Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: اصلا نمی‌خواهم در شرایط استرس بازی کنند و دوست دارم با همان توانمندی که تاکنون بازی کردند، در بازی دوم حاضر شوند.

خبرگزاری میزان - پیمان اکبری، سرمربی تیم پیکان تهران پس از شکست مقابل شهداب یزد در بازی نخست از مرحله فینال لیگ برتر والیبال صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*بازی سختی بود. این رقابت برای هر دو تیم بسیار مهم بود. با توجه به این‌که تیم‌های قدرتمند شهرداری ارومیه و سپاهان را با شکست بدرقه کردیم، شاید بازیکنانم با همان طرز تفکر در بازی مقابل شهداب یزد وارد زمین شدند.   *درصورتی که هر بازی شرایط خاص خود را دارد. امروز تلاش‌مان را کردیم، ولی تلاشی که نیازمند این بازی بود را نداشتیم. دچار یکسری اشتباهات فردی شدیم. در برخی لحظات به هیچ‌وجه نباید دچار بهم‌ریختگی در داخل تیم می‌شدیم، ولی این اتفاق افتاد.   *بازی امروز تمام شد و هنوز یک بازی دیگر داریم. انشاا… در بازی دوم با تمام قدرت ظاهر می‌شویم و این‌طور نیست که دیگر هیچ شانسی نداشته باشیم. اگر جبران کردیم که نوش جان بچه‌ها، اگر هم جبران نشد فدای سر بازیکنانم. چون اصلا نمی‌خواهم در شرایط استرس بازی کنند و دوست دارم با همان توانمندی که تاکنون بازی کردند، در بازی دوم حاضر شوند و به جز این، هیچ انتظار دیگری از آن‌ها ندارم. بیشتر بخوانید: فرمول والیبال قهرمانی مردان جهان تغییر کرد

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون والیبال پیکان پیمان اکبری لیگ برتر والیبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پیکان والیبال فدراسیون والیبال پیکان پیمان اکبری لیگ برتر والیبال بازی دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۳۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست تلخی که در کمتر از ۲۴ ساعت جبران شد

به گزارش "ورزش سه"، در دور برگشت از سری مسابقات پلی‌اوت سوپر لیگ والیبال روسیه تیم اورال اوفا در حضور میلاد عبادی پور دریافت کننده قدرتی ایرانی خود توانست به راحتی و با نتیجه سه بر صفر پیروز شود و رتبه سیزدهمی خود را حفظ کند.

در این دیدار اورال اوفا ست های بازی را به ترتیب با نتایج 25 بر 15، 25 بر 16 و 25 بر 20 پیروز شد تا در فاصله یک  بازی مانده به پایان دور پلی اوت رتبه سیزدهمی را از آن خود کرده باشد.

میلاد عبادی فردا آخرین بازی خود را برای این تیم مقابل نووگورود‌ انجام خواهد داد و سپس راهی اردوی تیم ملی والیبال ایران پس از استراحتی چند روزه خواهد شد.

همچنین در فینال سوپر لیگ روسیه تیم زنیت کازان با سرمربی گری آلکسی وربوف و توماس توتولو دو برد برابر دینامو مسکو کسب کرده اند و به تنها یک برد دیگر برای قهرمانی نیاز دارند.

دیگر خبرها

  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • پوستکوگلو: بازی‌ها دیگر در استادیوم داوری نمی‌شود!‏
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش
  • میثم تیموری: محرم نویدکیا جنتلمن است
  • شکست تلخی که در کمتر از ۲۴ ساعت جبران شد
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • چالش عجیب برای عنایتی قبل از سفر به قزوین
  • اوزونیدیس: به بازیکنانم گفته بودم صبر داشته باشند
  • ببینید | خلاصه بازی مس رفسنجان ۱ (۵) - پیکان ۱ (۴)