Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@00:58:46 GMT

منطقه ۸ رتبه دوم را در بین مناطق ۲۲‌ گانه کسب کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۷۵۶۷۲

منطقه ۸ رتبه دوم را در بین مناطق ۲۲‌ گانه کسب کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه تنهایی گفت: با توجه به گزارش تحلیلی وضعیت پیشرفت پروژه‌های توسعه محله‌ای مناطق ۲۲ گانه تا پایان بهمن‌ماه ۱۴۰۰ با اتمام و اجرای ۶۶ پروژه توسعه محله‌ای؛ شهرداری منطقه ۸ رتبه دوم را در بین مناطق ۲۲ گانه کسب کرد.

وی افزود: پروژه‌های توسعه محله‌ای کمک به‌سزایی به رفع معضلات شهری و رضایت شهروندان محلات می‌کند، به‌همین منظور در سال ۱۴۰۰ نود و یک پروژه توسعه محله‌ای برای محلات منطقه ۸ در حوزه خدمات شهری، فنی و عمران و حمل و نقل و ترافیک تعریف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنهایی به تعدادی از پروژه‌های توسعه محله‌ای که در این روزها مورد بهره برداری قرار گرفته پرداخت و گفت: بهسازی معبر و پیاده‌رو سازی خیابان پروین، ساماندهی و بهسازی میدان امام رضا (ع) بهسازی محیطی خیابان ۷۰، تجهیزات فضای سبز بوستان شهدای تهرانپارس و بوستان آب، اجرای خیابان قنبریان به عنوان خیابان دوستدار کودک، مناسب سازی و ساماندهی پیاده روهای خیابان سجاد (حد فاصل مسجد سجاد تا خیابان نوروزی فرد)، بهسازی محیطی خیابان شهید فراهانی، بهسازی محیطی خیابان رحیمی از سمنگان الی صادقی، بهسازی محیطی خیابان کوچه خیرآبادی و فرعی‌ها و فرعی‌های کوچه دیانت، بهسازی خیابان‌های مهرنامی، ریوندی، نصیری، اولیایی، کرمان شمالی، بخت آزاد، زرین قبایی، میدان تسلیحات بخشی ازین طرح‌ها بوده است.

کد خبر 5445566

منبع: مهر

کلیدواژه: فاطمه تنهایی شهرداری تهران شهرداری منطقه 8 شهرداری تهران شورای شهر تهران گردشگری ترافیک آموزش و پرورش نوروز پلیس فتا قوه قضاییه دادستانی تهران وزارت آموزش و پرورش پلیس راهور بازنشستگان چهارشنبه سوري شرکت کنترل کیفیت هوای تهران بهسازی محیطی خیابان توسعه محله ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۵۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساختمان نیمه کاره‌ای که محل تجمع سگ‌های ولگرد شد

ساختمانی در خیابان زمرد واقع در محله اندیشه شهر تبریز مدتهاست به صورت نیمه کاره رها شده است. اما مشکلی که شهروندان را آزرده خاطر کرده است وجود سگ‌های ولگرد در این ساختمان است به طوری که آسایش را از آنها سلب کرده و موجب وحشت ساکنان این محله شده است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام و خسته نباشید. مدتی است ساختمانی نیمه کاره در خیابان زمرد محله اندیشه شهر تبریز نیمه کاره رها شده است. در این ساختمان نیمه کاره سگ‌های ولگرد زیادی جمع می‌شوند و ساکنان جرات تردد در معابر را ندارند.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • پخش و توزیع ۱۱۰ تن آسفالت درمنطقه۲ اراک
  • مناطق آزاد کشور ؛ چالش ها وراهکارها
  • نکات کلیدی برای خرید و فروش ملک در ستارخان
  • کسب رتبه برتر در حوزه عمران و زیربنایی توسط منطقه آزاد چابهار
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • ساختمان نیمه کاره‌ای که محل تجمع سگ‌های ولگرد شد
  • پیش‌بینی ۱۵ میلیارد تومان برای تملک پارکینگ در منطقه دو شهرداری قم
  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم