Web Analytics Made Easy - Statcounter

جبار گوهری گفت : این برنامه یک رویداد کشوری است که در چهار استان کشور برگزار می‌شود که پس از مراسم افتتاحیه در تهران، از مسیر همدان آغاز و در کرمانشاه ادامه و در کردستان خاتمه می‌یابد.

به گفته سرپرست میراث فرهنگی استان کرمانشاه با توجه به اینکه مسیر همدان - کرمانشاه - کردستان به عنوان مسیر تاریخ و تمدن شناخته می‌شود، این جشن‌ها از ۲۳ تا ۲۶ اسفند در این مسیر برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 کرمانشاه روز ۲۵ اسفند میزبانی این رویداد را برعهده دارد، این رویداد در شهر کرمانشاه با همکاری این اداره‌کل و شهرداری کرمانشاه تحت عنوان «حرکت در بستر تاریخ کرمانشاه» برگزار می‌شود.

بازدید از معبد آناهیتا، سایت جهانی بیستون و اجرای برنامه‌های آیینی در محوطه تاق‌بستان در این روز انجام می‌شود.

نوروز به نام ۱۲ کشور به ثبت رسیده و این فرصت بسیار مناسبی است تا داشته‌های فرهنگی و آیینی خود را در حوزه نوروز که عموما به ثبت ملی رسیده‌اند، معرفی کنیم.

حضور نماینده یونسکو، ۱۴ دیپلمات و ۲۰ خبرنگار خارجی در این رویداد را از جمله ظرفیت‌های آن فرصت مناسبی است تا مجموعه تاق‌بستان به عنوان یک برند جهانی معرفی شود و به ثبت جهانی آن در آینده کمک کنیم.

با توجه با اینکه کرمانشاه به عنوان شهر خلاق غذا در یونسکو ثبت شده، این برنامه فرصت مناسبی برای معرفی این ظرفیت کرمانشاه است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی مناظر زیبا آثار تاریخی آثار باستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۱۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد سرمایه‌گذاری تکنووست سلامت در ایران هلث ۱۴۰۳ برگزار می‌شود

رویداد تکنووست سلامت با هدف ایجاد فرصت سرمایه‌گذاری در طرح‌های متقاضی سرمایه در حوزه سلامت در بیست‌و پنجمین نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

فرصت سرمایه‌گذاری در حوزه سلامت

به گزارش ایسنا،‌ در مسیر این رویداد خدمات توانمندسازی و منتورینگ به صاحبین طرح‌های منتخب ارائه می‌شود و با برگزاری کارگاه‌ ارائه مؤثر، طرح‌های منتخب برای ارائه به سرمایه‌گذاران در روز رویداد، آماده می‌شوند.

 از دیگر حمایت‌ها می‌توان به امکان استفاده از مشاوران متخصص در حوزه تامین مالی و سرمایه‌گذاری، شبکه‌سازی و استفاده از تجربیات متخصصان و نهادهای فعال در اکوسیستم و ارائه گواهی حضور در رویداد تکنووست سلامت ایران هلث اشاره کرد.

به نقل از پارک فناوری پردیس، مهلت ثبت نام صاحبان طرح‌ها تا ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تعیین شده است. سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در طرح‌ها می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ثابت ۸۸۳۹۴۱۶۷ - ۰۲۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • با بنده مشکل دارید، چرا باید شهر و شهرداری متضرر شود
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه
  • ۳ رویداد گردشگری قزوین ثبت ملی شد
  • رویداد سرمایه‌گذاری تکنووست سلامت در ایران هلث ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • ثبت سه رویداد گردشگری قزوین در تقویم ملی
  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده های خاص مدارس است
  • لزوم توجه جدی به بزرگسالان اتیسم / برگزاری سومین رویداد «هم‌مسیر اتیسم»
  • برگزاری رویداد «هم‌مسیر اوتیسم» در ۳ شهر ایران