Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریبرز کرمی از آماده‌باش کامل ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری استان کرمانشاه برای سفرهای نوروزی خبر داد و گفت: امسال افزایش قیمت بلیت برای مسافران نوروزی اعمال نشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، از آماده‌باش کامل ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری استان کرمانشاه برای سفرهای نوروزی خبر داد و اظهار داشت: امسال افزایش قیمت بلیت برای مسافران نوروزی اعمال نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: طرح ویژه آماده‌باش نوروزی از ۲۵ اسفند آغاز می‌شود و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد.

کرمی تصریح کرد: در این طرح ۱۸۲ دستگاه اتوبوس، ۸۱۶ دستگاه مینی‌بوس و ۹۲۸ دستگاه سواری کرایه برای جابجایی مسافران نوروزی آماده باش هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از نظارت و بازرسی شرکت های حمل و نقل مسافر آستانه ایام نوروز خبر داد.

کرمی تصریح کرد: نظارت جدی بر تعرفه‌ها و نرخ‌ها اعمال خواهد شد و کشیک نوروزی نیز برای رسیدگی به تخلفات و شکایات برقرار می شود‌.

وی درباره وضعیت فروش بلیت سفرهای نوروزی نیز خاطرنشان کرد: اکنون امکان تهیه بلیت پیش فروش به صورت اینترنتی، یا از دفاتر سطح شهر و گیشه متمرکز فروش بلیط در پایانه مسافربری شهید کاویانی وجود دارد و  امسال هیچ افزایش قیمتی در بلیت سفرهای نوروزی اعمال نشده است.

کرمی گفت: شهروندان می توانند هرگونه شکایت و نارضایتی را از طریق شماره سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها مطرح و پیگیری کنند‌.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سفرهای نوروزی آماده باش حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۲۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری

معصومه نوروزی افزود: بارش‌ها از روز سه‌شنبه با نفوذ یک سامانه بارشی از غرب از شدت بیشتری برخوردار می‌شود.

وی ادامه داد: در این مدت احتمال وقوع تگرگ در نقاط مستعد وجود دارد که برای جلوگیری از خسارت به مزارع و محصولات کشاورزی نیازمند اقدامات پیشگیرانه است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری از نظر دما نیز برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

نوروزی یادآور شد: بلداجی با چهار درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین ایستگاه استان گزارش و دما در شهرکرد پنج درجه سانتی‌گراد بالای صفر ثبت شد.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری سرچشمه رودخانه‌های زاینده‌رود، کارون و بخشی از دز است و افزایش یا کاهش بارش‌ها در این استان، استان‌های خوزستان، اصفهان و فلات مرکزی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900500

دیگر خبرها

  • زاکانی: ۳۰۰ دستگاه اتوبوس تا چند روز آینده وارد ناوگان حمل و نقل عمومی می شود
  • ۲۲ هزار صندلی به ناوگان هوایی کشور اضافه شد
  • کنترل ۲۱۵۰ دستگاه ناوگان عمومی در محور‌های مازندران
  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد
  • نوسازی ۷۲ هزار دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای
  • ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت
  • اضافه شدن ۳۷ دستگاه ون و اتوبوس به ناوگان حمل و نقل بندرعباس
  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل