Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@22:32:46 GMT

کشف روغن موتورهای تقلبی در اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۷۱۴۴۳

کشف روغن موتورهای تقلبی در اصفهان

سرهنگ محمدرضا هاشمی فر گفت: گزارش‌هایی مبنی بر توزیع روغن موتور تقلبی در برخی مراکز فروش و تعویض روغن موتور و ایراد خساراتی به وسایل نقلیه شهروندان به پلیس امنیت اقتصادی اصفهان شد که موضوع در دستورکار قرار گرفت.

به گفته او با انجام یکسری تحقیقات و اقدامات اطلاعاتی مشخص شد فردی به صورت عمده در زمینه خرید روغن موتور‌های سوخته و فروش روغن موتور فعالیت می‌کند که هماهنگی‌های لازم قضائی برای بازرسی از انباری که روغن موتور‌ها در آنجا دپو می‌شوند انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 گروهی از کارشناسان سازمان صمت و بازرسان اتحادیه تعویض روغن به همراه مأموران پلیس امنیت اقتصادی اصفهان از محل مورد نظر بازرسی و نمونه‌هایی از روغن موتور‌های آماده توزیع را به آزمایشگاه بردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان می گوید با توجه به نظر کارشناسان مربوطه و جوابیه واصله از آزمایشگاه مشخص شد این فرد با مخلوط کردن روغن‌های سوخته با روغن‌های بی کیفیت و با بسته بندی غیرقانونی آن‌ها را توزیع می‌کرده است.

 ۶۰ هزار لیتر روغن موتور صنعتی تقلبی در محل کشف و انبار مربوطه طبق دستور قضائی پلمب شد.

 در این خصوص متهم مربوطه نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روغن موتور تقلبی نیروی انتظامی روغن موتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۱۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات پرسپولیس در مورد بلیت فروشی

پرسپولیس بیانیه‌ای صادر کرد.

طرفداری | پرسپولیس در مورد بلیت فروشی بیانیه صادر کرد.

پرسپولیس نوشت:

به اطلاع هواداران می‌رساند باشگاه پرسپولیس طبق روال همیشگی مقدمات آغاز بلیت‌فروشی بازی پیش‌رو را انجام داده و به زودی بخش خرید بلیت این بازی در وبسایت مربوطه برای هواداران فعال می‌شود. 

همچنین مطلب منتشر شده در صفحه منتسب به وبسایت بلیت‌فروشی به هیچ‌ عنوان صحت ندارد و سامانه مربوطه منتظر اخذ مجوزهای لازم برای شروع بلیت‌فروشی است.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • ساخت هر کیلومتر مربع آسفالت چقدر هزینه دارد؟
  • آفریقا، هدف ویژه صادراتی روغن موتور ایران
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • کاهش سرقت در اردبیل
  • رونمایی از اولین موتور احتراقی غیرآلاینده جهان در ژاپن
  • توضیحات پرسپولیس در مورد بلیت فروشی
  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
  • موتور پمپ‌های غیرمجاز روی رود قره آغاج قیر و کارزین جمع‌آوری شدند
  • مشتریان به نشان استاندارد و اصالت قطعات خودرو توجه کنند