Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت عبدالملکی در مراسم اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای شش ماهه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه امروز ۱۹۹ امین روز فعالیت ما در این وزارتخانه است گفت: از زمان آغاز فعالیت دولت، همکاران ما روزانه تلاش کردند و در دو بخش برنامه‌هایی را تدارک دیده و اجرا کردند که شناسایی و احصای مشکلات و سپس ریل گذاری برای حل مشکلات مردم از این جمله است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید افق‌های آینده را مدنظر داشته باشیم، همکاران ما از حالا، افق ۱۴۲۰ را در نظر دارند. اگر گذشتگان ما افق ۲۰ ساله آینده خود را می‌دیدند امروز مسئله بحران صندوق‌های بازنشستگی، بیکاری و فقر تا این حد بزرگ نبود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه بررسی و تبیین عملکرد زیرمجموعه‌ها در شش ماه اخیر نشان داد که ۲۱۴ اقدام خوب رقم خورده است اظهار کرد: به عبارت دیگر این بررسی‌، نشان می‌دهد که تاکنون ۲۱۴ گام در مسیر بهبود زندگی مردم برداشته شده است.

عبدالملکی با اشاره به فعالیت چند سازمان بزرگ و بیش از ۶۰۰ شرکت زیرمجموعه گفت: این نمایشگاه فرصتی بود تا اقدامات همه مجموعه‌ها در کنار یکدیگر به نمایش گذاشته شود که به هماهنگی بیشتر اجزای وزارتخانه نیز کمک کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: احتمالاً این نمایشگاه را هر شش ماه یک بار برگزار خواهیم کرد. لازم است از این پس یک جهش جدی در برنامه‌ها و اقدامات داشته باشیم. باید تلاش کنیم تا در آینده حسرت نخوریم که فرصت‌هایی در اختیارمان بود و می‌توانستیم برای مردم کار کنیم و نکردیم. روزی خواهد آمد که نمایشگاه متفاوتی از اعمال ما برپا خواهد شد و خداوند متعال می‌فرماید هرکسی اعمالش بر گردنش آویخته شده و در معرض دید همه قرار خواهد گرفت.

کد خبر 5445228 مهناز قربانی مقانکی

منبع: مهر

کلیدواژه: حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی فقر شهرداری تهران شورای شهر تهران گردشگری ترافیک پلیس راهور نوروز پلیس فتا آموزش و پرورش قوه قضاییه دادستانی تهران وزارت آموزش و پرورش دیوان عدالت اداری بازنشستگان چهارشنبه سوري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۱۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه کنیم آلزایمر نگیریم؟

به گزارش خبرآنلاین، ورزش منظم و فعالیت بدنی اثرات مثبتی بر عملکرد شناختی در همه افراد، به‌ویژه سالمندان، دارد. به نظر می‌رسد ورزش هوازی، مفیدترین گزینه باشد، زیرا عملکرد اجرایی را بهبود می‌بخشد، باعث تقویت اعصاب می‌شود و می‌تواند روند پیشگیری از بیماری آلزایمر و عملکردهای مغز را به طور چشمگیری تقویت کند.

فعالیت بدنی، توانایی‌های شناختی را بهبود می‌بخشد

با توجه به این واقعیت که درمانی برای بیماری آلزایمر وجود ندارد، یافتن راهی برای به تأخیر انداختن پیشرفت این بیماری عصبی بسیار مهم است. افزایش سطح ورزش و فعالیت بدنی می‌تواند در دستیابی به این هدف به طور پایدار، مفید باشد. مطالعات نشان می‌دهد که ورزش هوازی می‌تواند فعالیت نوسانی مغز را تعدیل کند و بر پویایی عصبی تأثیر بگذارد.

افراد مسنی که سابقه طولانی ورزش، بین ۲ تا ۱۰ سال، دارند، افت عملکرد شناختی کمتری را تجربه می‌کنند. همچنین داشتن فعالیت بیشتر باعث بهبود عملکرد اجرایی، بهبود حرکات، افزایش تمرکز و تقویت سرعت پردازش و حافظه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

چه کنیم تا حافظه سالمی داشته باشیم؟/ ۱۰ نکته کلیدی برای جلوگیری از زوال عقل

منبع: psychologytoday

۴۷۲۳۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897482

دیگر خبرها

  • وزیر تعاون: بیکاران به زودی از طریق سامانه‌ای شناسایی می‌شوند
  • بیکاران به زودی از طریق سامانه‌ای شناسایی می‌شوند | توضیحات وزیر کار درباره لایحه جامع اشتغال
  • شناسایی ۱۰ ساختمان بسیار پرخطر و ناایمن در اراک
  • حرکات اصلاحی و ورزشی چطور به بهبود مشکلات جسمانی کمک می‌کند؟
  • پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس آینده
  • چه کنیم آلزایمر نگیریم؟
  • بازدید مدیران عالی وزارت تعاون و سازمان تامین اجتماعی از غرفه بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • وزارت کار بدنبال بهبود امنیت شغلی کارگران است
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • سرمایه گذاری اوقاف در حوزه دانش بنیان‌ها موجب ایجاد انگیزه می شود