Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: طرح نهضت ملی مسکن در حال حاضر در شهرستان‌های زاهدان، چابهار و ایرانشهر در حال اجراست و با عملکرد مناسب شرکت‌های تعاونی مسکن سیستان و بلوچستان، استان توانست در صدر استان‌های کشور در طرح نهضت ملی مسکن قرار گیرد.

حامد آرامش گفت: با اقدامات مطلوب انجام شده توسط شرکت‌های تعاونی مسکن استان دخیل در طرح نهضت ملی مسکن، رتبه نخست عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن در مرحله اسکلت و مرحله فنداسیون در سطح کشور به سیستان و بلوچستان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: ۱۸ شرکت تعاونی مسکن در این شهرستان توانسته اند با مجموع اقدامات خود ۲۶۱۷ واحد مسکونی را بین ۲۰ تا ۸۰ درصد به مرحله اجرا در آورند.

آرامش گفت: چهار شرکت تعاونی در چابهار و یک شرکت تعاونی در ایرانشهر نیز مجموعا ۹۵۶ واحد مسکونی را برای تحویل به متقاضیان آماده می‌کنند.

آرامش گفت: کار نظارت بر عملکرد شرکت‌های تعاونی با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اداره کل راه و شهرسازی، اتحادیه تعاونی‌های مسکن و سایر دستگاه‌های وظیفه‌مدار بطور منظم رصد و پایش می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعاون کار و رفاه اجتماعی نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان طرح نهضت ملی مسکن شرکت تعاونی اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۴۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران

محمد آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران  با بیان اینکه  نوسازی واحدهای مسکونی فرسوده در مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران آغاز شده است گفت: در منطقه جنوب غرب تهران قرار دارد  از جمله ۱۷ و ۱۸ ، ۱۳ هزار پلاک فرسوده قرار دارد که بخش عمده ای از آنها  واحد های مسکونی کوچک و ریز دانه است.

وی افزود: در سال های گذشته  امکان نوسازی و ساخت را نداشتند که خوشبختانه با پیگیری های انجام شده این روند و موانع برطرف شده است.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران توضیح داد: با آزادسازی این اراضی ۱۳ هزار پلاک واقع در بافت فرسوده مناطق ۱۷ و ۱۸ در مسیر راه‌آهن در مدار نوسازی قرار می‌گیرد که خود می‌تواند ۳۰ هزار واحد مسکونی را وارد مدار ساخت و ساز کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شمال سیستان و بلوچستان تامین شد
  • تامین زمین برای ساخت ۹۰ هزار واحدطرح مسکن ملی درشمال سیستان وبلوچستان
  • تامین زمین برای ۹۰ هزار واحد مسکن ملی در سیستان و بلوچستان
  • استفاده از خاک جزیره هرمز برای ساخت نهضت ملی مسکن
  • تامین زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد مسکونی در شمال سیستان و بلوچستان
  • هزینه مسکن ملی پرند متری ۱۰ میلیون تومان برآورد می شود
  • تامین زمین برای ساخت هشت هزار و ۵۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان های سراوان و گلشن
  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال
  • آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران
  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان