Web Analytics Made Easy - Statcounter

یامین پور گفت: دولت سیزدهم به دستور رهبر انقلاب آمده است تا بیانیه گام دوم انقلاب را محقق کند که یکی از این بند ها جوان سازی حاکمیت است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا؛ وحید یامین پور معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در برنامه تلویزیونی صبح به خیر ایران اظهار کرد: بعضی ها نفعشان در بسته بندی کردن افراد و برچسب زدن آدم هاست ولی نفع جامعه در این نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ما باید تنوع را بپذیریم، افزود: البته هر جایی اصولی دارد. در دوره ای که ارزش های جهانی حاکم است باید آن ها را بپذیریم و به آن احترام بگذاریم . مواجه تند و تردی نباید داشته باشیم.

یامین پور ادامه داد: فردا بعد از شورای جوانان بعد از 9 سال با ریاست رئیس جمهور برگزار می شود. این دولت به دستور رهبر انقلاب آمده است تا بیانیه گام دوم انقلاب را محقق کند که یکی از این بند ها جوان سازی حاکمیت است.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: این بخش از بیانیه به این معنی است که آن هایی که سن و سالی دارند و بازنشسته هستند در خانه بنشینند و جوانان پای کار بیایند.

در حال تکمیل...

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جوانان مدیران جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۶۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت افزایش ظرفیت پزشکی در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ به گفته آقای پورعباس: مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، فعلا تغییری نکرده و تا زمان انتشار دفترچه کنکور سراسری در نیمه دوم مرداد ماه، فرصت باقی است. با این وجود دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی معتقد است به دلیل فراهم نشدن زیرساخت‌ها، اجرای قانون باید مورد بازنگری قرار گیرد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی درحمایت از دانشجویان آمریکایی
  • شوراها بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم و حاکمیت هستند
  • شورای شهر تأثیر مثبتی بر توسعه حقوق شهروندی دارد
  • ضرورت افزایش ظرفیت پزشکی در سال ۱۴۰۳
  • تحقق ۱۲۹ مصوبه از سفر اول دولت سیزدهم به خراسان رضوی
  • تاثیر ۶۰ درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال آینده
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است
  • خسروپناه: تقلب در کنکور سراسری صفر است
  • عدالت آزمونی در سازمان سنجش محقق شده است
  • اهمیت جایگاه خانواده برای جوانان تبیین شود