Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم های فجرسپاسی شیراز و پدیده مشهد از ساعت ۱۶ در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در شیراز به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میهمان با یک گل به برتری دست پیدا کرد.

با وجود اینکه پیروزی در این مسابقه برای هر ۲ تیم پایین‌ جدولی حائز اهمیت بود اما شاهد نمایش محتاطانه‌ای از سوی فجر و پدیده بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال در دقایق پایانی هر ۲ تیم، خصوصا میزبان صاب تک موقعیت‌هایی شدند که تیر دروازه و عملکرد خوب مدافعان و دروازه‌بان‌ها مانع از فروشی دروازه‌ها شد.

مسابقه می‌رفت تا با نتیجه مساوی به اتمام برسد اما در دقیقه ۹۲ مهمترین اتفاق بازی رخ داد. یورش مسعود زائر کاظمی به درون محوطه فجرسپاسی با خطای رضا علیاری مواجه شد و حسن اکرمی اعلام پنالتی کرد.

مجتبی بیژن پس از خوش و بش با ایمان صادقی پشت توپ ایستاد و ضربه‌اش در دقیقه ۹۵ با وجود تشخیص درست ایمان صادقی به گل تبدیل شد تا پدیده دومین برد خود در این فصل را بازهم در خارج از خانه و بازهم مقابل یکی از رقبای مستقیمش در راه بقا به دست بیاورد.

این هفدهمین هفته‌ای بود که فجر به برتری نرسید. آنها در این مدت ۹ باخت و هشت تساوی را تجربه کردند و پس از مدت‌ها در خانه با باخت مواجه شدند و حالا با حضور مهرزاد معدنچی به عنوان سرمربی موقت هم تفاوتی وضعیت این تیم ایجاد نشد. نماینده استان فارس با ثبت یازدهمین شکست این فصل با  ۱۵ امتیاز در همان رده چهاردهم باقی ماند.

پدیده نیز با کسب دومین برد در این فصل، سرانجام ۲ رقمی شد و به امتیاز ۱۲ رسید ولی همچنان در قعر جدول باقی ماند. حالا فاصله تیم داوود سیدعباسی با منطقه امن جدول به سه امتیاز و با تیم پانزدهم جدول به یک امتیاز کاهش پیدا کرده است.

برچسب‌ها تیم فوتبال پدیده مشهد فجر سپاسی شیراز ورزشگاه حافظیه شیراز حسن اکرمی داود سید عباسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم فوتبال پدیده مشهد فجر سپاسی شیراز ورزشگاه حافظیه شیراز تیم فوتبال پدیده مشهد فجر سپاسی شیراز ورزشگاه حافظیه شیراز حسن اکرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۲۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی رم و یوونتوس در المپیکو با حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون

تیم‌های فوتبال رم و یوونتوس از سی‌و‌پنجمین بازی خود در فصل جاری سری A ایتالیا تنها یک امتیاز گرفتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی شب سوم از هفته سی‌و‌پنجم سری A ایتالیا، شب گذشته (یکشنبه) از ساعت 22:15 به وقت تهران، در ورزشگاه المپیکو تیم‌های فوتبال رم و یوونتوس برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با تساوی یک - یک به پایان رسید.

در این بازی که سردار آزمون در دقیقه 68 آن به جای روملو در ترکیب رم قرار گرفت، تیم میزبان توسط لوکاکو در دقیقه 15 از یوونتوس پیش افتاد، اما برتری‌اش تنها تا دقیقه 31 دوام داشت چرا که گلیسون برمر مدافع پیش‌تاخته بانوی پیر با ضربه سر از روی ارسال فدریکو کیه‌زا گل تساوی را به ثمر رساند تا تیمش بازنده به رختکن برنگردد.

در نیمه دوم یوونتوس عملکرد بهتری نسبت به نیمه دوم ارائه کرد و موقعیت‌های بیشتری روی دروازه حریف به وجود آورد، اما با درخشش دروازه‌بان حریف هیچ یک از این حملات به جایی نرسید.

در نهایت در هفته‌ای که اکثر تیم‌‌های بالای جدول ناکام ماندند، یوونتوس و میلان هم به تقسیم امتیازات بسنده کردند. با این نتیجه یوونتوس رده سومی 66 امتیازی شد، اما نتوانست فاصله‌ پنج امتیازی خود را با میلان رده دومی کاهش دهد. رم هم 60 امتیازی شد و جایگاهش را در رده پنجم جدول تثبیت کرد.

میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس

 

در آخر روز از هفته سی‌و‌پنجم سری A امروز سالرنیتانا میزبان آتالانتا خواهد بود (19:30) و ادوینزه از ناپولی پذیرایی خواهد کرد (22:15).

در جدول رده‌بندی سری A اینتر قهرمان زودهنگام مسابقات با 89 امتیاز صدرنشین است، میلان با 71 امتیاز در رده دوم قرار دارد و پس از آن یوونتوس 66 امتیازی و بولونیای 64 امتیاز رده‌های سوم و چهارم را به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • کابک نکونام با خارجی‌ها
  • شکار ۳ امتیازی آلومینیوم از تهران/شاگردان حسینی موقتا در رده هشتم
  • تساوی رم و یوونتوس در حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون
  • تساوی رم و یوونتوس در المپیکو در حضور آزمون
  • تساوی رم و یوونتوس در المپیکو با حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| تقسیم امتیاز در سیرجان
  • نساجی - پرسپولیس؛ می‌خواهم زنده بمانم! / پیش بازی
  • رئال با ۳گل برد، بایرن با ۳گل باخت!
  • اقدام جالب آرتتا: پدیده 14 ساله در تمرین آرسنال
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!