Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@13:09:31 GMT

سفری خاطره انگیز با تور های خارجی لیانا پرواز

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۷۱۳۷۲

سفری خاطره انگیز با تور های خارجی لیانا پرواز

مسافرت به عنوان یکی از اصلی ترین نیازهای مردم به شمار می رود که به صورت سالانه می توانید چندین برنامه مسافرتی را در زندگی خود جای دهید. برای سفر خود می توانید راه های مختلفی را انتخاب کنید که یکی از آنها مربوط به سفر به صورت انفرادی می شود.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام لیانا پرواز، چنانچه این روش را انتخاب کنید باید کلیه امورات مسافرتی را خودتان مدیریت کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این صورت ممکن است با مشکلاتی نیز مواجه شوید و از این رو تورهای مسافرتی بهترین انتخاب برای داشتن یک سفر تمام عیار به شمار می روند. تورهای مسافرتی خود انواع مختلفی دارند که هرکدام از آنها خدمات و امکانات متفاوتی نسبت به یکدیگر ارائه می کنند. در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه نموده ایم:

تور بالی

بالی جزیره ای زیبا واقع در کشور مجمع جزایر اندونزی است که دیدنی های مختلفی را در دل خود جای داده و از جمله مهمترین آنها می توان به دیدنی های طبیعی آن نسبت داد. این جزیره با اینکه وسعت کوچکی دارد اما نسبت به وسعت کوچک خود دیدنی هایی دارد که توجه هر فردی را به خود جلب می کند. برای سفر به بالی می توانید خودتان نیز اقدام کنید اما در این صورت مسئولیت انجام کلیه کارهای مسافرتی بر عهده خودتان خواهد بود. تور بالی بهترین روش برای تجربه یک سفر ایده آل است چرا که در این صورت کلیه امورات مسافرتی توسط مسئولین تور مدیریت شده و هیچگونه نگرانی از این بابت نخواهید داشت.

قیمت تور بالی

قیمت یکی از مهمترین مواردی است که حتما باید به آن توجه داشته باشید. عوامل متعددی در تعیین قیمت تور بالی تاثیر خواهند داشت و به همین دلیل نمی توان رقم دقیقی برای آن در نظر گرفت. از جمله مهمترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت تور بالی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-         بلیط: بلیط های هواپیما در انواع کلاس های پروازی مختلف ارائه شده اند و هر یک قیمت متفاوتی با یکدیگر دارند.

-         هتل: هتل هایی که در بالی فعالیت می کنند به انواع مختلفی دسته بندی می شوند و هرکدام قیمت متفاوتی با یکدیگر دارند.

-         خدمات سفر: خدماتی که در طول سفر ارائه می شوند نیز انواع مختلفی دارند و از این رو قیمت متفاوتی از هر کدام شاهد خواهیم بود.

-         موعد سفر: زمانی که برای سفر خود انتخاب می کنید نیز تاثیر بسزایی بر قیمت خواهد داشت و معمولا در مواقع پیک مسافرتی، قیمت بالاتری از آن شاهد خواهیم بود.

-         تعداد روزهای سفر: تورهایی که کوتاه مدت هستند قیمت پایین تری خواهند داشت و برعکس.

تور سریلانکا

سریلانکا یکی دیگر از مقاصد گردشگری خارجی محبوب برای ایرانیان است که جاذبه های گردشگری مختلفی دارد و از جمله مهمترین دیدنی های آن می توان به آثار تاریخی مختلف و همچنین مراکز تفریحی آن اشاره کرد. تور سریلانکا در انواع اقسام مختلف برگزار شده اند و هر کدام، خدمات منحصر به فردی ارائه می کنند. در طول سفر کلیه مسافران از بیمه مسافرتی برخوردار خواهند بود که در صورت بروز هرگونه مشکل، می توانید از آن استفاده کنید.

تور سریلانکا لحظه آخری

تور سریلانکا لحظه آخری همانطور که از نام آن پیداست تنها زمانی ارائه می شود که چند روز به موعد سفر باقی مانده باشد. تور لحظه آخری سریلانکا در صورت وجود بلیط چارتر در مسیر ارائه خواهد شد چرا که بلیط چارتر در مواقع مختلف، قیمت متفاوتی دارند و چنانچه میزان تقاضا برای سفر پایین بوده و زمان کمی برای سفر باقی مانده باشد می توانید از تور را با قیمت ارزان تری رزرو کنید. شرکت ما به دلیل استفاده از سیستم قدرتمند، آخرین تورهای لحظه آخری برگزار شده را به نمایش خواهد گذاشت و می توانید در مدت زمان بسیار کوتاه تری نسبت به رزرو آن اقدام کنید.

تور عمان

کشورهای عربی به نوبه خود، سهم بسزایی در صنعت گردشگری جهان دارند و عمان یکی از بهترین ها در این میان است که در طول تاریخ فراز و نشیب های بسیاری را تجربه کرده و از این رو می توانید آثار باستانی مختلفی را در آن مشاهده کنید. کشور عمان علاوه بر برخورداری از جاذبه های تاریخی، بخش های تفریحی مختلفی برای گردشگران دارد و با سفر به آن می توانید بهترین تفریحات را تجربه کنید. لازم به ذکر است که تور عمان در انواع اقسام مختلف ارائه شده و هریک از آنها خدمات منحصر به فرد خود را در اختیار مسافران قرار می دهند و از این رو با توجه به سلیقه خود می توانید یکی از بهترین ها را برای سفر خود انتخاب و رزرو کنید.

رزرو تور عمان

قطعا شما نیز به دنبال راه هایی برای رزرو آسان تور هستید و برای اینکار می توانید از طریق آژانس های مسافرتی آنلاین اقدام کنید. آژانس های متعددی در سطح فضای مجازی فعالیت می کنند که هر کدام از آنها خدمات متفاوتی نسبت به یکدیگر ارائه می کنند و در صورتی که بتوانید بهترین مورد را از میان آنها انتخاب کنید، هیچ گونه نگرانی از بابت سفر خود نخواهید داشت. شرکت ما به عنوان یکی از بهترین ها در این میان است که سالیان سال در این زمینه فعالیت داشته و به دلیل ارائه خدمات منحصر به فرد توانسته نظر بسیاری را نسبت به خود جلب نماید. با مراجعه به وب سایت شرکت ما تنها کافی است به بخش رزرو تور مراجعه کرده و پس از مشخص کردن زمان رفت و برگشت و همچنین مقصد مسافرتی خود، بهترین تور را از میان تورهای ارائه شده انتخاب و رزرو کنید.

برگرفته از وب سایت آژانس گردشگری لیانا پرواز https://www.lianaparvaz.com/

انتهای رپرتاژ آگهی 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیاناپرواز تور بالی تور عمان تور سریلانکا تور سریلانکا قیمت متفاوتی لحظه آخری برای سفر تور بالی سفر خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۱۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» در البرز اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» به مناسبت هفته معلم به همت آموزش و پرورش البرز، والدین و دانش‌آموزان مدارس سراسر استان در پیام‌رسان شاد اجرا می‌شود.

هدف از راه‌اندازی این پویش، به تصویر کشیدن فداکاری‌ها، ابتکارها و خلاقیت‌های معلم و به‌نوعی قدردانی از مقام این قشر فرهیخته است تا بستری منسجم و کامل برای تجربه‌نگاری و الگوبرداری از رفتارهای مناسب معلمی فراهم شود.

علاقه‌مندان به شرکت در این پویش می‌توانند خاطره‌ای از معلم خود را در قالب فایل صوتی یا متنی در پیام‌رسان شاد به آی دی @M_talebian40 ارسال کنند.

کد خبر 6090299

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری خارجی در گردشگری در دولت سیزدهم ۱۸ برابر شد
  • پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» در البرز اجرا می‌شود
  • قیمت خودروهای داخلی و خارجی +جدول
  • خاطره‌ای که حال ساکت را خوب می‌کند
  • خاطره جواد رضویان از فحش دادن رضا عطاران به مهران غفوریان
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت
  • فیلم/ خاطره عجیب فؤاد ایزدی از دوران تحصیل در آمریکا
  • پیش‌بینی قیمت‌ها در بازار خودرو؛ وارداتی‌ها گران‌تر می‌شوند؟!
  • بازگشت فروش نفت ایران به زمان برجام با دو برابر قیمت نتیجه تمرکز دولت بر بازطراحی تجارت انرژی کشور
  • اظهارنظر وزیر دفاع پاکستان درباره خط لوله گاز با ایران