Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) حامد صالحی گفت: همزمان با نزدیک شدن به نیمه شعبان و با توجه به شیوع ویروس کرونا، شکل متفاوتی از برگزاری جشن نیمه شعبان فرا روی منتظران مهدوی قرار گرفته است. بر همین اساس پویش مجازی مردمی «#به یاداو» با محورهایی همچون؛ تصویر آذین‌بندی و چراغانی خانه و درهای منازل، نقاشی، طرح گرافیکی، عکس‌نوشت، شعر و داستان به همت این بنیاد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این پویش محدویت سنی ندارد و تمامی اعضای خانواده می‌توانند در آن شرکت کنند. بر اساس این پویش، علاقه‌مندان می‌توانند تصویر آذین‌بندی و چراغانی خانه، نقاشی، طرح گرافیکی، عکس‌نوشت، شعر و داستان را به اشتراک‌ گذاشته و یا از شعرخوانی، مداحی، قرائت دعای سلامتی و دعای فرج و بیان دل‌گویه با امام زمان (عج) ویدئویی یک دقیقه‌ای ضبط کنند.

صالحی اضافه کرد: تقدیم یک کار خوب به امام زمان (عج) در ایام نیمه شعبان و برگزاری جشن خانگی و جشن مجازی در قالب ثبت تصویر و یا ضبط ویدئو از دیگر پیشنهادهای شرکت در این پویش است.

مدیر روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) درباره نحوه شرکت در این پویش گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در اینستاگرام با درج هشتگ #به یاداو و #خانواده_مهدوی و تگ کردن صفحه اینستاگرام بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) در پست یا ارسال آثار به مدیر کانال این بنیاد در پیام‌رسان‌های ایتا در این پویش شرکت کنند. مهلت دریافت آثار، سی ام فروردین ماه است. 

برچسب‌ها حضرت مهدی ولادت حضرت مهدی فضای مجازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حضرت مهدی ولادت حضرت مهدی فضای مجازی حضرت مهدی ولادت حضرت مهدی فضای مجازی نیمه شعبان حضرت مهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۲۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«اخلاق و درام» راهی بازار نشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، کتاب «اخلاق و درام» نوشته نصرت الله تابش از انتشارات بنیاد سینمایی فارابی وارد بازار نشر شد.

نویسنده کتاب «اخلاق و درام» در این کتاب با تحلیل آثار دراماتیک نظیر «رومئو و ژولیت»، «مکبث» و «هملت» از ویلیام شکسپیر، «آناکارنینا» و «مرگ ایوان ایلیچ» از لئو تولستوی، «تصویر دوریان گری» از اسکار وایلد، «بینوایان» از ویکتور هوگو، «فاوست» از ولفگانگ گوته، «سریر خون» کوراساوا، «کشتن مرغ مقلد» رابرت مالیگمن، «معصومیت از دست رفته» داود میرباقری، «چشمه‌ باکره» اینگمار برگمن، «گلادیاتور» ریدلی اسکات، «پدرخوانده» کاپولا و آثار بسیار دیگر، در جست‌وجوی پاسخ به این پرسش است که آیا مفاهیم اخلاقی، صرفاً توصیه‌ای به هنرمند است یا بدون مفاهیم اخلاقی، اثری دراماتیک خلق نمی‌شود؟

این کتاب در شش فصل و از منظر پیرنگی به موضوع اخلاق و پیوند آن با درام به همراه مثال‌های متعدد سینمایی پرداخته است؛ اخلاق و درام با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه در ۳۳۶ صفحه با قیمت ۲۹۰ هزار تومان منتشر و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

انتشارات بنیاد سینمایی فارابی نیز امسال با یکصد عنوان کتاب و فصلنامه در غرفه بنیاد فارابی در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به ۲ شکل حضوری و مجازی پذیرای دانشجویان، پژوهشگران، اساتید و عموم علاقه‌مندان سینما است.

کد خبر 6090674

دیگر خبرها

  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • «همه مدیون شما هستیم» برای روز معلم در شهر اکران شد
  • گسترش همکاری‌های فرهنگی هنری ایران و روسیه با محوریت بنیاد رودکی
  • نشست خبری مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز آغاز شد
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»
  • زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در استان مرکزی نواخته شد
  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس
  • «اخلاق و درام» راهی بازار نشر شد
  • پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» در البرز اجرا می‌شود