Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۷ مشهد از آزادسازی ۱۰ هزار مترمربع از حریم و بستر رودخانه در روستای عارفی از توابع مشهد خبر داد.

فرزاد بهشتی در این خصوص اظهار کرد: در ادامه اقدامات پایش، پیشگیری و عملیات اجرایی اکیپ گشت مشترک شورای حفظ حقوق بیت‌المال در استان عملیات قلع، قمع و آزادسازی ۱۰ هزار متر مربع از حریم و بستر رودخانه و ۳۰ هزار متر مربع از اراضی زراعی محدوده ارتفاعات جنوب در روستای عارفی انجام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دبیرخانه شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی و منابع طبیعی استان خراسان رضوی افزود: در این عملیات تعداد ۱۷ قطعه واقع در حریم و بستر رودخانه، اراضی کشاورزی و منابع طبیعی شامل دیوار ساحلی، تفکیک و تغییر کاربری در چندین نقطه و در سطح بیش از ۴۰ هزار مترمربع رفع تخلف و آزادسازی صورت پذیرفت.

به گزارش مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان خراسان رضوی، وی گفت: در این عملیات ضمن قلع و قمع دیوارهای موصوف، یک مورد بنای در حال ساخت تخریب و یک حلقه چاه غیرمجاز نیز پر و مسلوب المنفعه شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی تخريب آزادسازی حریم و بستر رودخانه ها حریم و بستر رودخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۱۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: با تخلفات کم فروشی، گرانفروشی، عرضه خارج از شبکه آرد برخورد می‌شود.
محسن صیادی افزود:در طرح تشدید نظارت بر واحد‌های صنفی نانوایی، توسط مدیریت بازرسی نظارت اصناف، از ابتدای سال ۴۲۸ مورد بازرسی از نانوایی‌ها شهر انجام پذیرفته است.
مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: این بازرسی‌ها منجر به تشکیل ۵۷ پرونده تعزیری به ارزش ریالی بیش از ۱۳ میلیارد ریال شده است.

دیگر خبرها

  • استان خراسان رضوی گرم می‌شود
  • آخرین وضعیت «ارس» تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • استمرار اقداماتی در راستای ساماندهی کشف رود
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد پاک است
  • خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد