Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-05@17:03:57 GMT

فروش مجازی اقلام پیشگیری از بارداری جرم شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۷۲۱۲۰

فروش مجازی اقلام پیشگیری از بارداری جرم شد

سردار مجید گفت: هرگونه توزیع، فروش و تبلیغ اقلام پیشگیری از بارداری در فضای مجازی جرم است و حتما با آن برخورد قاطعانه می‌شود. سردار وحید مجید رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی کل کشور درباره فروش اقلام پیشگیری از بارداری در فضای مجازی، اظهار کرد: طی دو ماه گذشته یک طرح عملیاتی داشتیم و در ۱۰۰ کارگروه ویژه پلیس فتا با فروش دارو و اقلام بهداشتی در فضای مجازی برخورد کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با تاکید بر اینکه فروش کلیه دارو‌ها و اقلام پیشگیری از بارداری در فضای مجازی جرم است، افزود: هیچ سایت و کانالی اجازه فروش دارو را در فضای مجازی ندارد.

سردار مجید با اشاره به اینکه ۶ نفر را در حوزه فروش دارو سقط جنین در فضای مجازی دستگیر کردیم، ادامه داد: این افراد در استان‌های البرز، تهران و کرمانشاه بودند و برخورد‌ها همچنان با همکاری سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت ادامه دارد.

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی کل کشور خاطرنشان کرد: هرگونه توزیع، فروش و تبلیغ اقلام پیشگیری از بارداری در فضای مجازی جرم است و حتما با آن برخورد قاطعانه می‌شود.

گفتنی است؛ براساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت هرگونه توزیع رایگان و یارانه‌ای اقلام پیشگیری از بارداری در مراکز بهداشت و داروخانه‌ها ممنوع شده و ممکن است همین مسئله زمینه خرید و فروش این اقلام را به صورت غیر قانونی در فضای مجازی باز کند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: سردار وحید مجید پلیس فتای فرماندهی انتظامی فضای مجازی پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۲۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی

به رغم برخی سیاه نمایی‌ها در رسانه‌های معاند و فضای مجازی در خصوص تصویر ایران در افکار مردم جهان ویدیویی به تازگی منتشر شده که نادرست بودن این ادعاها را ثابت می‌کند.

به گزارش ایسنا، در ویدیویی که در ادامه مشاهده می‌کنید شامل نظرات جالب یک شهروند خارجی درباره ایران و ایرانیان است:

منبع: چند ثانیه

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • تاکید پلیس بر‎اخلاق‎ ‎مداری‎کاربران‎ ‎مجازی‎ در‎انتخابات‎
  • پلیس فتا با محتواهای مبتذل در فضای مجازی برخورد می‌کند
  • طرح ویژه پلیس فتا برای پاکسازی فضای مجازی از جرائم اخلاقی
  • طرح عملیاتی پلیس برای برخورد با تولیدکنندگان محتوای مبتذل
  • جزئیات اجرای طرح عملیاتی پلیس برای برخورد با لایوهای مستهجن و محتوای مبتذل
  • طرح عملیاتی پلیس برای برخورد با تولید کنندگان محتوای مبتذل
  • اجرای طرح عملیاتی پلیس فتا برای برخورد با لایوهای مستهجن و محتوای مبتذل در فضای مجازی
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی