Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@16:13:52 GMT

۱۰ هزار مازندرانی به اردوهای راهیان نور اعزام می شوند

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۷۶۳۶۳

۱۰ هزار مازندرانی به اردوهای راهیان نور اعزام می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سیاوش مسلمی صبح یکشنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به اینکه طی دو سال گذشته به دلیل شیوع کرونا طرح‌های راهیان نور برگزار نشد، افزود: این درحالی که راهیان نور حرکت بزرگ فرهنگی به شمار می‌رود و امسال زمینه ساز بهره گیری از این فضا فراهم شده است.

وی با بیان اینکه راهیان نور معدن معرفتی و نرم افزار انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان است، افزود: یادمان‌های دفاع مقدس تأثیرگذاری بی نظیری بر تربیت نسل جوان و نوجوان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به استقبال بی نظیر برای شرکت در اردوهای راهیان نور در استان گفت: تاکنون بیش از هشت هزار نفر برای اردوهای راهیان نور ثبت نام کردند و پیش بینی می‌شود این میزان به ۱۰ هزار نفر برسد.

سردار مسلمی گفت: تلاش کردیم با تهیه شرایط و برگزاری برنامه‌های فرهنگی در اردوگاه‌ها و یادمان‌های دفاع مقدس، اجرای رزمایش فرهنگی، برگزاری هیئت و جشن و اعیاد شعبانیه، یادمان گردی، برنامه‌های معنوی خوبی برای کاروان‌ها فراهم کنیم.

وی زمان سفر و حضور کاروان‌ها را پنج روز بیان کرد و گفت: حضور در یادمان شهدای هفت تپه که محل لشکر لشکر ۲۵ کربلا بود از جمله برنامه‌ها است و اردوها از ۱۷ اسفندماه شروع شد و تا ششم فروردین ماه این کاروان‌ها در مناطق عملیاتی حضور می‌یابند.

فرمانده سپاه کربلا ادامه داد: در هر بازه زمانی بین ۶۰۰ تا ۸۵۰ نفر در قالب اردوها حضور می‌یابند و از مجموع ثبت نام کنندگان تاکنون بیش از چهار هزار هزار و ۲۰۰ خواهر و بیش از چهار هزار و ۶۰۰ نفر برادر در این کاروان‌ها ثبت نام کردند.

وی با بیان اینکه پیش بینی می‌شود ۵۰ هزار نفر روز از استان در اردوهای راهیان نور شرکت کنند، گفت: همزمان با شب سال تحویل تعدادی از سرداران دفاع مقدس استان در مناطق راهیان نور حضور می‌یابند و هنگام تحویل سال همگی در یادمان هفت تپه حضور خواهند داشت و برنامه‌ها در صدا و سیما پخش می‌شود.

کد خبر 5445658

منبع: مهر

کلیدواژه: اردوهای راهیان نور سپاه کربلای مازندران بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا سفر استانی خطبه های نماز جمعه اردوهای راهیان نور گردشگری جهاد تبیین شیوع کرونا مشهد ایلام گرد و غبار عکس استانها اردوهای راهیان نور راهیان نور کاروان ها برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۶۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد امام راحل اعزام می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، عباس بابایی ظهر سه شنبه در نخستین جلسه ستاد برگزاری سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد در استان زنجان با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته امسال سه هزار زائر به مرقد امام راحل اعزام می‌شوند، گفت: کمیته اعزام نیز با محوریت سپاه، انجام فرآیندهای لازم از قبیل ثبت نام، ساماندهی کاروان‌ها و اعزام را برعهده دارد.

وی افزود: برای اعزام مطلوب زائران چندین کمیته همکاری می‌کنند و متولی کمیته مراسم، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان است که این کمیته‌ها برنامه‌های مربوط به سالگرد ارتحال و قیام ۱۵ خرداد را در شهرها و روستاها آغاز کرده است.

دبیر ستاد برگزاری مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام راحل و قیام ۱۵ خرداد در استان زنجان گفت: فرمانداران نیز در شهرستان‌ها ستاد شهرستانی و کمیته‌های زیر مجموعه را فعال کنند تا با همکاری مطلوب کمیته‌های زیر مجموعه خدمت رسانی مطلوبی به زائران ارائه شود.

بابایی با بیان اینکه مسؤولیت مراسم‌ها با شورای تبلیغات اسلامی است، افزود: برخی ادارات برنامه‌های برای این ایام دارند که ایجاد هماهنگی بین کمیته ستاد و رفع مشکلات احتمالی هم باید مد نظر قرار گیرد.

وی کمیته فرهنگی و اطلاع رسانی را یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین کمیته‌ها در روند برگزاری مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام راحل و قیام ۱۵ خرداد در استان زنجان عنوان کرد و گفت: صدا و سیما و سایر رسانه‌ها در پوشش خبری و اطلاع‌رسانی برنامه‌های ستاد ارتحال و قیام ۱۵ خرداد نقش محوری دارند.

کد خبر 6099668

دیگر خبرها

  • ۵۰ گنبدی به منطقه عملیاتی یادمان بازی دراز اعزام می شوند
  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)اعزام می شوند
  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد امام راحل اعزام می شوند
  • ژیمناستیک در خواب هم نمی‌دید سهمیه بگیرد/حضور در آسیا با تیم کامل
  • ۴ هزار کردستانی به مراسم سالگرد ارتحال امام راحل اعزام می‌شوند
  • ۴۰۰۰ زائر از کردستان به حرم امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند
  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس
  • ستاد مرکزی راهیان نور از ظرفیت‌های دستگاه‌ها بهره‌مند می‌شود
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • سردار علی فضلی از مناطق راهیان نور بازدید کرد