Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-06@03:12:22 GMT

برگزاری مراسم پایانی جایزه کتاب سال

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۷۳۵۶۳

برگزاری مراسم پایانی جایزه کتاب سال

 به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، مراسم پایانی سی‌ونهمین جایزه کتاب سال و بیست‌ونهمین جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و به صورت محدود صبح روز سه شنبه (بیست‌وچهارم اسفندماه ۱۴۰۰) از ساعت ۸ صبح در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

در این مراسم سیدابراهیم رئیسی (رئیس جمهوری)، محمدمهدی اسماعیلی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی)، یاسر احمدوند (معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی)، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید پارسانیا (دبیر علمی سی‌ونهمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران)، احمدعلی حیدری (دبیر علمی بیست‌ونهمین جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران)، اعضای هیئت علمی، داوران، برگزیدگان و ناشران آثار برگزیده این دوره از جایزه کتاب سال، مدیران و مسئولان فرهنگی کشور، اندیشمندان و اصحاب فرهنگ و رسانه حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه‌مندان می‌توانند این آیین را از طریق آپارات خانه کتاب و ادبیات ایران به نشانی khaneketab@ یا پلتفرم اسکای روم به نشانی https://www.skyroom.online/ch/khaneketab/khaneketab۲۰۱ تماشا کنند.

کد خبر 663645 برچسب‌ها کتاب - نویسندگان و پدید آورندگان

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۳۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ دبیر این همایش، از ارسال ۱۵۳ مقاله به دبیرخانه خبر داد و استقبال مراکز علمی از همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین را مثبت ارزیابی کرد.
کمال اکبری هدف از برگزاری این همایش را تولید ادبیات علمی در بحث رسانه‌های نوین معرفی کرد و با اشاره به تغییرات ساختاری سازمان صدا و سیما در استفاده از فرصت رسانه‌ای فضای مجازی، پژوهش علمی در این زمینه را ضروری دانست.
اولین همایش «دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین» پس از برگزاری ۱۷ پیش نشست در طول ۶ ماه گذشته، با برگزاری ۱۱ نشست علمی، هشتم خرداد در تهران و نهم خرداد به میزبانی قم به کار خود پایان خواهد داد.
 در مراسم اختتامیه مقاله‌های برتر معرفی می‌شوند.

دیگر خبرها

  • همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین
  • سرطان اسرائیل در روز‌های پایانی
  • کتاب «رضای انقلاب» رونمایی می‌شود
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیر گذار
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیرگذار
  • جمهوری اسلامی؛ عصر شکوفایی ادبیات اقوام/ شیرنوایی نابغه ای که ناشناخته مانده است
  • سرطان اسرائیل در روزهای پایانی
  • رسالت امام صادق (ع) انفجار علمی بود
  • ایران ظرفیت پذیرش مهاجرین جدید را ندارد
  • عزاداری مهاجرین افغانستانی همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع)