Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای فدراسیون تنیس در اعتراض به تغییرات اخیر و سیاست‌های رئیس این فدراسیون به صورت دسته جمعی استعفا دادند. خبرگزاری میزان - اعضای فدراسیون تنیس در اعتراض به تغییرات اخیر در این فدراسیون و سایت‌های اخیر داود عزیزی به صورت دسته جمعی استعفا دادند و با ارسال یک نامه‌ای رسمی این استعفا را به اطلاع رئیس فدراسیون تنیس رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  اکیر طاهری، سرمربی تیم ملی مردان، فرناز فصیحی، سرمربی تیم ملی بانوان امیر همایون صدری، رئیس کمیته روابط بین‌الملل، سینا ابراهیمیان، رئیس کمیته مسابقات و چند نفر دیگر از کارکنان فدراسیون تنیس با امضای نامه‌ای استعفای خود را اعلام کردند.   چند روز پیش هم منوچهری، نائب رئیس فدراسیون تنیس بدون اطلاع قبلی از سمتش برکنار شد و ساعاتی پیش شاهرخ کشاورز هم جانشین فرزین ضیاآذری در پست دبیری فدراسیون تنیس شد.     اکنون باید دید راهکار وزارت ورزش و جوانان برای حل و فصل این موضوع چه خواهد بود.   بیشتر بخوانید: پدل، رشته‌ای که پدیده ورزش ایران شد

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون تنیس داود عزیزی فرزین ضیاآذری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تنیس فدراسیون تنیس داود عزیزی فدراسیون تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۴۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای امنیت درباره گور‌های دسته‌جمعی در غزه تشکیل جلسه می‌دهد

آفتاب‌‌نیوز :

شورای امنیت سازمان ملل قرار است به درخواست الجزائر در خصوص کشف گور‌های دسته‌جمعی در روز سه شنبه تشمیل جلسه دهد.

الجزایر از دی ماه سال گذشته برای یک دوره ۲ ساله به عضویت غیر دائم شورای امنیت سازمان ملل در آمده است.

واسیلی نبنزیا، نماینده روسیه در سازمان ملل متحد نیز خواستار تحقیقات مستقل بین المللی در مورد کشف اخیر گور‌های دسته جمعی در نوار غزه شد.

پیش از این، آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد نیز، خواستار اجازه فوری به بازرسان بین‌المللی برای بازدید از گور‌های دسته جمعی در نوار غزه شده بود.

به گفته سازمان امدادرسانی غزه تاکنون ۱۴۰ گور دسته‌جمعی در مناطق مختلف غزه به خصوص در محوطه بیمارستان الناصر در خان یونس کشف شده است.

به گفته این سازمان، تعدادی از شهدا با دستان بسته به شهادت رسیده که نشان از اعدام میدانی آن‌ها دارد. همچنین شواهدی از زنده به گور کردن تعدادی از شهدا نیز به دست آمده است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • شورای امنیت درباره غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • (تصاویر) مرگ دسته جمعی ماهی‌ها بر اثر گرمای سوزان
  • شورای امنیت درباره گور‌های دسته‌جمعی در غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • معنای استعفای مقام‌های نظامی-اطلاعاتی اسرائیلی چیست؟
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و عمان
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • ۱۸ کرسی آسیای مرکزی به نام والیبال ایران
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون‌های والیبال ایران و عمان