Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید کاظم موسوی در حاشیه بازدید از سایت ایران خودروی فارس گفت: دادستان مرکز استان ١٤ بهمن ماه امسال از این سایت که حامل خودرو‌های دپو شده زیادی بود، بازدید کردند.

به گفته او، از آنجا که مردم مدت‌ها در انتظار ترخیص خودرو خود بودند، با پیگیری ایشان و ورود سازمان بازرسی قریب به ٢٧٠٠ خودرو از مجموع خودرو‌های دپو شده، ترخیص شد و اکنون هم خودرو‌های حمل در حال بارگیری خودرو‌های پلاک شده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری فارس، تسریع در روند تحویل خودرو‌ها را مهمترین هدف دادگستری استان از ورود به حل مسائل این سایت ذکر کرد و گفت: هم‌اینک بسیاری از خودرو‌ها پلاک شده و در حال تحویل به استان‌های مدنظر هستند.

موسوی گفت: با وعده مسئولان، تولیدات این سایت افزایش یابد و دادگستری فارس هم برای افزایش تولید محصولات این سایت، حمایت می‌کند.

به گفته او، خودرو‌های تحویلی فروردین و اردیبهشت ماه سال آینده نیز آماده شده و به زودی توزیع انجام خواهد شد که اقدامی بسیار ارزشمند است.

رئیس کل دادگستری فارس مجددا با تصریح بر این موضوع که حامی تولید بوده و هستیم، گفت: طرفدار افزایش محصولات ایران خودرو در این سایت و تسریع در تحویل هستیم، چرا که برخی از این خودرو‌ها به ناحق در این سایت دپو شده بودند.

موسوی گفت: نیروی انتظامی در پلاک گذاری این خودرو‌ها به خوبی ورود کرده و اکثر این خودرو‌ها به زودی تحویل داده خواهد شد.

او گفت: هدف ما آزاد سازی این خودرو‌ها بود که بحمدالله انجام شده و از مدیرعامل سایت ایران خودرو فارس بابت همراهی با مجموعه قضایی و انتظامی تقدیر کرد.

عبدالرضا ملاکی، مدیرعامل سایت ایران خودرو در فارس نیز ضمن تقدیر از مدیرعامل شرکت ایران خودرو کشور در تامین تمام قطعات شرکت ایران خودرو استان، گفت: از ١٤ بهمن ماه تاکنون قطعات مورد نیاز ٤ هزار خودرو تامین و تاکنون بیش از دو هزار و ٦٠٠ دستگاه از سایت خارج شد و تلاش می‌شود تا قبل از محدودیت‌های ترافیکی، یکهزار دستگاه دیگر به مشتریان تحویل داده شود.

او تامین قطعات مورد نیاز و رفع کسری قطعات در این شرایط را کاری جهادی عنوان کرد و افزود: تنوع و افزایش تولید در سال آینده مدنظر این شرکت است.

ملاکی همچنین گفت: خودرو‌های موجود در این سایت تکمیل شده و هیچ کسری نداریم و منتظر نصب پلاک هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری فارس ترخیص خودرو دپو شده سایت ایران خودرو خودرو ها دپو شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۲۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)

شرکت کرمان موتور شرایط فروش اقساطی 2 محصول خود را اعلام کرد. در این طرح فروش، 2 محصول این شرکت شامل جک J4 و کی ام سی T8 به فروش می رسند.

به گزارش عصر ایران بر اساس اعلام شرکت کرمان موتور این شرکت فروش اقساطی خودرو پیکاپ T۸ را از 17 تا 31 اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ آغاز کرد. قیمت خودرو تی۸ برای سال ۱۴۰۳ مبلغ یک میلیارد و ۶۹۷ میلیون تومان اعلام شده است .

فروش خودرو پیکاپ کی ام سی T۸ با پیش پرداخت 997 میلیون تومانی و دوره های بازپرداخت اقساط بصورت ۱۸، ۲۴ و 36ماهه اعلام شده است. سند محصول در رهن شرکت کرمان موتور خواهد بود. جریمه تاخیر در تحویل خودرو نیز ماهیانه ۳ درصد می باشد. زمان تحویل خودرو پیکاپ T۸ به خریداران 90 روز کاری خواهد بود.

جدول فروش اقساطی T8

همچنین  فروش اقساطی خودرو سواری جی۴ نیز از 17 تا 31 اردیبهشت از سوی کرمان موتور انجام می شود. قیمت خودرو سواری جی۴ برای سال ۱۴۰۳ مبلغ ۷۹۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان اعلام شده است. فروش خودرو جی۴ با پیش پرداخت ۵۴۱ میلیون تومانی و دوره های بازپرداخت اقساط بصورت ۱۸، ۲۴ و ۳۰ ماهه اعلام شده است.

زمان تحویل خودرو جی۴ به خریداران ۶۰ روز کاری خواهد بود و رنگ خودروهای سواری جی۴ نیز سفید، مشکی، خاکستری طوسی روشن متالیک، قرمز، آبی زنگاری و قهوه ای متالیک اعلام شده است. جدول فروش جک جی 4 کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تحویل تاکسی های تمام برقی کرمان موتور به تاکسیرانی تهران (+عکس) نمایش رسمی جک T9 توسط کرمان موتور در نمایشگاه خودرو تهران (+فیلم، عکس و مشخصات خودرو)

دیگر خبرها

  • رازگشایی از نماد‌های ۲۷۰۰ ساله ایران باستان
  • (تصاویر) خودروی جذاب و اسپرت انگلیسی در راه ایران؟
  • آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)
  • خودروی جذاب و اسپرت انگلیسی در راه ایران؟ /عکس
  • کشف خودروی سرقتی پراید در بروجن
  • چری در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ با رویکرد «اکوسیستم متنوع»
  • بازگشت پرشکوه هاوال با H۶
  • رکورد قیمت خودروی چینی در ایران شکسته شد
  • ثبت نام فروش نقدی ایران خودرو / تحویل ۹۰ روزه پس از ثبت نام در سامانه یکپارچه
  • واکاوی تخصیص «۲ و نیم میلیارد دلار ارز برای مونتاژ ۲۵۰ هزار خودروی چینی» به جای تولید ۷۰۰ هزار خودرو در داخل!