Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالحسین احمدی گفت: شبکه توزیع کالاهای تنظیم بازار در قالب ۶۲۸ عامل توزیع در سراسر استان نسبت به توزیع کالا اقدام می‌کنند که درصدد هستیم بیشتر عاملین توزیع به سمت مناطق کم برخوردار سوق داده شوند تا دسترسی مردم این مناطق بیشتر شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالحسین احمدی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: از شهریور ماه که وظایف تنظیم بازار به سازمان جهاد کشاورزی محول شد، علاوه بر توزیع گوشت منجمد گوساله با قیمت ۱۱۵ هزار تومان به ازای هر کیلوگرم، یک هزار و ۷۰۰ تن گوشت منجمد گوسفندی با قیمت ۱۰۲ هزار تومان توسط سامانه بازرگام توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: به صورت میانگین روزانه  ۱۵۰ تن گوشت مرغ گرم نیز به وسیله کشتارگاه ها توزیع می شود که توسط مرغداری های داخل استان تامین صورت می گیرد.

احمدی با بیان اینکه مجموعا۲۷ هزار تن گوشت مرغ به صورت گرم توزیع شده، خاطرنشان کرد: گوشت مرغ گرم با قیمت حداکثر ۳۱ هزار تومان توزیع می شود که البته گاهی به دلیل تنظیم بازار با نرخی کمتر توزیع صورت می گیرد.

وی عنوان کرد: همچنین یک هزار و ۴۲۷ تن گوشت مرغ منجمد با قیمت ۲۰ هزار تومان توزیع شده است.

مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از توزیع یک هزار و ۸۲۴ تن شکر خبر داد و گفت: بخشی از این میزان  به صورت بسته بندی یک کیلوگرم و با نرخ ۱۵ هزار تومان میان خانوار توزیع شد و ۷۰۰ تن دیگر هم طی دو مرحله به اصناف و صنایع تخصیص یافت.

احمدی خاطرنشان کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام عید فعالیت قنادی ها و نان برنجی پزی ها افزایش می یابد برهمین مبنا تخصیص شکر میان آنها در دو مرحله صورت گرفت.

وی افزود: همچنین مجموعا سه هزار و ۷۰۰ تن برنج توزیع شده که یک هزار و ۷۶۰ تن برنج هندی، یک هزار و ۸۹۰ تن برنج تایلندی و ۵۰ تن برنج پاکستانی بوده و برنج پاکستانی توسط سامانه بازرگام توزیع شد.

احمدی تصریح کرد: برنج تایلندی باید به ازای هر کیلوگرم با نرخ ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان، برنج هندی با قیمت ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان به دست مصرف کننده نهایی برسد.

وی افزود: شرکت بازرگانی دولتی به صورت خودسرانه قیمت برنج هندی را به ۲۴ هزار تومان افزایش داد اما تنظیم بازار جهاد کشاورزی آن را نپذیرفت و قیمت برنج هندی را به همان نرخ قبلی۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان بازگرداند.

مشکلی از نظر تامین روغن برای خانوار وجود ندارد

مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: مشکلی از نظر تامین روغن برای خانوار نداریم به گونه ای که ماهیانه بین یک هزار و ۶۰۰ تا یک هزار  و  ۸۰۰ تن روغن میان خانوار توزیع می شود، برای اصناف هم ماهیانه سهمیه های مختلفی تخصیص می یابد که تنها در بهمن ماه با پیگیری ها و مکاتبات صورت گرفته با توجه به اینکه برخی کارخانه جات با مشکل تخصیص ارز مواجه بودند ۳۰۰ تن روغن برای صنف قنادان و نان برنجی پزها تامین شد و در ماه جاری نیز توزیع ۳۰۰ تن دیگر صورت گرفت، همچنین ۱۶۵ تن روغن دیگر هم در حال توزیع است و به صورت مویرگی و با دقت فراوان توزیع خواهد شد.

احمدی تصریح کرد: در حال حاضر یک هزار و ۶۰۰ تن برنج تایلندی و هندی به شهرستان های استان کرمانشاه تخصیص یافته که ۸۰۰ تن برنج در کرمانشاه و ۸۰۰ تن دیگر در شهرستان در حال توزیع است.

وی عنوان کرد: همچنین ۳۲۵ تن شکر به صورت بسته بندی شده میان خانوار توزیع شد و توزیع ۴۰۰ تن دیگر با نرخ ۱۵ هزار تومان میان خانوار انجام می شود که البته درصدد تحویل بخشی از این میزان شکر به کارخانه جات قند ریز برای تولید قند هستیم تا با نرخ دولتی به دست مصرف کنندگان برسد.

احمدی تصریح کرد: با توجه به افزایش تقاضا برای مرغ گرم از سهمیه ۴۰۰ تن مرغ منجمد، مجوز توزیع ۳۰۰ تن اخذ شد که با کاهش قیمت مرغ گرم از سرعت توزیع مرغ منجمد هم کاسته شد تا تولید کنندگان مرغ متضرر نشوند.

وی عنوان کرد: شبکه توزیع روغن به صورت مویرگی توسط شرکت‌های عامل پخش درب واحدهای تولیدی  انجام می شود، توزیع شکر هم توسط اتحادیه ها با درصدی سود ناچیزی درب واحدها صورت می گیرد.

احمدی خاطرنشان کرد: شبکه توزیع در قالب ۶۲۸ عامل توزیع در سراسر استان متشکل از اصناف امین، فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی های مصرف کارمندی، کارگری و نظامی نسبت به توزیع کالا اقدام می کنند که درصدد هستیم بیشتر عاملین توزیع به سمت مناطق کم برخوردار سوق داده شود تا دسترسی مردم این مناطق بیشتر شود.

وی از رونق گرفتن سامانه بازرگام با افزایش کالاهای عرضه شده خبر داد و افزود: در این سامانه اقلامی چون برنج، تخم مرغ، روغن، ماکارونی و...  به صورت رایگان و تحت عنوان فروش اینترنتی درب منازل تحویل می شود.

توزیع میوه شب عید از ۲۶ اسفند در کرمانشاه

احمدی با اشاره به تامین میوه شب عید، تصریح کرد: ۲۵۰ تن سیب درختی و ۵۰۰ تن پرتقال خریداری و به سردخانه های استان حمل شده است.

مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: همکاران تعاون روستایی به استان‌های مبدا مراجعه و میوه های با کیفیتی را انتخاب کردند که از بیست و ششم اسفند به وسیله۷۹ عامل توزیع در سطح شهرستان کرمانشاه و ۷۰ عامل در سطح سایر شهرستان ها توزیع می شود و قیمتها با درصد قابل توجهی از نرخ بازار کمتر است.

احمدی از اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز خبر داد و خاطرنشان کرد: در قالب این طرح ساماندهی ۱۳۰ نیروی بازرسی در قالب ۳۴ اکیپ در دو شیفت صبح و عصر صورت گرفته و نظارت جدی بر بازار اعمال خواهد شد.

وی افزود: در بازرسی های ویژه نوروز از ظرفیت۶۷۰ نفر نیروی بسیج اصناف در کنار بازرسین جهاد کشاورزی استفاده می شود.

احمدی با بیان اینکه سامانه ۱۲۴ آماده دریافت گزارش تخلفات صنفی است، تصریح کرد: نظارت ویژه بر خبازی ها در دستور کار بازرسان قرار دارد به گونه ای که مجموعا هفت هزار و ۶۲۷ مورد بازدید از این مراکز انجام شده و مجموعا ۶۱۲ فقره پرونده تخلف به ارزش ریالی هشت میلیارد تومان تشکیل شده که  برای صدور رای به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی افزود: از ابتدای آذر ماه تاکنون ۳۲ هزار بازرسی صورت گرفته و دو هزار و ۱۰۰ پرونده تخلف به ارزش ریالی ۵۸ میلیارد تومان تشکیل شده که با احتساب تخلفات خبازی ها و سایر واحدهای صنفی مجموع ارزش ریالی تخلفات به ۸۹ میلیارد تومان رسیده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: استان کرمانشاه عامل توزیع جهاد کشاورزی توزیع می شود میان خانوار تنظیم بازار هزار تومان برنج هندی توزیع شده یک هزار توزیع شد گوشت مرغ مرغ گرم تن برنج تن گوشت تن دیگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۵۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی حاجیان صبح یکشنبه با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه پس از اطلاع از اینکه اعضای ۲ باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی ۴ دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان ۲ باند مواد مخدر شده و آنها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودروهای توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین از دستگیری ۱۰ عضو باندهای قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

کد خبر 6090488

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • سالانه بیش از ۵ میلیون تن سیب زمینی در کشور تولید می‌شود
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • برآورد سطح زیرکشت برنج با داده‌های فضایی برای نخستین بار
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • عراقی‌ ها کدام کالاهای ایرانی را می‌ خرند؟
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه