Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا نادری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طبق آخرین اعلام رنگ بندی کرونایی استان کرمانشاه شهرستان اسلام آبادغرب در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد و در حال حاضر ۲۷ نفر در بیمارستان شهرستان بستری هستند.

وی افزود: ۸۸ درصد جمعیت اسلام آباد غرب دز اول واکسن کرونا را تزریق کردند و از مردم درخواست می‌کنیم برای تزریق دز اول اقدام کنند تا آمار به حداقل ۹۵ درصد برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شبکه بهداشت و درمان اسلام آبادغرب تصریح کرد: در ایام تعطیلات نوروز در هر ۲ بخش شهرستان اسلام آبادغرب مراکز تجمیعی تزریق واکسیناسیون و مراکز جامع سلامت فعال هستند.

نادری با اشاره به در پیش بودن چهارشنبه سوری، گفت: سوانح و حوادث تا سن ۱۸ سالگی علت اصلی مرگ و میر بوده و به همین دلیل کمیته پیشگیری از حوادث برای بحث چهارشنبه سوری فعال شده و هنوز که چهارشنبه سوری شروع نشده یک مورد آسیب دیدگی بر اثر انفجار ترقه در دست در بیمارستان بستری شده است.

وی ادامه داد: از نیروهای بسیج و انتظامی اسلام آبادغرب تقاضا داریم در چهارشنبه آخر سال که تبدیل به چهارشنبه سوزی شده است اهتمام و نظارت کافی را داشته باشند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان اسلام آبادغرب بیان کرد: بیمارستان اسلام آبادغرب در تعطیلات نوروز در حالت آماده‌باش است و متخصصین در بیمارستان حضور خواهند داشت.

کد خبر 5445386

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه اسلام آباد غرب ویروس کرونا حوادث چهارشنبه سوری بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه سفر استانی گردشگری عکس استانها ایلام اردوهای راهیان نور شیوع کرونا جهاد تبیین مشهد گرد و غبار اسلام آبادغرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۳۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار در پارک پرواز تبریز

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شادی نیا در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: حادثه عصر امروز یکشنبه که براثر انفجار در چاه فاضلاب به علت نامشخص روی داد.

وی ادامه داد: براثر این حادثه چهار نفر دچار مصدومیت شد و توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا تبریز منتقل شدند.

کد خبر 6091454

دیگر خبرها

  • «نور» طرحی برای تکریم زنان جامعه است
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود
  • تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور
  • انفجار شدید در تبریز ۴ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • انفجار در پارک پرواز تبریز
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد