Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید رضا صالحی امیری روز شنبه در آیین کاشت ٢٠٠ اصله نهال در پارک پردیسان این اظهارات را بیان و اظهار کرد: امروز بعد از یک قرن متوجه شدیم که مسیر توسعه را اشتباه رفتیم. توسعه ای که در آن توسعه انسانی و محیط زیست نباشد و موجودات در آن احساس امنیت نکنند، توسعه محسوب نمی شود.

وی افزود: باید قدردان دولت باشیم که توجه ویژه ای به مقوله محیط زیست دارد و حامی محیط زیست است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورزش در حوزه محیط زیست براساس منشور المپیک‌ مسئولیت دارد و این اقدامات نمادین نیست.

رییس کمیته ملی المپیک عنوان کرد: در سال آینده با هماهنگی مدیران ارشد سازمان محیط زیست یک جنبش فعال محیط زیست در ورزش کشور خواهیم داشت. همان طور که ورزشکاران، رییسان فدراسیون ها و هیات های ورزشی در جهت توسعه ورزش کشور تلاش می کنند، باید برابر محیط زیست نیز مسوول باشند.

وی ادامه داد: تهران در حال حاضر به خوابگاه بزرگی تبدیل شده که چندین میلیون جمعیت را در خود جا داده است اما احساس امنیت نمی کنیم. در حال حاضر نقش زنان در حوزه محیط زیست پررنگ تر از مردان است و بیشتر مسوولیت قبول می کنند.

همچنین در ادامه این مراسم نورالله مرادی معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان محیط زیست تاکید کرد: جای خالی شعار محیط زیست در کاروان های اعزامی به رویدادهای مهم از جمله المپیک خالی است و باید در اعزام کاروان های ورزشی به رویدادهای مهم به این مساله توجه شود.

مهرافزا منوچهری رییس کمیسیون ورزش و محیط زیست کمیته ملی المپیک نیز در این مراسم گفت: برنامه درختکاری از اوایل بهمن در راستای دستورالعمل رییس کمیته بین المللی المپیک در راستای حفاظت از محیط زیست آغاز شد. تلاش ما این است که با کاشت درخت، در کشور بوستان و جنگل المپیک داشته باشیم.

در پایان این مراسم به صورت نمادین ۲۰۰ نهال درخت توسط برخی ورزشکاران و مسئولان ورزش کشور در بوستان المپیک پارک پردیسان کاشته شد.

برچسب‌ها کمیته ملی المپیک سید رضا صالحی امیری وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک سید رضا صالحی امیری وزارت ورزش و جوانان کمیته ملی المپیک سید رضا صالحی امیری وزارت ورزش و جوانان محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۱۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمار مرگ و میر؛ سال ۱۴۰۲ زنان بیشتر فوت کردند یا مردان؟

ثبت فوت مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان در سال ۱۴۰۲ بوده است.

از تعداد فوت های ثبت شده در سال ۱۴۰۲، ۵۵/۶ درصد مرد و۴۴/۴ درصد زن بوده‌اند.

تسنیم در خبری نوشت: در سال ۱۴۰۲ مردان ۵۵/۶ درصد و زنان ۴۴/۴ درصد از ثبت فوت‌ها را به خود اختصاص داده‌اند که این میزان در مدت مشابه سال قبل برابر ۵۶/۶ درصد برای مردان و ۴۳/۴ درصد برای زنان بوده است.

همچنین آمارهای ثبت شده در سازمان ثبت احوال کشور نشان می‌دهد در مقابل هر ۱۳۰ مرد فوت شده، ۱۰۰ زن فوت شده‌اند.

بر اساس این گزارش در سال ۱۴۰۲ تعداد ۴۴۲ هزار و ۲۱۳ رویداد فوت به ثبت رسیده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل با تعداد ۴۱۸ هزار و ۷۴۱ رویداد فوت ثبت شده، ۵/۶ درصد افزایش داشته است.

دیگر خبرها

  • ثبت احوال : مردان سال گذشته بیشتر از زنان فوت کردند
  • جایزه ملی محیط زیست برای دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان
  • اعلام آمار مرگ و میر؛ سال ۱۴۰۲ زنان بیشتر فوت کردند یا مردان؟
  • در مقابل هر ۱۰۰ زن فوت شده در ایران چند مرد سال گذشته فوت کردند؟
  • مردان سال گذشته بیشتر از زنان فوت کردند
  • سلامت و محیط زیست؛ دستمایه تبلیغات میلیاردی
  • معضلات از دست دادن اکوسیستم خاک/ حفاظت از خاک را باید جدی بگیریم
  • حفاظت از خاک را باید جدی بگیریم
  • زمین پاک یکی از ارکان مهم محیط زیست است
  • حفاظت از خاک را باید جدی بگیریم/ معضلات از دست دادن اکوسیستم خاک