Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ «صابر رحیمی» روز شنبه در این ارتباط اظهار داشت: حدود ۲۵ هزار جوان کرمانشاهی که موفق به دریافت تسهیلات ازدواج شده اند ۸۱ درصد متقاضیان را در استان کرمانشاه شامل می شوند.

وی افزود: برگزاری ۲۱۵ کارگاه پیش از ازدواج، افتتاح ۶ مرکز مشاوره تخصصی ازدواج، برگزاری ۸۵ کارگاه آموزشی در زمینه های اجتماعی، فرهنگی، هنری و مذهبی، ثبت ۱۶ سازمان مردم نهاد جدید، برگزاری موفق طرح سرباز مهارت در استان با آموزش ۱۵ هزار نفر در سه پادگان از جمله اقدامات انجام شده برای جوانان در استان کرمانشاه طی سال جاری بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیمی ادامه داد: همچنین در این خصوص شاهد برگزاری موفق طرح منش و افتتاح مرکز نو آوری و شتابدهی اشتغال در استان با جذب ۲۵ طرح و جذب ۱۵۰ جوان، افتتاح مرکز آموزشی اشتغال جوانان شهید علی لندی با همکاری سازمان یونیسف و انجام مشاوره رایگان تخصصی ازدواج برای ۱۳۰ جوان با بنیه مالی پایین بوده‌ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در ادامه به در پیش بودن هفته جوان اشاره کرد و گفت: هفته جوان از ۲۱ اسفند آغاز خواهد شد و به همین منظور در سطح استان برنامه های خاص و متنوعی پیش بینی شده است.

وی تقویت جایگاه جوانان در افکار عمومی و توجه ویژه به جوانان در سطوح ملی و استانی را از جمله اهداف کلی برگزاری هفته جوان در کرمانشاه عنوان کرد و گفت: توانمندسازی و ارتقای نشاط و امید به آینده، خودباوری و هویت، ایجاد ارتباط سازنده میان جوانان و مسئولان و اطلاع رسانی برنامه های حوزه جوانان از دیگر اهداف کلی هفته جوان در استان کرمانشاه است.

رحیمی با بیان اینکه هرکدام از روزهای این هفته با یک عنوان نامگذاری شده است، گفت: آذین بندی و نماسازی فرهنگی ویژه ایام، برگزاری نشست های گفتگوی جوانان و پاتوق های فرهنگی ویژه جوانان، برگزاری ستادهای ساماندهی جوانان، نشست های ویژه گفتگوی جوانان و مسئولین، برنامه های محیط زیستی و درخت کاری با حضور سمن ها و جوانان، کارگاه‌های آموزشی و جلسات مشاوره ای رایگان ویژه جوانان و زوج های جوان، مسابقات فرهنگی، بازدید از مراکز نوآوری و طرح منش، استفاده جوانان بصورت رایگان از امکانات ورزشی استان از جمله مهمترین برنامه های این هفته خواهد بود.

برچسب‌ها وزارت ورزش و جوانان وام ازدواج کرمانشاه پرداخت تسهیلات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان وام ازدواج کرمانشاه وزارت ورزش و جوانان وام ازدواج کرمانشاه پرداخت تسهیلات استان کرمانشاه هفته جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۹۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور

حجت‌الاسلام مهدی عبدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ضمن اشاره به اجرای «طرح نور» توسط نیروی انتظامی که در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است گفت : مردم متدین کرمانشاه فردا جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، مقابل درب مسجد جامع این شهرستان تجمع حمایتی از اجرای این طرح برپا خواهند نمود.

وی ضمن دعوت مردم متدین و غیور جهت شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مردم به‌ویژه بانوان شهرستان کرمانشاه به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این تجمع شرکت کرده و بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تأکید نمایند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی
  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • مشکلات ثبت نام وام ازدواج در سامانه از زبان زوجین جوان تهرانی
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان غربی
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»