Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرید لاستیک دانلوپ

سال ۱۸۸۷ میلادی، جان بوید دانلوپ، دامپزشکی اهل بلفاست با شکایت پسرش از درد کف پایش مواجه شد. دانلوپ به دنبال علت درد گشت و فهمید که سه‌چرخه سواری پسرش بر روی خیابان‌های سنگ‌فرش شده تا مدرسه و تلاشی که وی برای به حرکت در آوردن چرخ‌ها می‌کند؛ دلیل درد او است.دانلوپ چندلایه لاستیک نازک را به هم متصل کرد و آنها را با چسب به چرخ‌های دوچرخه چسباند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس با تلمبه آن را باد کرد و این تبدیل به اولین لاستیک دانلوپ جهان شد. پسر دانلوپ بعدازاین تغییر در مسابقات دوچرخه‌سواری پیروز می‌شد و دیگر دردی را احساس نمی‌کرد.

اما حقیقت این است که تایرهای بادی قبل از دانلوپ اختراع شده بودند (سال ۱۸۴۵ توسط جان ویلیام تامسون) اما چون هنوز صنعت دوچرخه، خودرو و جاده‌ها پیشرفت نکرده بودند و در واقع مشتری برای آن وجود نداشت، با اقبال مواجه نشد. دانلوپ از این اختراع خبر نداشت و به‌صورت اتفاقی آن را کشف کرد و آینده صنعت لاستیک‌‌سازی را به نفع خود تغییر داد.

امروز دانلوپ یک برند شناخته شده و محبوب در جهان است. در ادامه انواع لاستیک‌های دانلوپ را معرفی و بررسی می‌نماییم.

ویژگی‌های منحصربه‌فرد لاستیک‌های دانلوپ: چسبندگی مناسب به زمین فرمان‌پذیری بالا و امنیت حداکثر میزان ترمزگیری صدای کم فرسایش مناسب و عمر طولانی انواع لاستیک دانلوپ: تابستانی زمستانی چهارفصل بزرگراهی خودروهای لوکس وانت و SUV روزمره چرا لاستیک دانلوپ نسبت به بقیه برتری دارد؟

لاستیک‌های دانلوپ یکپارچه ساخته می‌شوند. این فناوری باعث می‌شود تا عمر طولانی‌تر و عملکرد بهتری در سرعت بالای خودرو داشته باشند. در ساخت تایرهای دانلوپ از پلیمرهایی استفاده می‌شود که حرکت خودرو را بسیار نرم کرده و فرما‌‌ن‌پذیری با وجود آن بسیار آسان است.

در خصوصیات اصلی لاستیک‌های دانلوپ به این اشاره شد که از چسبندگی بالایی برخوردارند. این قابلیت به دلیل وجود سیلیس در ساخت آن است. نتیجه وجود مواد مرغوب و تکنولوژی پیشرفته، عمر طولانی‌تر لاستیک است.

برند دانلوپ رتبه پنجم در تعداد لاستیک تولید شده در دنیا را دارد. دانلوپ اولین کارخانه خود را در ایرلند افتتاح کرده بود، اما با گسترش کارش، در تمام دنیا شعب زده و کارخانه ساخته است. امروز شرکت سومیتومو در ژاپن صاحب اصلی برند دانلوپ و می‌توان آن را در دسته لاستیک‌های ژاپنی قرار داد.

کدام لاستیک دانلوپ مناسب است؟

در پاسخ به این سؤال شما باید نوع آب‌وهوا، خودرو و کاربری آن را در نظر بگیرید و از گروه مناسب انتخاب نمایید. به محل زندگی خود دقت کنید. آیا زمین‌های اطراف شما و جاده‌ای که در آن رانندگی می‌کنید خشک و خاکی است؟ یا یخ‌زده و برفی است؟ خودروی شما چگونه است؟ آیا شما با خودروی خود بار حمل می‌کنید؟

اگر باتوجه‌به پاسخ این سؤالات لاستیک خود را انتخاب کنید؛ بهترین و مناسب‌ترین انتخاب را خواهید داشت.

لاستیک‌های محبوب دانلوپ لاستیک تابستانه

این تایرها برای آب‌وهوای خشک طراحی شده‌اند و به‌صورت عمومی می‌توان کل سال و در مناطق مختلف از آن‌ها استفاده کرد. برای استفاده از لاستیک تابستانه دانلوپ نباید دمای محل استفاده از آن‌ها به طور معمول زیر ۷ درجه سانتی‌گراد باشد.

لاستیک زمستانه

اگر شما در مناطق سردسیر سکونت دارید باید از لاستیک زمستانه دانلوپ استفاده کنید. این تایرها دارای آج‌های مخصوص هستند که در برف و یخ‌بندان ترمزگیری را به حداکثر رسانده و رانندگی در این شرایط را مطلوب می‌کنند.

درصورتی‌که زمستان‌های سخت و تابستان‌های گرم را تجربه می‌کنید بهتر است در آغاز هر فصل لاستیک مخصوص به آن را استفاده نمایید.

