Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@22:05:47 GMT

۶۰ هزار لیتر روغن موتور تقلبی در اصفهان کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۷۱۷۲۱

۶۰ هزار لیتر روغن موتور تقلبی در اصفهان کشف شد

 

به گزارش تابناک به نقل از مهر، سرهنگ محمدرضا هاشمی فر اظهار داشت: گزارش‌هایی مبنی بر توزیع روغن موتور تقلبی در برخی مراکز فروش و تعویض روغن موتور و ایراد خساراتی به وسایل نقلیه شهروندان به پلیس امنیت اقتصادی اصفهان شد که موضوع در دستورکار قرار گرفت.

وی افزود: با انجام یکسری تحقیقات و اقدامات اطلاعاتی مشخص شد فردی به صورت عمده در زمینه خرید روغن موتورهای سوخته و فروش روغن موتور فعالیت می‌کند که هماهنگی‌های لازم قضائی برای بازرسی از انباری که روغن موتورها در آنجا دپو می‌شوند انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: گروهی از کارشناسان سازمان صمت و بازرسان اتحادیه تعویض روغن به همراه مأموران پلیس امنیت اقتصادی اصفهان از محل مورد نظر بازرسی و نمونه‌هایی از روغن موتورهای آماده توزیع را به آزمایشگاه بردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: با توجه به نظر کارشناسان مربوطه و جوابیه واصله از آزمایشگاه مشخص شد این فرد با مخلوط کردن روغن‌های سوخته با روغن‌های بی کیفیت و با بسته بندی غیرقانونی آنها را توزیع می کرده است.

سرهنگ هاشمی فر با اشاره به اینکه ۶۰ هزار لیتر روغن موتور صنعتی تقلبی در محل کشف شد اظهار داشت: انبار مربوطه طبق دستور قضائی پلمب شد.

وی تصریح کرد: در این خصوص متهم مربوطه نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ محمدرضا هاشمی فر با اشاره به اینکه انجام اینگونه کارها برای کسب سود بیشتر درواقع نوعی حق الناس است که فردای قیامت می‌بایست پاسخگوی مردم باشند؛ از شهروندان خواست، در اسرع وقت اینگونه موضوع‌ها را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین جهاد تبیین حقوق کارگران حمله نظامی روسیه به اوکراین مناجات شعبانیه روغن موتور جانشین فرمانده انتظامی مذاکرات وین جهاد تبیین حقوق کارگران حمله نظامی روسیه به اوکراین مناجات شعبانیه قیمت گوشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۱۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سرهنگ عباس عرب گفت: پلیس شهرستان سمنان با اشرافیت اطلاعاتی و گشت زنی هدفمند به یک دستگاه کامیون تانکر دار مظنون شدند و آن را متوقف کردند.
وی ادامه داد: در بازرسی از خودرو، ۱۸ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق به ارزش آن را ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال  کشف کردند .

راننده برای ادامه تحقیقات تحویل ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان شد.

دیگر خبرها

  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد
  • کشف ۴ تن روغن‌نباتی قاچاق در الیگودرز
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۱۲ اردیبشهت ۱۴۰۳
  • کشف ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان
  • تعطیلی دانشگاه لهستانی به جرم فروش مدرک/ مدیران سیاسی و نظامی مشتریان مدرک تقلبی بودند
  • دستگیری سارقان زورگیر باهوشیاری واحد گشت عملیات+ فیلم
  • دستگیری سارقین زورگیر باهوشیاری واحد گشت عملیات+ فیلم