Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@22:03:51 GMT

کالاهای اساسی نوروز از ٢۵ اسفند در شیراز توزیع می شود

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۷۶۳۸۶

کالاهای اساسی نوروز از ٢۵ اسفند در شیراز توزیع می شود

کریم قانعی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: یکی از موضوعاتی که طی چند ماه اخیر از وزرات صنعت معدن و تجارت به وزارت جهاد کشاورزی انتقال یافته است موضوع نظارت بر بازار بوده که در این راستا نیز تلاش شده تا نظارت دقیقی در بازار توسط جهاد کشاورزی انجام شود.

وی ادامه داد: بر همین اساس نظارت بر بازار میوه و تره‌بار در کنار نظارت بر محصولات پروتئینی نظیر گوشت و مرغ بر عهده وزارت جهاد کشاورزی بوده و به طبع آن در استان‌ها نیز سازمان‌های جهاد کشاورزی متولی رسیدگی به بازار در نوروز هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این مقام مسئول طی سه ماه اخیر برنامه ریزی و کنترل بازار توسط این نهاد برنامه ریزی شده و تمهیدات لازم برای کنترل بازار در نوروز در نظر گرفته شده است.

قانعی ادامه داد: در راستای تأمین اقلام مورد نیاز جامعه با برآوردهای صورت گرفته نسبت به تأمین اقلام مورد نیاز جامعه و بررسی حجم مورد نیاز توزیع این اقلام اقدام شده و هیچ‌گونه کمبودی در بازار شب عید وجود نخواهد داشت.

وی افزود: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته توزیع اقلام مورد نیاز مردم در نوروز از ٢۵ اسفند ماه آغاز خواهد شد و بیش از ١١٠ فروشگاه در این طرح نسبت به عرضه کالاهای مورد نیاز جامعه اقدام می‌کنند.

قانعی ادامه داد: در راستای نظارت بر بازار از ظرفیت بیش از ۵٠ الی ٧٠ ناظر بهره برداری خواهد شد تا نظارت جامعی بر بازار وجود داشته و ضعف در این بخش وجود نداشته باشد.

این مقام مسئول از اعلام قیمت کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در نوروز امتناع کرده و اعلام کرد: تاکنون سازمان تعاون روستایی قیمت قطعی عرضه سیب و پرتغال طرح نوروز را اعلام نکرده است.

کد خبر 5445612

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز پرتغال جهاد کشاورزی سازمان تعاون روستایی وزارت جهاد کشاورزی کالاهای اساسی میوه شب عید تنظیم بازار بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا سفر استانی خطبه های نماز جمعه اردوهای راهیان نور گردشگری جهاد تبیین شیوع کرونا مشهد ایلام گرد و غبار عکس استانها جهاد کشاورزی مورد نیاز بر بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۶۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی برای کشت برنج در مازندران

رضا افراسیابی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران از ورود و توزیع روزانه ۸۰۰ تا هزار تن کود کشاورزی به کشاورزان شالیکار استان خبر داد و گفت:برای توسعه کشت برنج و حمایت از کشاورزان، تامین و توزیع کود‌های کشاورزی مورد نیاز استان، روند افزایشی داشت.

او افزود: با هماهنگی‌های بعمل آمده با مبادی تامین کود‌های کشاورزی و مجتمع‌های پتروشیمی تولید کود اوره در کشور، در حال حاضر روند تامین و توزیع کود‌های کشاورزی مورد نیاز با توجه به شروع فصل کشت برنج در استان، روند افزایشی داشته است.

افراسیابی گفت: کود‌ها از طریق حواله الکترونیک و براساس نیاز هر منطقه به کشاورزان متقاضی توزیع می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت
  • نیاز چین به کالاهای کشاورزی و نفتی/ چینی‌ها به دنبال کالای باکیفیت هستند
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت
  • وزیر کشاورزی: کالاهای مورد نیاز مردم تأمین شده است
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی برای کشت برنج در مازندران
  • توزیع تخم نوغان یارانه‌ای بین پرورش دهندگان کرم ابریشم
  • وفور کالاهای اساسی و آرامش در بازار/ تخلف برخی کسبه به بهانه مالیات ارزش افزوده
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز دوشنبه دهم اردیبهشت