Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به اینکه امیدوارم در گلستان شاهد تشکیل دبیرخانه اقتصاد فرهنگ و هنر باشیم گفت: از طرح‌های فعالان فرهنگی، هنری، رسانه‌ای و قرآنی برای توسعه اقتصاد، فرهنگ و هنر برای تصویب بودجه استقبال می‌کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان ، غلامرضا منتظری ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی انجمن‌های فرهنگی، هنری، رسانه‌ای و قرآنی استان گلستان اظهار داشت: موارد و دغدغه‌هایی وجود دارد که قابلیت طرح در مجلس و تبدیل شدن به قانون یا اصلاح قوانین است که امیدوارم انجمن‌های استان بدان توجه کرده و با ارائه نظرات و پیشنهادهای خود ما را یاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: راه حل دغدغه‌ها و بعضا خلأهای قانونی از دل هم‌اندیشی و هم‌افزایی‌ها و بیان و ارائه راه حل تخصصی توسط انجمن‌ها و اهالی فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآنی میسر است.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در حوزه‌های گوناگون سرانه‌های مختلفی تعریف شده اما در حوزه فرهنگ سرانه‌ای مشخص تعریف نشده است گفت: از طرح‌ها و پیشنهادهای انجمن‌ها و فعالان فرهنگی، هنری، رسانه‌ای و قرآنی برای توسعه اقتصاد فرهنگ و هنر برای تصویب بودجه سال 1402 از هم‌اکنون استقبال می‌کنیم.

سند چشم‌انداز فرهنگ و هنر استان چهارمحال و بختیاری تا سال 1401 تدوین می‌شوددستاوردهای استان اصفهان در دفاع مقدس با زبان فرهنگ و هنر به مردم ارائه شودمالیات بر فرهنگ و هنر نتیجه‌ای جز ابتذال ندارد / اختلاف درآمدی بین سلبریتی‌ها و دیگر هنرمندان
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امیدوارم در گلستان شاهد شکل‌گیری دبیرخانه اقتصاد فرهنگ و هنر باشیم، افزود: نقد و نظرهای عالمانه و عملیاتی بی‌شک راه‌گشا است و انجمن‌ها می‌توانند با راه‌اندازی کمیته‌هایی تخصصی؛ داشته‌ها، نیازهای استان و مسائل ملی که سویه‌های استانی دارند را رصد، اولولیت بندی و طرح موضوع کنند و پیشنهادهای اجرایی خود را برای نشست آتی با کمیسیون فرهنگی مجلس آماده و ارائه کنند.

منتظری عنوان کرد: در اردیبهشت‌ماه سال آینده شاهد حضور اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در استان گلستان خواهیم بود.

انتهای پیام/581/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیسیون فرهنگی مجلس فرهنگ و هنر انجمن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۲۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین اختتامیه هفته برزگداشت سعدی برگزار شد

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی در این مراسم افزود: شعر سعدی با وسعت اطلاعات او در حوزه‌های مختلف شخصیت خاصی از او ساخته بود، شعر سعدی در موضوعات مختلف سروده شده است، کمتر موضوعی می‌توان پیدا کرد که سعدی درباره آن سخن نگفته باشد.
محمود شالویی گفت: آغاز برنامه‌های سعدی در روز جمعه ۳۰ فروردین ‌در آرامگاه سعدی بوده است، تا امروز که اختتامیه آن برگزار می‌شود. به کوشش انجمن آثار و مفاخر فرهنگی از اول اردیبهشت جاری مصادف با روز بزرگداشت سعدی، به مدت یک هفته، رویدادهای مختلف و متنوعی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجموعه سعدیه شیراز، دانشگاه علامه طباطبائی(ره)، موسسه فرهنگی اکو و سفارت هندوستان در ایران، در پاسداشت مقام فرهنگی، ادبی و حکمی این شاعر بلندآوازه ایرانی برگزار شده است.‌
رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی افزود: بهتر است در کتاب های درسی آموزش هایی از بوستان، گلستان و شاهنامه گنجانده شود تا دانش آموزان با این شاعران آشنا شوند. بیان آثار سعدی برای نوجوانان امروز ما کمی سخت است پس اشعار سعدی باید با زبانی ساده بازسازی شوند.
در پایان این مراسم از حسن انوری و همسر غلامحسین یوسفی قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج
  • تمرکز امسال فعالیت‌های فرهنگی بر توسعه و تقویت جلسات خانگی
  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  • انتخابات شبکه‌های تخصصی سمن‌های مازندران برگزار می‌شود
  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران پیام‌های مهمی دربر دارد
  • راه‌اندازی مجدد دبیرخانه «شهر اسلامی» در شهرداری اصفهان
  • آیین اختتامیه هفته برزگداشت سعدی برگزار شد
  • گردشگری و صنایع دستی،‌ مردمی‌ترین نوع اقتصاد است
  • تعامل فراکسیون دیپلماسی فرهنگی مجلس و مدیران نمایشگاه کتاب ضروری است