Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@20:47:46 GMT

شکست تیم فوتبال فجر مقابل شهر خودرو مشهد

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۷۲۹۱۸

شکست تیم فوتبال فجر مقابل شهر خودرو مشهد

در آخرین بازی از هفته ۲۲ لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز و شهر خودرو مشهد در ورزشگاه حافظیه به مصاف هم رفتند که این دیدار سرد و کم موقعیت با تک گل دقیقه ۹۳ به سود شهر خودرو به پایان رسید تا روز‌های تیره و تار نماینده فارس در این مسابقات ادامه داشته باشد.

این دیدار نخستین تجربه مربیگری مهرزاد معدنچی روی نیمکت زردپوشان شیرازی به عنوان نفر اول کادرفنی پس از کنار گذاشتن علی اصغر کلانتری سرمربی فجری‌ها بود که با این وجود، شوک باشگاه فجر جواب نداد و نماینده فارس در مسابقه‌ای که می‌توانست با کسب ۳ امتیاز به رده ۱۳ صعود کند، اما این فرصت را از دست بدهد و شکستی تلخ و خانگی را تجربه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها موقعیت جدی فجر شهید سپاسی در دقیقه ۸۴ رقم خورد که فرزان دانا در یک قدمی دروازه می‌توانست گل برتری را به ثمر برساند که مدافعان شهرخودرو اجازه باز شدن دروازه تیم شان را ندادند.

در دقیقه ۹۳، اما روی یک ضد حمله مدافع فجری‌ها روی مهاجم شهرخودرو در درون محوطه جریمه خطا کرد و داور اعلام پنالتی کرد تا مجتبی بیژن گل ۳ امتیازی را برای نماینده خراسان رضوی به ثمر برساند.

شهرخودرو با پیروزی خارج از خانه مقابا فجر شهید سپاسی ۱۲ امتیازی شد، اما در رده ۱۶ باقی ماند، ولی برای بقا در لیگ برتر فوتبال امیدوار شد.

فجری‌ها با این تساوی و ۱۵ امتیاز در همان مکان ۱۴ جدول رده بندی رقابت‌ها باقی ماندند.

آخرین برد فجر در این فصل از لیگ برتر فوتبال به روز جمعه ۲۸ آبان و هفته پنجم برمی گرد که موفق شدند یک-صفر مقابل پیکان تهران به برتری دست یابند و حالا ۱۷ هفته از آن تاریخ می‌گذرد و نماینده فارس به پیروزی دست نیافته است.

فجر شهید سپاسی شیراز در هفته ۲۳ لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، پنج شنبه ۲۶ اسفند میهمان فولاد خوزستان است.

در دیگر بازی‌های باقیمانده هفته ۲۲ لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، بازی مس رفسنجان و هوادار تهران به تساوی یک-یک رسید و فولاد خوزستان با نتیجه ۲-یک میزبانش تراکتورسازی تبریز را مغلوب کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال فجر شهید سپاسی شکست تیم فجر شهر خودرو مشهد لیگ برتر فوتبال فجر شهید سپاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۲۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معجزه لورکوزن؛ دهمین فرار از باخت بعداز دقیقه۹۰

مورد شگفت‌انگیز و عجیب این فصل فوتبال اروپا، فرارهای بایرلورکوزن از شکست در وقت‌های تلف‌شده بازی‌های مختلف است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم فوتبال بایر لورکوزن که پیش از این قهرمانی خود را در بوندسلیگا قطعی کرده، در دیداری از هفته سی‌ویکم این مسابقات در حالی که با دو گل از اشتوتگارت عقب بود، در پایان با گل دقیقه ۹۶ بازی را به تساوی کشاند تا رکورد شکست‌ناپذیری شاگردان ژابی آلونسو در این فصل به ۴۶ مسابقه برسد.

این دهمین باری بود که لورکوزن در این فصل بعد از دقایق تلف‌شده گلزنی کرده و از شکست گریخته است. پس از این تساوی، هواداران لورکوزن در شبکه‌های اجتماعی با فراگیر کردن عبارت «neverlusen»، به عبارت «neverkusen» که سال‌ها از سوی رقبا به‌دلیل ناکامی در کسب قهرمانی به این تیم داده شده بود، طعنه زدند.

اکانت بایر لورکوزن در ایکس هفته گذشته و پس از تساوی دقیقه ۹۷ برابر دورتموند پست جالبی منتشر و اعلام کرده بود ادمین برای هزارمین بار در این فصل باید عبارت «اولین باخت فصل» را از توضیحات پست نتیجه بازی حذف کند. آنها این هفته با بازنشر پست قبلی نوشتند: «برای هزار و یکمین بار!»

دیگر خبرها

  • شکست ناپذیری آرسنال مقابل بزرگان؛ نمایش پرده آخر در اولدترافورد
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • تاتنهام - آرسنال؛ ترکیب رسمی
  • معجزه لورکوزن؛ دهمین فرار از باخت بعداز دقیقه۹۰
  • رسمی: شفیلدیونایتد به چمپیونشیپ سقوط کرد
  • سرمربی پرسپولیس یک شهر ایران را دوست ندارد!
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • صعود راحت گل گهر با پیروزی مقابل فجر سپاسی
  • برد گل گهر مقابل فجر سپاسی در نیمه اول
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان