Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@15:32:03 GMT

عوارضی اتوبان ساوه حد فاصل تهران و پرند حذف می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۷۰۰۹۳

عوارضی اتوبان ساوه حد فاصل تهران و پرند حذف می‌شود

گروه استان‌ها- فرماندار رباط‌کریم با اشاره به اشکال سامانه‌ای به وجود آمده در حذف عوارضی گفت: در نخستین فرصت عوارضی اتوبان ساوه حدفاصل تهران پرند به‌ طور کلی حذف می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رباط‌کریم ، امید احمدی با اشاره به حذف عوارضی تهران ساوه حدفاصل تهران پرند اظهار داشت: عوارضی تهران ساوه مشکلات فراوانی را برای مردم شهرستان و وسایل نقلیه عمومی ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مکاتبات متعددی در این رابطه با وزارت راه و شهرسازی و استانداری تهران انجام شده، همچنین علاوه بر آن علی نیکزاد نایب‌ رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در شهر پرند قول داده که تا اسفندماه امسال عوارضی حذف شود که اقدامات قانونی هم برای انجام این تصمیم انجام شده است.

احمدی بیان کرد: متأسفانه یک اشکال سامانه‌ای بین شرکتی که کار را باید انجام دهد و سامانه عوارضی وجود دارد که ما پیگیر هستیم و امیدواریم به‌زودی ابتدا برای وسایل نقلیه عمومی و سپس برای تمام شهروندان برطرف می‌شود.

مطالبه به‌حق مردم در حذف عوارضی نخست اتوبان تهران- ساوه محقق شد لزوم جابه‌جایی عوارضی تهران- قم؛ 25 هزار خودروی ورودی به شهرک صنعتی هر روز عوارض پرداخت می‌کنند معاون شهردار تهران: عوارضی تهران – قم مانع دسترسی آسان به نمایشگاه شهر آفتاب است

فرماندار شهرستان رباط‌کریم گفت: از شهروندان درخواست داریم با توجه به اینکه تاکنون صبر کرده‌اند باز هم صبر پیشه کنند تا در نخستین فرصت این مشکل برطرف شود و ما قول می‌دهیم که حتی پلاک‌های تاکسی‌ها و شهروندانی که از استان البرز استفاده می‌کردند و جرایم هوای پاک هم برای آن‌ها منظور شده هم برطرف شود.

انتهای پیام/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عوارضی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۰۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) متروی پرند تعطیل شد؟

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • خفتگیری و سرقت از مهاجم سابق استقلال!
  • قطعی آب مکرر در شهرک والفجر رباط کریم
  • مرگبارترین اتوبان‌های تهران را بشناسید
  • رباط‌داده‌های پرسپولیس، یکی هست، سه تا فصل بعد!
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • آخرین وضعیت بزرگراه شهید بروجردی در غرب تهران | این بزرگراه به آزادگان و آزادراه تهران- ساوه متصل خواهد شد
  • جزئیات اتوبان 5 هزار میلیاردی برای باز کردن گره ترافیک تهران
  • پلیس راهور تهران : طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
  • اوسمار: خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند / حواسم به لیگ است نه تمدید!
  • (ویدئو) متروی پرند تعطیل شد؟