Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهمن میلادی گفت: در حال حاضر تراز سد مهاباد به هزار و ۳۵۴ متر از سطح دریا‌های آزاد رسیده که این مقدار نیز حدود یک متر کمتر از تراز سد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل است.

وی گفت: هم‌اکنون حجم ورودی آب به سد مهاباد به ۵۶.۲ مترمکعب بر ثانیه است، باتوجه به ذخایر مناسب بالادست سد مهاباد انتظار داریم طی ماه آینده ظرفیت مخزن سد مهاباد به حداکثر خود برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اداره امور آب مهاباد از شهروندان خواست نسبت به رعایت نظافت اطراف سد و جلوگیری از آلودگی آب در بالادست سد حساس باشند و درصورت مشاهده هرگونه تخلف، موارد را از طریق شماره تماس ۴۴۴۲۲۲۲۰۸۱ بلافاصله مراتب را به اداره اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حجم آب سد مهاباد وزارت نیرو سد مهاباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۵۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در صحن مجلس

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی و بعد از اتمام بررسی جداول بودجه خطاب به نمایندگان، اظهار کرد: این امکان وجود دارد که در تنظیم جداول برای ایجاد تراز، جابه‌جایی‌هایی داشته باشیم، اما این به معنای تغییر ماهیت جداول نیست و ردیفی اضافه نمی‌شود.

وی بیان کرد کرد: بر این اساس، نمایندگان به هیات رئیسه کمیسیون تلفیق اجازه دهند تا این اقدام را در راستای ایجاد تراز و رفت و برگشت‌های شورای نگهبان انجام دهند که وکلای ملت با ۴۶ رأی موافق، ۱۶ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۴ نماینده حاضر در جلسه با این موضوع موافقت کردند.

کد خبر 6092932 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ورود بیش از ۱۰ میلیون مترمکعب آب به سد کوثر
  • ورودی آب به سد زاوین کلات بیش از سه برابر شد
  • بحرانی بودن کسری مخازن آبهای زیرزمینی تربت‌حیدریه
  • سازه‌های آبخیزداری سمنان ۶ میلیون مترمکعب رواناب بارش‌ها را ذخیره کرد
  • عملیات اجرایی مخزن آب شرب شهر گوجان آغاز شد
  • اتصال خط ۵۰۰ مخزن عباس آباد به خط اصلی آبرسانی منطقه ۹ پله ارومیه
  • کاهش ۲ متری تراز آب دریای خزر طی ۲۰ سال گذشته
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در صحن مجلس
  • ورود پتروشیمی ها به بالادست نفت بازی برد_برد است
  • ارزآوری ۶.۲ میلیارد دلاری بخش کشاورزی در سال ۱۴۰۲