Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- جانشین فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان گفت: تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار زائر تا قبل از شروع رسمی راهیان نور در این یادمان‌ها حاضر شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سردار نعمت‌الله باقری امروز در آیین روز ملی راهیان نور که در سپاه حضرت ولیعصر(عج) برگزار شده بود اظهار داشت: پس از دفاع مقدس یک حرکت عظیم فرهنگی تحت عنوان راهیان نور شکل گرفت، مردم با حضور در یادمان‌های شهدا و مناطقی که شاهد ایثارگری، گذشت و شهادت طلبی‌های رزمندگان 8 سال دفاع مقدس بود، یاد و خاطره شهدا را گرامی‌ داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با دفاع مقدس عنوان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی از دفاع مقدس به عنوان گنج یاد کرد و راهیان نور را حرکتی فناورانه دانست تا ما بتوانیم از این گنج بهره ببریم.

باقری به فعالیت‌های دشمن در چند سال اخیر اشاره کرد و بیان داشت: دشمن در یک دهه اخیر جنگ‌نرم و از بین بردن ارزش‌های دینی و فرهنگی مردم ایران را در دستور کار خود قرار داده است بنابراین باید برای خنثی‌سازی حرکت دشمن و آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان با رشادت‌های رزمندگان راهیان نور را مورد توجه بیشتر قرار دهیم.

وداع مردم خوزستان با شهید مدافع حرم احسان کربلایی‌پور در اهواز + فیلمفرمانده سپاه خوزستان: روند پروژه فاضلاب شهر اهواز و کارون راضی‌کننده استطرح کاشت نهال به نام شهدای خوزستان اجرا شد

وی با اشاره به چگونگی برنامه امروز سپاه حضرت ولیعصر(عج) گفت: سپاه حضرت ولیعصر برنامه‌ای را به مناسبت روز ملی راهیان نور تدارک دید تا پاسداران جوان با رشادت‌های رزمندگان آشنا شوند.

جانشین فرمانده سپاه استان خوزستان ابراز داشت: در مجموعه سپاه حضرت ولیعصر(عج) 7 یادمان از بعد نیمه دوم سال با توجه به کاهش روند بیماری کرونا با آمادگی کامل پذیرای حضور زائران راهیان نور هستند تاکنون بیش از 200 هزار زائر تا قبل از شروع رسمی راهیان نور در این یادمان‌ها حاضر شدند و روند رو به رشدی را نسبت به سال گذشته با توجه به تعطیلی دو ساله این یادمان‌ها شاهد هستیم.

انتهای پیام/331/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاه حضرت ولیعصر عج استان خوزستان راهیان نور یادمان ها دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۳۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«با شما سربلندیم» شعار دهه کرامت

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) در نشست دهه کرامت کشور که با حضور آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها)، حجت الاسلام والمسلمین خداداده رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت کشور، نمایندگان اعتاب مقدس و دیگر مسئولان ملی و استانی در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد گفت: هر ساله دهه کرامت با یک شعار محوری و عناوین مشخصی اعلام می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد مشرف با اشاره به اینکه شعار محوری دهه کرامت امسال عبارت «با شما سربلندیم» است افزود: روز اول که بزرگداشت میلاد حضرت معصومه (س) است با عنوان «حضرت معصومه سلام الله علیها بهترین دختر دنیا الگوی عفاف و حجاب» تعیین شده است.

او ادامه داد: دومین روز دهه کرامت «زیست عفیفانه به رسم بانوی کرامت و مهربانی»، سومین روز «شهر مقدس قم حرم اهل بیت علیهم السلام خاستگاه انقلاب اسلامی»، چهارمین روز «خدمت کریمانه مشارکت مردمی اقتدار ملی»، پنجمین روز که روز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه است با عنوان «امامزادگان پرچمداران جهاد تبیین و معرفت افزایی» انتخاب شده است.

حجت الاسلام والمسلمین مشرف افزود: ششمین روز که بزرگداشت مقام حضرت احمد بن موسی (ع) است «حضرت شاه چراغ امین ولایت، عزیز برادر»، هفتمین روز «مساجد تراز اسلامی خاستگاه والدین ولایی شهیدان خداییی»، هشتمین روز با عنوان «مبارزه با ظالم دفاع از مظلوم زمینه ساز ظهور منجی بشریت»، نهمین روز «ایمان، امید و نشاط معنوی در پرتو زیارت عارفانه»، دهمین روز با عنوان «خاندان موسی بن جعفر علیه السلام الگوی خانواده ایرانی» و یازدهمین روز که سالروز میلاد امام رضا علیه السلام است با عنوان «عدالت گستری و سربلندی در پرتو مکتب رضوی» نامگذاری شده است.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها)  یادآورشد : آیین افتتاحیه جشن‌های دهه کرامت در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) با حضور تولیت و دیگر مسئولان ملی و استانی پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه ساعت ۷:۳۰ دقیقه برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • رزم جانانه لرها در عملیات کربلای پنج زبانزد فرماندهان است
  • کنگره ۵۵۳۰ شهید کردستان سال ۱۴۰۵ برگزار می‌شود
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا(ع) در دهه کرامت
  • توضیح درباره یک خبر از دوران دفاع مقدس و محسن رضایی
  • «با شما سربلندیم» شعار محوری دهه کرامت شد
  • «با شما سربلندیم» شعار دهه کرامت
  • اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد