Web Analytics Made Easy - Statcounter

زارعی گفت: بیانیه گام دوم منشور بسیار بزرگ، راهبردی و استراتژیک برای آینده جمهوری اسلامی است، نقشه راه برای مسئولانی است که در حوزه های مختلف در جمهوری اسلامی مسئولیت دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلام‌محمد زارعی، نماینده سابق بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس با تبریک اعیاد شعبانیه در تبیین بخشی از بیانیه گام دوم انقلاب بیان کرد: بیانیه گام دوم منشور بسیار بزرگ، راهبردی و استراتژیک برای آینده جمهوری اسلامی است، نقشه راه برای مسئولانی است که در حوزه های مختلف در جمهوری اسلامی مسئولیت دارند و آحاد مردم از این منشور مستثنی نیستند و به گونه ای همه باید با تامل در این بیانیه بسیار مهم به وظایف خود عمل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلام‌محمد زارعی ادامه داد: یکی از بندهای این بیانیه ایستادگی در مقابل قلدران و مستکبران عالم است؛ این فراز از بیانیه در کلام نورانی قران کریم به صراحت بیان شده و آن قدر بر آن تاکید شده که جای هیچ گونه جای شک و تردید در آن نیست و یکی از مسئولیت های الهی است؛ ایستادگی در مقابل زورمندانی است که در پی سیطره بر افکار و اندیشه و آرمان های ملت های گوناگون هستند که نمونه های آن در دنیا زیاد است.

وی با اشاره به این که در دوران بعد از انقلاب بالاترین تجربه را پیش روی ملت داریم بیان کرد: استکبار جهانی از روزهای آغازین انقلاب تاکنون به روش های گوناگون سعی در توقف قطار انقلاب و حرکت مردم به سوی آرمان های خود داشته و از انواع شیوه ها مانند زور، تحریم، محاصره اقتصادی و جنگ استفاده کرده که از خوی استکباری آن ها سرچشمه گرفته است اما آن چیزی که موجب شد دشمن در این هدف برنامه ریزی شده خودش نتوانست موفق شود ایستادگی و مقاومت بوده که در کلام نورانی قران کریم نیز به آن اشاره شده است.

زارعی تاکید کرد: عامل استمرار انقلاب اسلامی با وجود همه توطئه های استکباری، روحیه ایستادگی ملت بوده که موتور محرکه انقلاب اسلامی برای اهداف خود در سال های گذشته بوده و خواهد بود.

نماینده سابق مجلس در ادامه بیان کرد: استقامت باعث شده است در ابعاد مختلف به استقلال کاملی برسیم؛ اگر در حوزه دفاعی در شرایط تعیین کننده در منطقه هستیم همین روحیه استقلال طلبی و استکبار ستیزی  به کمک آمد، اگر در جنگ هشت ساله همه دشمنان ملت به خصوص استکبار جهانی در مقابل ملت ایران صف ارایی کردند اما به موفقیت رسیدیم نتیجه استقامت و پایداری بود که متاثر از تفکر قرآنی است.

وی تاکید کرد: امروز حقانیت جمهوری اسلامی در ابعاد گوناگون برای ملت های دنیا کاملا روشن است ، انقلاب اسلامی و ملت ایران امروز نقطه امید همه محرومان و مظلومان جهان است که ناشی از روحیه استقامت و ایستادگی در مقابل اهداف و توطئه های استکبار جهانی است.

زارعی در پایان گفت: توجه به اصل استقامت و ایستادگی  موجب تضمین آینده انقلاب ، پیشرفت اهداف نظام جمهوری اسلامی و تضمین کننده اهداف مهم نظام و مردم ایران خواهد بود.

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بیانیه گام دوم جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۰۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر رهبر انقلاب درباره اهمیت تاریخی و راهبردی عملیات وعده صادق

منبع نشریه خط حزب‌الله

دیگر خبرها

  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • نگاه جمهوری اسلامی ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است
  • رئیس جمهور: نگاه جمهوری اسلامی ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است
  • نگاه ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است
  • رئیس جمهور: نگاه ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است
  • نگاه ایران به آفریقا، راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است
  • نظر رهبر انقلاب درباره اهمیت تاریخی و راهبردی عملیات وعده صادق