Web Analytics Made Easy - Statcounter

مانور سراسری بازرسی و تشدید نظارت بر بازار کالاهای اساسی و تنظیم بازار ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در شهرستان ارومیه در حال برگزاریست.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، پرویز امجدی سرپرست جهاد کشاورزی و فرمانده قرارگاه امنیت غذایی شهرستان ارومیه در مراسم آغازین مانور سراسری گشت های تشدید و نظارت بر بازار شب عید و ماه مبارک رمضان اظهار داشت: این مانور در راستای اقدامات قرارگاه امنیت غذایی با حضور ۴۰ بازرس نظارتی و در قالب ۱۰ تیم مجزا در مسیرهای تعیین شده شهری و سطح بازار برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 امجدی تصریح کرد: ۱۰ تیم ۴ نفره نظارتی با حضور کارشناسان جهاد کشاورزی، تعزیرات و بسیج اصناف سپاه شهرستان ارومیه به صورت صبح و بعد از ظهر در بازار حضور یافته و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با تشکیل پرونده، متصدی واحد را برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات معرفی خواهند نمود.

 این مسئول با بیان اینکه روزانه به طور متوسط ۱۴ پرونده تخلف تشکیل و به تعزیرات ارسال می‌شود اظهار داشت: از ابتدای قانون انتزاع و شروع فعالیت قرارگاه امنیت غذایی تاکنون ۲۸۹۸ مورد بازرسی از واحدهای صنفی نانوایی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای صورت گرفته و با تشکیل ۳۷۵ فقره پرونده به ارزش ۴۰۳۶ میلیارد ریال به تعزیرات حکومتی معرفی شده است.

همچنین وی افزود: از زمان برقراری قرارگاه امنیت غذایی شهرستان تا کنون ۲۲۷۰ کالای اساسی به شهرستان ارومیه اقتصاد یافته که ۱۲۹۲ تن آن توضیح و ۹۷۸ تن دیگر در حال توزیع می باشد.

 امجدی با بیان اینکه ۳۹۵ تن میوه تنظیم بازار شب عید برای شهرستان ارومیه خریداری شده است، گفت: برای تنظیم بازار میوه شب عید شهرستان، ۳۴۰ تومان پرتقال و ۳۵ تن سیب از طریق ۶۱ جایگاه عرضه از امروز ۲۴ اسفند ماه در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا جهاد کشاورزی شب عید تعزیرات بسیج قانون اقتصاد تنظیم بازار میوه شب عید تنظیم بازار کالاهای اساسی ارومیه بازرسی تشدید نظارت آذربایجان غربی قرارگاه امنیت غذایی شهرستان ارومیه تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۹۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۲۳۶ میلیاردی مدیرعامل یک کارخانه آرد

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا قشلاقی گفت: پرونده ۳۹۴ هزار و ۶۷۲ کیلوگرم عرضه خارج از شبکه آرد به ارزش ۲۳ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان کردکوی رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر الزام توزیع آرد در شبکه رسمی، واحد متخلف را به پرداخت ۲۳۶ میلیارد و ۸۰۳ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

قشلاقی گفت: بازرسان جهاد کشاورزی شهرستان کردکوی در بازرسی از کارخانه تولید آرد، این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6091848

دیگر خبرها

  • وفور کالاهای اساسی و آرامش در بازار/ تخلف برخی کسبه به بهانه مالیات ارزش افزوده
  • کشف ۲۵ مورد تقلب در آزمون سراسری نوبت اول
  • کشف ۲۵ موردتقلب در آزمون سراسری نوبت اول
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • محکومیت پزشک متخلف در ارومیه
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • محکومیت ۲۳۶ میلیاردی مدیرعامل یک کارخانه آرد
  • جریمه تاوان ثبت نکردن موادبهداشتی فروشگاه مواد غذایی در کرمانشاه