Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-01@04:52:59 GMT

کتاب «تقریرات» آیت‌الله علم‌الهدی اثر برگزیده شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۷۳۲۸۱

کتاب «تقریرات» آیت‌الله علم‌الهدی اثر برگزیده شد

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، در سومین همایش کتاب سال حکومت اسلامی کتاب تقریرات درس خارج فقه آیت‌الله علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی به‌عنوان اثر برگزیده سومین همایش کتاب سال حکومت اسلامی انتخاب شد.

این همایش که به همت مرکز تحقیقات علمی مجلس خبرگان رهبری برگزار شد، از کتاب «مشروعیت قیام و تشکیل حکومت در عصر غیبت امام زمان (ع)» تألیف آیت‌الله علم‌الهدی به‌عنوان اثر برگزیده بخش آثار نمایندگان مجلس خبرگان تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کتاب مشروعیت قیام و تشکیل حکومت در عصر غیبت امام زمان (ع) حاصل تقریرات درس خارج فقه آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی امام جمعه مشهد مقدس و نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در سال تحصیلی ۹۴-۹۵ است که انتشارات حوزه علمیه خراسان در پاییز سال ۱۳۹۹ آن را چاپ و منتشر کرد.

در این کتاب که در مقام تبیین و دفاع از نظریه مشروعیت قیام و اقامه حکم در عصر غیبت بر اساس ادله معتبر فقهی به رشته تحریر درآمده است.

همچنین عناوین سه‌گانه «حکومت و دولت از منظر آموزه‌های اسلامی»، «ادلّه مشروعیت قیام و تشکیل حکومت در عصر غیبت» و «اشکالات نظریه مشروعیت قیام و تشکیل حکومت در عصر غیبت» مورد تحقیق و بررسی قرار گرفته است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه این کتاب نفیس به فروشگاه انتشارات حوزه خراسان به نشانی مشهد مقدس، خیابان امام خمینی (ره)، حدفاصل امام خمینی (ره) ۳۲ و ۳۴ مراجعه کنند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: کتاب آیت الله علم الهدی تقریرات علم الهدی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۳۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات بیش از یک میلیارد ریال محصولات چاپی غیر کتاب از خراسان رضوی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: در این مدت مبلغ یک هزار و ۱۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال محصولات چاپی غیر کتاب به کشور‌های آسیای میانه و افغانستان صادر شده است.   بی بی فاطمه حسینی کرمان افزود: در این بازه زمانی در حوزه محصولات چاپی غیر کتاب، مجوز چاپ و صادرات ۷۳۰ هزار کیلوگرم فرآورده‌های چاپی و بسته بندی شامل سلفون، لفاف، پاکت، لیبل، برچسب و پاکت آبمیوه و نیز ۷۸۶ هزار عدد کارتن خالی صادر شده است که نسبت به مدت مشابه پارسال، ۲۰ درصد افزایش داشته است.

دیگر خبرها

  • آیت‌الله علم‌الهدی‌: حجاب ‌از مدارس در دل دختران نهادینه شود
  • آیت‌الله علم‌الهدی:تربیت باید از سطح مدرسه آغاز شود/ ترویج حجاب، نیازمند مزج اجتماعی و منطق تبیین
  • صادرات بیش از یک میلیارد ریال محصولات چاپی غیر کتاب از خراسان رضوی
  • رونمایی از کتاب «جنبش علوی، هجرت رضوی» در مشهد
  • مطهری امام
  • مناظره در باره نقش مردم در حکومت در دیدگاه های آیت الله مصباح یزدی و آیت الله مرتضی مطهری
  • ناشر هندی بابت اقدام وهن‌آمیز به امام خمینی(ره) عذرخواهی کرد
  • کابل خطاب به مسکو: حکومت افغانستان فراگیر است
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است