Web Analytics Made Easy - Statcounter

به میزبانی پیست بین المللی شمشک؛ مسابقات مارپیچ بزرگ اسکی آلپاین قهرمانی کشور و بین المللی شهرنشینان (FIS) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ رقابتهای اسکی آلپاین قهرمانی کشور و رقابتهای بین المللی شهرنشینان(فیز) ۲۱ و ۲۲ اسفند به میزبانی پیست بین المللی شمشک در حال برگزاری است.

امروز و در نخستین روز این مسابقات در رشته مارپیچ بزرگ  مریم کیاشمشکی، صدف ساوه شمشکی و عاطفه احمدی هر سه از استان تهران به ترتیب در بخش بانوان بزرگسالان رتبه های اول تا سوم را از آن خود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش بزرگسالان مرد نیز محمد کیادربندسری(تهران)، نیما بها(البرز) و بهنام کیاشمشکی (تهران)اول تا سوم شدند.

در بخش جوانان ۱ بانوان آتنا کیاشمشکی(تهران)، آلما آینه ساز(تهران) و شیما میرمعنایی(اصفهان) اول تا سوم شدند.

در بخش جوانان ۱ مردان نیز سورنا اسدی(تهران)، امیررضا کلهر(البرز) و سهیل امیری(آذربایجان غربی) در رتبه های اول تا سوم قرار گرفتند.

در بخش جوانان ۲ دختران نیز مهرناز کیاشمشکی(تهران)، دنیا طبری(البرز) و رکسانا ساوه شمشکی(تهران) اول تا سوم شدند و در بخش پسران نیز رهام صبا(تهران)،علی کلهر(البرز) و اسماعیل ساوه شمشکی(تهران) در رتبه اول تا سوم قرار گرفتند.

در بخش بانوان شهرنشینان نیز آیلار مهر آیین (تهران) اول شد و شیما میرمعنایی(اصفهان) و سحر احمدپور(فارس) دوم و سوم شدند. در بخش مردان شهر نشینان نیز محمدپارسا تقی بخشی(تهران) ، مازیار صالحی فشمی (تهران)و حامد عطایی(اصفهان) اول تا سوم شدند.

مراسم توزیع جوایز این رقابتها با حضور دکتر نظریان رئیس فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی ، مرتضی ساوه شمشکی رئیس هیئت اسکی استان تهران ، علیداد ساوه شمشکی مدیر پیست اسکی بین المللی شمشک ،ساوه درودی دبیر هیئت اسکی استان تهران،علیرضا تحویلداران رئیس کمیته شهرنشینان، مسئولان کمیته های فدراسیون و هیئت اسکی استان تهران و سرپرستان هیئتهای استانی برگزار شد  .

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا اسکی استان تهران مردان رئیس فدراسیون مسابقات GS اول تا سوم شدند استان تهران شمشکی تهران بین المللی ساوه شمشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۳۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید

آفتاب‌‌نیوز :

یکی از مهمترین محور‌های زندگی بشریت حول مسئله مسکن عنوان شده و با توجه به اهمیت بازار مسکن در کشور به دلیل ارتباط مستقیم با وضعیت معیشت و رفاه زندگی مردم دارد.

در گزارش روز‌های اخیر با توجه به افزایش قیمت مسکن در پایان سال (۱۴۰۲)، به بررسی وضعیت نرخ خرید و فروش «منطقه ۱۳» و «منطقه ۱۴» و «منطقه ۱۵» و «منطقه ۱۶» و «منطقه ۱۷» و «منطقه ۱۸» پرداختیم؛ حال قصد داریم در گزارش پیش رو نرخ خرید و فروش در «منطقه ۱۹» تهران را بررسی کنیم.

براساس آمار قیمت‌ها، برای خرید یک واحد ۷۸ متری در منطقه ۱۹ محله اسفندیاری - بوستان تهران، ۹ سال ساخت، نیازمند حداقل ۴ میلیارد و ۷۵۸ میلیون تومان است.

قیمت خرید واحد‌های دیگر در منطقه ۱۹ تهران را در جدول زیر بررسی کنید؛

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • نخستین آزمون رانندگی و اولین تهرانی که تصدیق رانندگی گرفت
  • قتل خشن دو برادر تهرانی با وینچستر در نمایشگاه خودرو
  • صادرات دست آفریده‌های بانوان تهرانی
  • هشدار هواشناسی به تهرانی‌ها/ جزئیات پیش بینی هواشناسی
  • تهران میزبان مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور
  • ۷۷ درصد از مستاجران تهرانی موفق به دریافت تسهیلات ودیعه مسکن شدند
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک