Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: استفاده جوانان این استان از مکان های ورزشی در هفته جوان امسال (۲۱ تا ۲۷ اسفندماه) رایگان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ بهروز جهانبخش اظهار داشت: ۲۳ اسفندماه امسال مصادف با ۱۱ شعبان سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) فرزند امام حسین (ع) و روز جوان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۵۰ برنامه متنوع فرهنگی و ورزشی در هفته جوان امسال در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود. 

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد خواستار همکاری و مشارکت لازم از سوی هیأت های ورزشی و سازمان های مردم نهاد این استان برای اجرای هر چه مطلوب تر برنامه های فرهنگی و ورزشی هفته جوان امسال در استان شد. 

جهانبخش بیان کرد: مهمترین برنامه های هفته جوان امسال در کهگیلویه و بویراحمد شامل نشست های گفتگوی جوانان، نشست های هم اندیشی جوانان با مسئولان اجرایی، ارائه مسائل، مشکلات، خواسته ها، پیشنهادات و راهکارها از سوی جوانان و پاسخگویی مسئولان اجرایی، پاکسازی طبیعت و محیط زیست از زباله از سوی جوانان، دیدار جوانان با خانواده شهدا و به ویژه شهیدان مدافع حرم، کارگاه های آموزشی و نشست های مشاوره رایگان ویژه جوانان و مسابقات کتابخوانی و خاطره نویسی است. 

وی عنوان کرد: همایش با موضوع های اشتغال، کارآفرینی و موفقیت در حوزه کسب و کار، بازدید رایگان جوانان از موزه ها، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، محافل قرآنی اُنس با قرآن، سخنرانی جانبازان و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس برای جوانان، دیدار جوانان نخبه با ائمه جمعه، همایش کوهنوردی و پیاده روی با حضور جوانان، مسابقات ورزشی و بازی های بومی و محلی و بازدید جوانان از پارک های علم و فناوری برای آشنایی بیشتر با شرکت های دانش بنیان نیز برخی دیگر از برنامه های هفته جوان امسال در کهگیلویه و بویراحمد است. 

انتهای پیام 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حضرت علی امام حسین کهگیلویه و بویراحمد اداره کل ورزش و جوانان طبیعت محیط زیست زباله خانواده موزه جانبازان هشت سال دفاع مقدس پیاده روی بازی علم و فناوری هفته جوان کهگیلویه و بویراحمد هفته جوان امسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۶۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض باشگاه استقلال به برنامه سازمان لیگ

استقلال به برنامه سازمان لیگ معترض است.

طرفداری | پس از اعلام برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر، باشگاه استقلال طی نامه‌ای رسمی نسبت به تعیین مکان برگزاری دیدار استقلال و پیکان در هفته پایانی اعتراض کرد.

باشگاه استقلال در این نامه با اشاره به این موضوع که تیم فوتبال استقلال شانس اصلی قهرمانی در لیگ برتر است و حضور هواداران این تیم در هفته پایانی حق مسلم طرفداران استقلال است، خواهان تغییر مکان این دیدار شد تا بازی آخر استقلال نیز با حضور تماشاگران برگزار و عدالت در هفته پایانی رعایت شود.

باشگاه استقلال از کلیه مسئولان مربوطه می‌خواهد در این امر مساعدت لازم را انجام دهند تا حق هواداران استقلال تضییع نشود.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه سازمان لیگ
  • حماسه‌سازی رزمندگان باعث ناکامی دشمن در جنگ تحمیلی شد
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها
  • زنگ «سپاس معلم» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته می‌شود
  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳
  • شرکت بیش از ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • شرکت ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • نواختن زنگ سپاس در مدارس کهگیلویه و بویراحمد