Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن امیدیان در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه رویکرد دولت جدید تأمین تمامی مایحتاج مردم به خصوص اقشار کم درآمد است، گفت: معاونت اقتصادی استانداری با همکاری دستگاه‌های مختلف از جمله جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی نسبت به تأمین مایحتاج سفره مردم اقدامات جدی و گسترده‌ای در دستور کار خود قرار داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در حوزه تأمین ارزاق و کالاهای اساسی سه رویداد جمعیت محور در استان قم در روزهای آتی وجود دارد، افزود: نیمه شعبان، عید نوروز و ماه مبارک رمضان مناسبت‌های مهمی است که هر ساله جمعیت میلیونی را در استان به همراه داشته و برنامه ریزی هایی جدی برای تأمین و توزیع کالاهای پر مصرف در سطح استان صورت گرفته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم با تاکید بر تأمین کافی اقلام مصرفی از جمله برنج، روغن، آرد، گوشت سفید و قرمز ادامه داد: بیش از ۲۰ تا ۳۰ درصد نسبت به سال‌های گذشته این کالاها خریداری و در انبارهای سطح شهر ذخیره شده و جای هیچ نگرانی برای تهیه این کالاها در استان برای مردم در روزهای پیش رو وجود نخواهد داشت.

امیدیان با بیان اینکه هر ساله یکی از سیاست‌های دولت توزیع میوه ارزان قیمت در شب عید است، افزود: پرتقال و سیب نیز به اندازه کافی با و با کیفیت مناسب‌تر از سال‌های گذشته تهیه و در انبارها ذخیره شده که چند روز قبل از نیمه شعبان در ۲۳ نقطه از شهر قم با همکاری شهرداری توزیع خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم در ادامه با تاکید بر اعلام ظرفیت سنجی توزیع اقلام مصرفی در شهرستان‌های استان قم از سوی فرمانداران گفت: صحبت‌هایی با فرمانداران صورت گرفته و بر اساس نیاز مردم در شهرستانهای جعفرآباد و کهک، اقلام یادشده در اختیار آنها جهت توزیع قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه نظارت بر توزیع اقلام و کالاهای مصرفی مورد تاکید استانداری است، گفت: برنج مرغوب پاکستانی با قیمت هر کیلوگرم ۲۰ هزار تومن، برنج تایلندی هر کیلوگرم ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان برای مصرف کنندگان در فروشگاه‌ها و مغازه‌های خرد توزیع می‌شود.

امیدیان با اشاره به نظارت تمامی دستگاه‌های استان مبنی بر بهبود کیفی و کمی محصولات مورد نیاز ادامه داد: همه روزه مسائل مربوط به تأمین مایحتاج مردم رصد و پیگیری جدی می‌شود و امیدواریم مشکلی در تأمین و توزیع کالاهای مصرفی در استان در ایام یاد شده نخواهیم داشت.

کد خبر 5445620

منبع: مهر

کلیدواژه: قم میوه شب عید تنظیم بازار بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا سفر استانی خطبه های نماز جمعه اردوهای راهیان نور گردشگری جهاد تبیین شیوع کرونا مشهد ایلام گرد و غبار عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۶۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی مرتضی افقه از تاثیر انتخابات آمریکا بر بازار ارز/ منتظر این تغییر باشید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،مرتضی افقه، استاد دانشگاه و اقتصاد دان گفت :به‌طور کلی دولت در حوزه اقتصادی از ابتدا ضعیف بوده و حالا هم ضعیف است و تیم اقتصادی دولت تیم قدرتمندی نیست؛ چه مدیران بانک مرکزی و چه مدیران وزارت اقتصاد، اما به هر حال دولت اکنون که می‌گوید فروش نفت خوبی داریم، یعنی ارز هم در اختیار دارد و می‌تواند مدیریت کند اما در حوزه عرضه ارز با احتیاط رفتار می‌کند و در عرصه تقاضا هم قادر به مدیریت نیست.

هم‌میهن نوشت: این استاد دانشگاه در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه این سخن از سوی وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی که نرخ ارز بازاد آزاد را قبول نداریم، چقدر علمی است؟ بیان کرد: «من واقعاً نمی‌فهمم این چه حرفی است که دو مسئول عالی‌رتبه اقتصادی کشور یعنی وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی می‌زنند. واقعاً قابل فهم نیست زیرا هیچ مبنای علمی و تخصصی‌ ندارد. در بسیاری از اقلام‌ها ارز آزاد برای واردات استفاده می‌شود؛ یعنی خود دولت بهتر از هر کسی می‌داند کشور فقط محدود به همان اقلامی نیست که ارز دولتی دریافت می‌کنند و بسیاری از کالاها با ارز غیررسمی خریداری می‌شوند حتی بعضی از اقلام اساسی. حتی می‌شود گفت ۸۰درصد از واردات ما با ارز آزاد است و من می‌گویم این حرف اگر نگوییم بچه‌گانه است اما حتماً غیرعلمی است.


۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900070

دیگر خبرها

  • این میوه را حتما قبل از خواب بخورید
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • پساب شهری جایگزین آب مصرفی صنایع کرمانشاه شد
  • عراقی‌ ها کدام کالاهای ایرانی را می‌ خرند؟
  • پیش‌بینی مرتضی افقه از تاثیر انتخابات آمریکا بر بازار ارز/ منتظر این تغییر باشید
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • پساب شهری در کرمانشاه جایگزین آب مصرفی صنایع شد
  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد
  • ضرورت اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها
  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید