Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، ایرج بیگدلو روز شنبه در جلسه کارگروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از معوق ماندن عملیات احداث یادمان‌های شهدا در مناطق مختلف این شهرستان انتقاد کرد و افزود: اخذ عوارض فرهنگی می‌تواند کمک شایانی به توسعه فرهنگی منطقه و پیشرفت پروژه‌های فرهنگی داشته باشد.

وی با بیان اینکه همه مردم ایران و خدمتگزاران نظام مدیون خون شهدا هستند، رسیدگی به امورات شهدا و مشکلات خانواده آنان را از اولویت‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان ذکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار مشگین شهر بیان کرد: شهرستان مشگین‌شهر میزبان ۱۱ شهید گمنام در پنج نقطه شهرستان می‌باشد.

استان اردبیل با تقدیم سه هزار و ۴۰۰ شهید و حدود ۱۰ هزار جانباز جزو سه استان برتر کشور در حوزه ایثار و شهادت است که بیشترین شهدا را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است . این استان ۹ شهید مدافع حرم دارد و میزبان ۷۴ شهید گمنام است.

برچسب‌ها مشگین شهر بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران شهدا معاونت امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت معدن و تجارت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشگین شهر بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران شهدا مشگین شهر بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران شهدا مشگین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۲۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالوهاب عبدی پور ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه، ساعت ۹ صبح ایت اجلاسیه با حضور گسترده مردم در مصلی امام خمینی (ره) شهرباشت برگزار می شود.

وی بیان داشت: مردم ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای والا مقام، در این آیین با آرمان‌های شهدا، امام شهدا و مقام عظمای ولایت تجدید عهد و پیمان می کنند.

عبدی پور تصریح کرد: شهدا با تاسی از اعمال و رفتار حضرت امام حسین (ع) درس فداکاری، وفاداری، از خودگذشتگی و شجاعت، شهامت و صداقت آموختند.

وی افزود: تکریم و تعظیم از مقام شامخ شهدا یک وظیفه و ضرورت غیر قابل انکار است چرا که شهدا در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام جانفشانی کرده و حماسه‌ای جاوید آفریدند.

عبدی ور تصریح کرد: خانواده‌های معظم شهدا، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران، جانبازان، پیشکسوتان، هنرمندان، اصحاب رسانه، اساتید، دانشجویان، دانش آموزان، جامعه کارگری وکشاورزان، نهادها، ادارات، سازمانها، فرهنگیان، اصناف و بازاریان و مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه شهرستان باشت در این اجلاسیه شرکت کنند.

کد خبر 6093386

دیگر خبرها

  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت برگزار می شود
  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد
  • دعوت از مردم برای شرکت در اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت
  • یادواره ۴۵ شهید کارگر در تربت جام برگزار شد
  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود