Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان معاون هماهنگ‌کننده سپاه نینوا استان گلستان گفت: به طور متوسط ۳۶ تا ۴۸ هزار نفر دانش آموز استان گلستان به طور مجازی از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید کردند و از برنامه های آن بهره مند شدند.

حمید مازندرانی عصر امروز در ستاد راهیان نور استان گلستان اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس به مدت ۲ سال به تعویق افتاده بود که امسال مقدمات برنامه راهیان نور با همکاری کمیته های ده‌گانه در استانداری گلستان و سپاه نینوای استان شکل گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از اعزام چهار هزار نفر از مردم گلستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد و افزود: از این تعداد ۸۰۰ نفر دانشجو و مابقی از بسیجیان محلات هستند، در حال حاضر اعزام دانشجویان از ۱۷ اسفند ماه جاری آغاز شده و تا ۲۴ اسفند ماه ادامه دارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه از ۲۴ اسفند ماه اعزام آحاد مختلف مردم به ویژه نیروهای بسیجی و اقشار به اردوهای راهیان نور آغاز می شود، یادآور شد: ما در جنوب کشور در شهرستان خرمشهر اردوگاه شهید باکری را داریم و در قالب اسکان، خدمات دهی و روایت گری به زائران کربلای ایران خدمات دهی می کنیم.

مازندرانی با بیان اینکه اردوگاه شهید باکری به طور همزمان از ظرفیت اسکان ۶۰۰ نفر برخوردار است، ابراز داشت: ۱۵ روایتگر در محل اردوگاه مستقر هستند و در هر اتوبوس اعزام شده به مناطق عملیاتی جنوب کشور نیز یک نفر روایتگر و یک روحانی حضور دارد.

وی به اردوهای دانش آموزی راهیان نور اشاره کرد و گفت: تاکنون یک تیم دانش آموزی به یادمان های شهدا اعزام شدند که برنامه آن به طور مستقیم از شبکه شاد برگزار شد و به طور متوسط ۳۶ تا ۴۸ هزار نفر از دانش آموزان گلستانی به طور مجازی از مناطق عملیاتی جنوب بازدید کردند و از برنامه های آن بهره مند شدند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سپاه نینوا گلستان اردوهای راهیان نور جنوب راهيان نور مناطق عملیاتی جنوب استان گلستان راهیان نور جنوب کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۵۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند

مرتضی سپهوند بیان کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هر سال جمعی از جوانان، نوجوانان و اقشار مختلف مردم از مناطق عملیاتی دیدن می‌کنند. این برنامه در تبیین حماسه‌آفرینی رزمندگان در دفاع مقدس و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان نقش مهمی دارد.

وی ادامه داد: بیش از ۳۰۰۰ نفر لرستانی از اقشار مختلف مردم اردیبهشت ماه به منطقه عملیاتی بازی‌دراز اعزام می‌شوند که این برنامه فرهنگی، افتتاحیه اردوی راهیان نور امسال است.

او افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده امسال ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند. سال گذشته، ۱۷ هزار نفر از این استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • اعزام دانشجویان به اردو‌های راهیان نور غرب
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • اعزام پنج هزار گلستانی به سفر معنوی حج تمتع
  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان
  • افزایش سهمیه کاروانهای حج تمتع در گلستان
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز
  • خوزستان میزبان کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور