Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@05:39:39 GMT

رونالدو دلتنگ یوونتوس و تورین است؟

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۷۰۲۹۸

رونالدو دلتنگ یوونتوس و تورین است؟

جدایی رونالدو از تیم یوونتوس و پیوستن او به منچستر یونایتد به نظر اتفاق خوشایندی بود، اما این روزها شرایط برای ستاره پرتغالی در جمع شیاطین سرخ بسیار سخت شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، کریس رونالدو در طی دو دهه اخیر نام خود را هر روز و هر بار در دنیای فوتبال بر سر زبان‌ها انداخته، زمانی در رئال به خاطر درخشش‌های بی نظیر، در یوونتوس به خاطر به دوش کشیدن بار مسئولیت‌های تیم و حالا در منچستر، به خاطر حواشی و اختلافش با رالف رانگنیک.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند هفته است که رالف رانگینک به طور مشخصی با کریس رونالدو دچار مشکل شده است. ستاره پرتغالی تیم منچستر یونایتد که امیدوار بود با تیم سابق خود بتواند یک بار دیگر به قهرمانی‌ها و روزهای روشن برسد، پس از اخراج اوله گونار سولسشر شرایط خوبی را سپری نمی‌کند و مشکلات بزرگی با کادر فنی تیمش دارد.

به تازگی رالف رانگینک از بی اعتنایی خود به رونالدو پرده برداشت و تاکید کرد که این بازیکن با سایر افراد در تیم تفاوتی ندارد. وقتی یک خبرنگار از رانگنیک درباره شرایط روحی رونالدو پرسید، رانگنیک به سادگی پاسخ داد: نمی‌دانم رونالدو خوشحال است یا نه چون از او نپرسیده‌ام.

پاسخ سرمربی منچستر یونایتد به وضوح نشان می‌دهد که ارتباط وی با رونالدو اصلاً خوب نیست و شیاطین سرخ احتمالاً وضعیت دشواری را از لحاظ ذهنی سپری می‌کنند. منصفانه است که بگوییم بازگشت رونالدو به منچستریونایتد طبق برنامه پیش نرفت. بسیاری از هواداران معتقد بودند که شیاطین سرخ یکی از برندگان پنجره نقل و انتقالات تابستان گذشته بود و با اضافه کردن رافائل واران و جیدون سانچو در کنار مهاجم پرتغالی، شانس بالایی برای کسب عناوین مختلف داشت.

با وجود تمام تلاش‌ها و هزینه‌ها برای جذب بازیکنان رده بالا، همچنان نتایج منچستر ناامید کننده است و نمایش‌های این تیم بسیار کمتر از حد انتظار بوده، تا جایی که هواداران نسبت به سال گذشته درد و رنج‌های بیشتری را تحمل می‌کنند.

البته رانگینک به خوبی می‌داند که روی فرم بودن بازیکن پرتغالی تیمش می‌تواند بسیار به او کمک کند و امیدوار است که کریس برای بازی‌های آینده منچستر در دسترس باشد، اما بی اعتنایی سرمربی آلمانی به وضعیت رونالدو ثابت می‌کند که او در نهایت شانس زیادی به رونالدو نخواهد داد و احتمالاً هیچگاه به او کاملاً اعتماد نمی‌کند.

اگرچه حضور رونالدو در یوونتوس با جام‌های متعدد و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا همراه نشد، اما این بازیکن همواره حمایت‌های بازیکنان و طرفداران تیمش را احساس می‌کرد و حتی از لحاظ آماری نیز شرایط بهتری داشت. رونالدو در آخرین فصل کامل خود در یوونتوس، میانگین ۰.۹۳ گل در هر ۹۰ دقیقه و ۱.۹۳ شوت به سمت دروازه در هر ۹۰ دقیقه را به ثبت رساند. این در حالی است که طی ماه‌های اخیر و در زمان حضورش در منچستر، آمار ۰.۴۴ گل در هر ۹۰ و ۱.۲۳ شوت به سمت دروازه در هر ۹۰ را ثبت کرده است.

یوونتوس همچنین این روزها شرایط نسبتاً بهتری در مقایسه با منچستریونایتد دارد. بانوی پیر در تلاش است تا جایگاه خود را برای حضور مستقیم در رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا تثبیت کند و این در حالی است که منچستر در حال حاضر در جایگاه پنجم جدول لیگ برتر انگلستان قرار دارد و احتمالاً نمی‌تواند برای سال آینده شانس صعود مستقیم به لیگ قهرمانان داشته باشد.

نتایج، آمار، حمایت‌ها و آمادگی‌های ذهنی نشان می‌دهد که رونالدو احتمالاً این روزها در خانه خود به تورین و یوونتوس فکر می‌کند. جایگاهی که او برای همیشه از دست داد و حالا باید تلاش کند تا برای ماندن در یونایتد و کسب عناوین حداقل اعتماد رانگنیک را جلب کند.

کد خبر 561188

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو رونالدو رونالدو یوونتوس رونالدو در منچستر یونایتد رونالدو پرتغال کریس رونالدو رونالدو رئال مادرید منچستر یونایتد منچستر تیم فوتبال منچستریونایتد تیم فوتبال یوونتوس یوونتوس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۰۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت بازی منچستریونایتد و شفیلدیونایتد امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت

دو تیم منچستریونایتد و شفیلدیونایتد از سری رقابت‌های معقوقه هفته ۲۹ امشب ساعت ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم خواهند رفت. بازی رفت دو تیم با نتیجه دو بر یک به سود منچستر پایان یافت. تیم منچستریونایتد چندی پیش با پیروزی برابر کاونتری سیتی در ضربات پنالتی توانست به فینال جام حذفی انگلستان صعود کند. این تیم در فینال با منچسترسیتی رقابت خواهد کرد. 

منبع: ورزش سه

tags # منچستر یونایتد سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • عکس یادگاری پسر علیرضا بیرانوند با رونالدو
  • فیلم| شوخی جالب با رونالدو/رونالدو از ترس سکته کرد
  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!
  • تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد
  • روی کین باتعصب برگرد به تیمت!‏
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد +پخش آنلاین
  • شور و هیجان "پپ گواردیولا"در تمرینات منچستر سیتی (فیلم)
  • اعمال محدودیت در برگزاری تظاهرات حامی فلسطین در فرانسه و ایتالیا
  • ساعت بازی منچستریونایتد و شفیلدیونایتد امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت