Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: این دوره های آموزشی بر اساس قرارداد منعقده بین جهاد دانشگاهی همدان، مرکز آموزش بازرگانی استان و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان برگزار شد.

مهدی تابیده چی گفت: توانمندسازی مدیران و منابع انسانی تعاونی یکی از مهمترین راهبرد‌های هفتگانه تحول بخش تعاون کشور بوده و دانایی و توانایی اصل مهم در حل مشکلات تعاونگران به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: پودمان آموزشی استانی به صورت برخط(آنلاین) با تعداد ۱۷ هزار و ۸۴۰ نفر ساعت امسال طی قرارداد برون سپاری با مرکز جهاد دانشگاهی همدان برگزار شد.

معاون امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: پودمان‌های آموزشی استانی نیز با موضوعات مدیریتی، مهارتی و حقوقی به صورت برخط  با تعداد هشت هزار و ۳۵۲ نفر ساعت امسال طی قرارداد برون سپاری با مرکز آموزش بازرگانی همدان برای همه تعاونگران استان اجرا شد.

تابیده چی گفت: هفت هزار و ۳۲۶ نفر ساعت از اعضا و مدیران تعاونی‌ها در دوره‌های تشکیل تعاونی به صورت مجازی شرکت کردند و بیش از ۲ هزار گواهینامه دوره‌های آموزشی جهت فراگیران امسال صادر شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعاون کار و رفاه اجتماعی دوره آموزشی نفر ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۹۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اثر کشف‌شده در خیابان باباطاهر همدان به دوره ایلخانی برمی‌گردد

ایسنا/همدان معاون میراث فرهنگی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان اعلام کرد: در سفال‌های تاریخی کشف شده در عملیات اجرایی پیاده‌راه باباطاهر همدان شواهدی دوره اسلامی، متأخر اسلامی و ایلخانی یافت شده است.

حمیدرضا حیدری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: در حین حفاری در عمق ۱.۵ متری در ابتدای خیابان باباطاهر یک دیواره آجری از یک بنا کشف شده که به نظر باستان‌شناسان شواهدی از دوره اسلامی، متأخر اسلامی و ایلخانی روی در تکه‌های سفال‌های قابل رؤیت است.

وی با اشاره به توقف پروژه پیاده‌راه‌سازی باباطاهر همدان مطرح کرد: هنوز کاوش در این منطقه انجام نشده است چرا که باید ابتدا مجوز از پژوهشکده تهران دریافت شد بنابراین مکاتبات لازم انجام شده و منتظر دریافت مجوز هستیم تا بلافاصله شروع بکار کنیم.

به گزارش ایسنا، ۱۰ اردیبهشت‌ماه امسال عملیات اجرایی پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان آغاز شد و قرار است پیاده‌راه باباطاهر در فاز اول در ۱۰۰ متر و با ۱۰ میلیارد اعتبار تا ابتدای سبزه‌میدان انجام شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اثر کشف‌شده در خیابان باباطاهر همدان به دوره ایلخانی برمی‌گردد
  • صدور حکم توقیف اموال دو تن از مدیران اسبق تعاونی مسکن مهر دماوند
  • برگزاری دوره آموزشی سامانه نانینو ویژه نانوایان شهرستان خواف
  • برگزاری سومین دوره جشنواره گروه های کر ایران به میزبانی شیراز
  • ثبات در بازار مرغ همدان با قیمت ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل
  • برگزاری اردو برای پرورش دانش‌آموزان از ساعت‌ها سخنرانی مفیدتر است
  • صادرات تولیدات تعاونی‌های دانش‌بنیان به کربلا و مسکو
  • قطار ۵ستاره تابستان امسال به همدان می‌رسد
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • تعاونی‌های قم ۲۰ درصد طرح نهضت ملی را می‌سازند