Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@03:34:57 GMT

برگزاری رویدادهای محلی در جاده‌های کشور

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۷۰۶۵۱

برگزاری رویدادهای محلی در جاده‌های کشور

به‌گزارش خبرگزاری فارس، چهارمین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان در سال ۱۴۰۰ با حضور علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد.

وی در این جلسه اظهار کرد: بعضی اقدامات تأثیر ماندگاری در ذهن گردشگران دارد، بنابراین امیدآفرینی و ایجاد انگیزه توسط اعضای ستاد سفر یک خدمت بزرگ و ارزشمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شالبافیان ادامه داد: کرونا در دو سال گذشته مانع سفر شده بود اما اهمیت برنامه‌های امسال آنقدر زیاد بود که معاون اول رئیس جمهور، وزیر کشور، معاونان وزیر کشور و غیره جلسات متعددی در این زمینه داشتند چرا که اگر خدمات خوبی ارائه نشود ممکن است موجب ناخرسندی مردم شود.

معاون گردشگری کشور با اشاره به اینکه هماهنگی خوبی بین دستگاه‌های استان سیستان و بلوچستان وجود دارد، یادآور شد: تصویری که در گذشته از این استان نشان داده شده بود، اصلاح شده و بخشی از دلایل آن حضور عموم مردم است.

وی گفت: فرصت خوبی است تا ظهور و بروز فرهنگ، میزبانی و مهمان‌نوازی مردم انعکاس پیدا کند و همه دستگاه‌ها باید کمک کنند تا جاذبه‌های استان دیده شود.
معاون گردشگری کشور افزود: کمیته اطلاع‌رسانی یکی از اصلی‌ترین کمیته‌هاست که باید فعالانه رفتار کند بنابراین اطلاع‌رسانی به‌موقع و هماهنگی با دبیرخانه ستاد را در دستور کار قرار دهد.

وی ادامه داد: حضور و استقرار قضات کشیک در شورای تامین بررسی شود چرا که وقتی اتفاقی برای مسافری پیش بیاید نباید سرگردان شوند.

شالبافیان اذعان کرد: یکی از راه‌های کاهش اتفاقات جاده‌ای توقف خودروها هست و هرچه توقف بیشتر باشد حادثه کمتر است بنابراین برگزاری رویدادهای محلی در روستاها باعث توقف مسافران و خودروها و در نتیجه کاهش حوادث جاده‌ای می‌شود.

وی با بیان اینکه به گروه‌های دانشجویی، راهنماهای گردشگری و بلدهای محلی احتیاج داریم، بیان کرد: به عموم مردم برای آگاهی از میزبانی استان و افزایش حضور مسافران در سال جدید اطلاع‌رسانی شود تا آمادگی لازم برای آنها ایجاد شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی نوروز 1401 خدمات سفر سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۰۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره بازی‌های بومی محلی در میبد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دال پلان، گردو شکستم، لی لی، تیله بازی، یه قل دوقل، هفت سنگ مهارتی، پرش باگونی، تاپ تاپ خمیر، غازقلنگ، نقطه بازی و خروس جنگی از جمله این بازی‌ها بود.

مدیر آموزشگاه دخترانه شهیدان محسنی فر گفت: در شرایط کنونی که فضای مجازی بر جامعه حاکم شده است، برگزاری این جشنواره می‌تواند سبب آشنا کردن دانش آموزان با ورزش‌های بومی محلی شود که با تحرک و پویایی همراه است.

طیبه زارع افزود: همه دانش آموزان در ۱۱ ایستگاه ورزشهای بومی محلی شرکت کردند.

در حاشیه این جشنواره هم بازارچه توانمندی‌های دانش آموزان برپا بود و از تعدادی معلمان به مناسبت روز معلم تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • مصوبات شوراها باید پشتوانه قانونی و شرعی داشته باشند
  • برگزاری جشنواره بازی‌های بومی محلی در میبد
  • تقویم رویدادهای گردشگری کشور بوی گل و گلاب گرفت
  • غذاهای محلی ریشه در آداب‌و رسوم جامعه دارد
  • تدوین برنامه جامع ‌مدیریت‌ گردشگری برای‌ «دزپارت» خوزستان
  • حضور تجار در «ایران اکسپو»بهترین پاسخ به ناامن جلوه دادن کشوربود
  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • ارزآوری ۴۰۰ میلیون دلاری صنایع دستی ایران + فیلم
  • تدوین رویدادهای فصل گردشگری در استان اردبیل
  • تدوین رویدادهای مهم گردشگری در استان اردبیل