Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت:‌ اگر فردی که ادعا می‌کند فیلمی از اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال دارد آن را در اختیار رسانه‌ها و افکار عمومی قرار دهد و منتشرش کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احسان اصولی در واکنش به صحبت‌های داریوش مصطفوی یکی از اعضای کمیته صدور مجوز حرفه‌ای اظهار داشت: این فرد  اظهاراتی را مطرح کرده و اتهاماتی را متوجه هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال کرده که مبنا و اساسی ندارد و اساس تمام این اظهارات تکذیب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او مدعی است فیلمی از اعضای هیأت رئیسه در اختیار دارد که اگر واقعا چنین است او این فیلم را در اختیار رسانه‌ها و افکار عمومی قرار دهد و منتشرش کند. من به عنوان سخنگو و عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال می‌گویم چنین اظهاراتی اصلاً حقیقت ندارد.

وی افزود: کسانی که ضربات و لطمات زیادی به فوتبال ما وارد کرده‌اند چه زمانی خودشان مسئولیت داشتند و فعالیت می‌کردند و خشت اول کج را در دوران همین دوستان گذاشته شد، چه اخیراً که منجر به حذف دو باشگاه  استقلال و پرسپولیس از آسیا شد و حتی منجر به رأی تعلیق کمیته صدور حرفه‌ای فدراسیون فوتبال شد. او با این حرف‌های بی‌پایه و اساس می‌خواهد فرار رو به جلو کند اما اقدامش بدون پاسخ نخواهد بود. فدراسیون یک نهاد حرفه ای است و به این بحث رسیدگی می‌کند. اگر سند و مدرکی در اختیار دارد باید به افکار عمومی، رسانه و مراجع ذی‌صلاح ارائه کند. اگر ندارد که من صددرصد می‌گویم صحبت‌هایش کذب است که باید به آن رسیدگی شود. من خودم در تمام این مراحلی که رخ داد، در فدراسیون فوتبال حضور داشتم و چنین چیزی را ندیده‌ام و نشنیده‌ام.
اصولی گفت: رسانه‌‌هایی از این بحث‌ها استقبال کرده‌اند که هیچ رویکرد دوستانه و صلح‌جویانه و همراهی با ما ندارد. حاصل این گفتار فقط ضربه به فوتبال است. اینها دشمن ما محسوب می‌شوند. رسانه‌هایی که این حرف‌ها را می‌گردانند و به آن توجه می‌کنند که در سال‌های سال با مردم و فوتبال ما رویکرد خصمانه‌ای داشته‌اند.
انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۴۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب در فوتبال پایه ایران + تصاویر | عده‌ای به جان کمک داور افتادند

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، دیدار دو تیم آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان در لیگ دسته دوم جوانان تهران با اتفاقات عجیبی همراه بود و بعد از اعلام آفساید در دقیقه ۹۰ مسابقه، عده‌ای به سمت کمک داور بازی حمله ور شده و این چنین او را مورد ضرب و شتم قرار دادند. در ادامه می‌توانید ویدئویی در این باره را مشاهده کنید.

کد خبر 847411 منبع: ورزش سه برچسب‌ها داوری فوتبال ویژه ورزشی فوتبال ورزش

دیگر خبرها

  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • اصولی: از فردا به فکر جام جهانی هستیم
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • علت حذف بیانیه استقلال: فرار از جریمه میلیاردی!
  • مردم‌محور بودن اساس و پایه فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر است
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • اتفاق عجیب در فوتبال پایه ایران + تصاویر | عده‌ای به جان کمک داور افتادند
  • لغو محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی