Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@03:27:46 GMT

جهاد تبیین باید مردمی انجام شود

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۷۳۴۹۱

جهاد تبیین باید مردمی انجام شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی علیزاده اصل عصر امروز شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان شوش که با حضور امام جمعه شهرستان شوش و اعضای این شورا در سالن جلسات شهید دانش دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب کلمات ابداعی زیادی دارد که کلمه «جهاد تبیین» از این نوع کلمات است؛ اگر بخواهیم کلمات ابداعی رهبر انقلاب را کنار هم بگذاریم و شرح و تفسیر هم بکنیم می‌توان یک کتاب چاپ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شوش در ادامه شبیخون فرهنگی، ناتوی فرهنگی، اقتصاد مقاومتی از کلمات و جملات ابداعی رهبر انقلاب دانست و گفت: جهاد تبیین از کلمات ابداعی رهبر انقلاب بوده که باید بدانیم یعنی چه و چه کاری انجام بدهیم.

امام جمعه شهرستان شوش افزود: وقتی رهبر انقلاب بیاناتی که می‌فرماید به جای اینکه بیایم فکر کنیم که چه کارهایی باید انجام داد، اولین کاری که می‌کنیم یک دفتر تشکیل می‌دهیم و بودجه‌ای برای آن تصویب می‌کنیم.

حجت الاسلام علیزاده به قرارگاه فرهنگی نماز جمعه اشاره کرد و گفت: همان موقعی که رهبر انقلاب فرمودند که نماز جمعه قرارگاه فرهنگی است، خیلی سریع عده‌ای آمدند و نسبت به تشکیل دفتر و… اقدام کردند که اصلاً نیازی به این کارها نبود که دفتری جدید تشکیل شده و پس از مدت‌ها همان افراد متوجه شدند که منظور رهبر معظم انقلاب چه بوده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر همین موضوع نسبت به جهاد تبیین صدق می‌کند؛ البته ما خوشحال خواهیم شد بودجه‌ای برای چنین کارها تعیین شود اما وقتی بودجه‌ای بی‌نام باشد به گفته رهبر انقلاب فسادزا است. بهترین کار این است که جهاد تبیین مردمی انجام شود.

امام جمعه شهرستان شوش به اندیشکده آمریکایی رند اشاره کرد و گفت: حدود ۶۰ درصد از پول این اندیشکده آمریکایی وقفی بوده و به تعبیر ما وقف است. افرادی در این اندیشکده اموالی را در اختیار گذاشته و پول این اموال برای مخارج این اندیشکده است. کار این اندیشکده آمریکایی این است که بر علیه انقلاب و اسلام طرح‌ها و برنامه ریزی‌هایی داشته باشند.

وی ادامه داد: باید مواظب طرح‌ها و نقشه‌های دشمنان بوده و نگذاریم با روایتگری دروغ در برنامه و طرح‌های خودشان نسبت به انقلاب و اسلام موفق شوند.

حجت الاسلام علیزاده گفت: یکی از روایت‌ها این است که آب خوردن را هم به برجام ربط دادند یا بحث واکسن که گفته شده بخاطر برجام امکان وارد شدن واکسن وجود ندارد؛ این امور نشان می‌دهند که آنها با روایتگری می‌خواستند همه چی را به برجام ربط بدهند که اصلاً چنین چیزی که آنها مطرح می‌کردند، نبوده است.

امام جمعه شهرستان شوش اظهار کرد: دشمنان دست به طرح‌هایی زدند که در آن طرح اعلام می‌کنند که پیروزی از آن کسی است که بهترین روایت‌ها را داشته باشد.

وی تصریح کرد: دشمنان با روایت‌های دروغ جنایات علیه مردم مظلوم را وارونه جلوه داده و به نوعی کوچک نمایی می‌کند تا کنترل افکار عمومی را به دست بگیرد.

امام جمعه شهرستان شوش در راهکار جهاد تبیین را تلاش در مقابل جنگ شناختی دشمن اعلام کرد و گفت: دشمن در جنگ شناختی تلاش می‌کند تا فضای روایتگری را با دروغ بزرگ به سمتی هدایت کند که توجه افکار عمومی جهان به سمت مظلومیت مردم یمن جلب نشود.

کد خبر 5445419

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان شوش جهاد تبیین مشارکت مردمی بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه سفر استانی گردشگری اردوهای راهیان نور عکس استانها ایلام شیوع کرونا جهاد تبیین مشهد خراسان رضوی امام جمعه شهرستان شوش رهبر انقلاب جهاد تبیین طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۳۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین یادواره ۱۲ شهید روحانی شهرستان مهر پیش از ظهر دوشنبه با حضور حجت الاسلام محمود محمودی‌زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس، امام جمعه مهر و مسؤولان محلی و شهرستانی در روستای قلعه سید بخش مرکزی شهرستان مهر برگزار شد.

امام جمعه شهرستان مهر در این همایش گفت: در طول دوران ۸ ساله دفاع مقدس روحانیون سراسر شهرستان مهر همدوش و همسنگر با اقشار مختلف مردم در دفاع از کیان ایران اسلامی مردانه جنگیدند و ۱۲ آلاله سروقامت روحانی شهرستان مهر با خون سرخ خود نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را آبیاری نمودند.

حجت الاسلام علیرضا سفار افزود: همیشه شهدای روحانی و روحانیت ما در مسائل فرهنگی، علمی، مبارزه و مجاهدت پیشتاز بودند و به نسبت جمعیتشان بیشترین شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کردند.

در پایان این آئین با اهدای لوح تندیس سپاس و هدایایی از صبر و مقاومت ۱۲ خانواده روحانی شهید شهرستان مهر تجلیل شد.

کد خبر 6098016

دیگر خبرها

  • قدردانی رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی‌انقلاب
  • تشکر مجدد رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی
  • طنین نوای لبیک حجاج در حسینیه امام خمینی(ره)
  • دیدار کارگزاران حج با رهبر معظم انقلاب
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • دیدار کارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • امام جمعه شهر بلوک شهرستان جیرفت در اثر تصادف با آمبولانس درگذشت
  • روایت رهبر انقلاب از توجه امام صادق(ع) به هیئت؛ قربان آن دل!
  • زوال اسرائیل در اندیشه امام و رهبر انقلاب