لاستیک چهارفصل دانلوپ

همان‌طور که از اسم آن پیداست، این تایرها برای تمام فصول مناسب هستند. شهرهایی مثل تهران که تابستان و زمستان سختی را تجربه نمی‌کنند برای استفاده از این لاستیک‌ها بسیار مناسب هستند.

معایب لاستیک دانلوپ چیست؟

بزرگ‌ترین ایراد لاستیک‌های دانلوپ آن است که تایرهای زمستانه آن با آب‌وهوای اروپا و نه زمستان سخت روسیه، مورد آزمایش قرار گرفته‌اند.

قیمت لاستیک دانلوپ

باتوجه‌به کیفیت و ویژگی‌های لاستیک دانلوپ قیمت آن مناسب است و مشتریان از آن رضایت دارند. در ایران نمایندگی دانلوپ وجود ندارد و بهتر است برای خرید این لاستیک در انتخاب محل خرید دقت کنید تا با قیمتی منصفانه مواجه شوید.

از کجا لاستیک دانلوپ بخریم؟

امروز دیگر لازم نیست خیابان‌‎ها را به دنبال خرید یک لاستیک مناسب بگردید و بعد حداقل چهار حلقه لاستیک را با خود تا منزل ببرید. کافی است سری به رینگو بزنید تا با چند کلیک ساده لاستیک خود را درب منزل تحویل بگیرید. رینگو سایت فروش آنلاین انواع لاستیک است. در این سایت شما می‌توانید قیمت و ویژگی لاستیک‌ها و برندهای مختلف را بررسی کرده و گزینه مناسب خود را سفارش دهید.

توجه داشته باشید که تنها نکته مهم در خرید لاستیک به‌صورت آنلاین، انتخاب سایز درست است. اما حتی اگر این را نمی‌دانید هم نگران نباشید در رینگو پشتیبانی ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سؤالات شما جهت راهنمایی در خرید لاستیک است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: لاستیک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۹۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلا باز هم اوج گرفت/ قیمت جدید طلا ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قیمت طلا در روز دوشنبه به دنبال انتشار اطلاعات اقتصادی آمریکا و افزایش خوشبینی نسبت به آسان شدن سیاست‌های پولی فدرال رزرو آمریکا افزایش یافته است.

براساس گزارش رویترز، قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۵ درصد افزایش به ۲۳۱۲ دلار و ۱۹ سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک هم با یک افزایش ۰.۵۱ درصدی به ۲۳۲۰ دلار و ۳۰ سنت رسیده است.

قیمت طلا در اولین ساعات تجارت در روز دوشنبه ۰.۴ درصد کاهش یافت. سرمایه‌گذاران در حال بررسی اطلاعات اشتغال آمریکا هستند که حاکی از آرام شدن رشد اقتصاد این کشور است.

آستان گولسبی، رئیس فدرال رزرو شیکاگو در روز جمعه گفت سیاست‌های پولی بانک مرکزی در سال جاری میلادی آسان‌تر خواهد شد. نرخ بالای بهره به ضرر فلزات گرانبها از جمله طلاست، چون هزینه نگهداری آن به عنوان یک سرمایه غیرسودده را افزایش داده و تمایل برای خرید آن را پایین می‌آورد.

از طرف دیگر، آرام شدن تنش‌ها در خاورمیانه و امید به جلوگیری از یک جنگ تمام عیار تمایل به خرید طلا به عنوان یک پشتوانه ایمن پایین آورده است.

تسنیم در گزارشی نوشت: قیمت طلا از ابتدای سال جاری میلادی علی رغم تورم بالا و بی‌ثباتی نسبت به زمان کاهش نرخ بهره بانک مرکزی آمریکا، ۱۲ درصد افزایش یافته است. قیمت طلا در ماه آوریل به یک رکورد جدید رسید که از دلایل اصلی آن می‌توان خرید بالای بانک‌های مرکزی، تقاضای بالا از سوی بازارهای آسیا و درگیری‌های ژئوپلیتیکی در اوکراین و خاورمیانه دانست.

در میان سایر فلزات گران، قیمت نقره با ۱.۷۶ درصد افزایش به ۲۷ دلار و ۱۶ سنت رسید. پلاتین هم با یک کاهش ۰.۷ درصدی ۹۵۵ دلار و ۸۰ سنت معامله می‌شود.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903330

دیگر خبرها

  • توقیف کامیون کشنده حامل ۱۵ تن لاستیک در میرجاوه
  • قبل از خرید، مهمترین تفاوت نبشی پرسی و نبشی فابریک را بدانید!
  • خرید اقساطی ماشین ظرفشویی از الوقسطی
  • چند نوع تست لاستیک وجود دارد؟
  • برای خرید؛ قیمت هر شاخه میلگرد ساده را چگونه محاسبه کنیم؟
  • قبل از خرید بهتر است تفاوت تسمه با ورق فولادی را بدانید!
  • راهنمای خرید نهال گردو اصلاح شده ضمانتی و معتبر
  • بیش از ۱۳۰ کارخانه مشغول خرید برگ سبز چای هستند
  • قیمت قالب فلزی لبه ۵ با قیمت دلار بالا رفت؟!
  • طلا باز هم اوج گرفت/ قیمت جدید طلا ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