Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد نقی‌پور رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: مسابقات "جام پرچم" به پیشنهاد کمیته ورزش کلانشهرهای کشور برای نخستین‌بار در رده سنی نوجوانان و در رشته پرطرفدار والیبال با حضور ۴۳۴ ورزشکار در قالب ۳۱ تیم از ۲۷ بهمن ماه تا ۲۱ اسفند ماه جاری در ارومیه برگزار شد و دلیل انتخاب رشته ورزشی والیبال عشق و علاقه خاص مردم ارومیه به این رشته محبوب و پرطرفدار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نقی پور با اشاره به اینکه دیدارهای رده بندی و فینال با حضور محمد وکیلی سرمربی تیم ملی نوجوانان کشور در سالن ۲ هزار نفری شهید باکری ارومیه برگزار شد، افزود: شهر ارومیه تنها شهری است که دیدارهای نهایی خود را در حضور سرمربی تیم ملی برگزار کرد و مطمئنا با جلب نظر مثبت محمد وکیلی، چند بازیکن به اردوهای تیم ملی دعوت خواهد شد که اسامی آنان طی چند روز آینده اعلام می شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه گفت: حضور سرمربی تیم ملی انگیزه خاصی به بازیکنان حاضر در دیدارهای نهایی بخشیده بود و برای جلب رضایت کادر فنی و به نمایش گذاشتن توان و پتانسیل خود هر چه در توان داشتند به کار بستند.

وی ادامه داد: در پایان این مسابقات پس از تیم آکادمی پرموز که با هدایت هادی پرموز به مقام قهرمانی رسید، تیم باشگاه نوین الف بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد، مقاومت شهید سلیمانی جایگاه سوم را از آن خود کرد و تیم آکادمی ضیایی نیز در رده چهارم قرار گرفت.

نقی پور  با اشاره به اینکه بر اساس اعلام کمیته فنی و استعدادیابی ۴۰ بازیکن مستعد و نخبه از بین ۴۳۴ ورزشکار شرکت کننده به عنوان نفرات منتخب و مستعد شناسایی شدند گفت: برگزاری مسابقات جام پرچم در رشته والیبال رده سنی نوجوانان فرصت و بستری مناسب جهت شناسایی پدیده‌های نوظهور و معرفی استعدادهای برتر والیبال ارومیه به والیبال کشور و بدنه تیم‌های ملی است.

به گزارش فارس، مسابقات جام پرچم از طرف کمیته ورزش و تفریحات سالم شهرداری‌های کلانشهرهای کشور در راستای گام دوم انقلاب پیرو منویات مقام معظم رهبری و همچنین با هدف تبیین اهمیت و اولویت اجتناب‌ناپذیر اعتلای جایگاه پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمامی عرصه‌ها و نیز بزرگداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب برای قشر نونهال و نوجوان ( پسران و دختران ) شهروندان گرامی برگزار شد.

جام پرچم در حقیقت المپیاد ورزشی است که در رشته‌های فوتسال، ورزش های رزمی (تکواندو وکاراته ) ورزش‌های بومی و محلی، کشتی، دو ومیدانی، دوچرخه سواری، آمادگی جسمانی، شنا، تنیس روی میز، والیبال و همایش کوهپیمایی در شهرهای مختلف کشور برگزار شد و مطابق با برنامه‌ریزی‌ها، سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری ارومیه نیز مسابقات را در دو رشته والیبال و آمادگی جسمانی به انجام رساند.

سال ۹۴ نیز یک دوره مسابقات استعدادیابی با عنوان المپیاد محلات به همت شهرداری منطقه یک ارومیه برگزار شد که در رشته والیبال ستاره‌هایی چون مرتضی شریفی، محمدرضا حضرت‌پور، امیرحسین توخته، امیرمحمد فلاحت خواه و در رشته فوتسال ستاره‌ای چون سالار آقاپور معرفی شدند.

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: سرمربی تیم ملی والیبال پایتخت والیبال ایران دریاچه ارومیه برگزار شد جام پرچم تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۶۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در پنجاه و یکمین نشست کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌های ایران از ورزش به عنوان عاملی منسجم کننده یاد کرد و از همت سازمان متبوعش برای فراهم آوردن امکانات تفریحی و ورزشی در این راستا سخن گفت.

وی افزود: رویکرد ما در سال جدید، مسجد محور و با نگاه به قرارگاه تعلیم و تربیت معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران تنظیم شده است و بر همین اساس حرکت می‌کنیم. اگر بتوانیم مدارس، مساجد و اماکن ورزشی را با یک‌دیگر پیوند دهیم کار به نحو احسن انجام خواهد شد. 

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران تأکید کرد: با بهره‌مندی از تجربیات برگزاری ۲ دوره مسابقات قهرمان شهر، در سال جاری به سمت برگزاری مسابقات پایتخت‌های آسیایی خواهیم رفت.

اوجاقی در بخش دیگری از اظهارات خود به ارتباط بین ورزش شهروندی و جامعه قهرمانی نیز اشاره کرد و گفت: بخشی از رویداد‌هایی که تعریف می‌شود مرتبط با حوزه تفریحات است و مواردی مانند همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی، کوهنوردی و... را با مخاطبین مختلف در رده‌های سنی متفاوت شامل می‌شود. بخشی دیگر نیز مانند قهرمان شهر و مسابقه محور است و ما در تلاشیم با برگزاری این مسابقات، شرایط قهرمانی را در یک رشته خاص ورزشی برای صد‌ها یا هزاران نفر در مناطق و محلات شهر تهران ایجاد کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایان مسابقات شنای کارگران خراسان شمالی در هفته کار و کارگر
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • قهرمانی تیم پالایش نفت بندرعباس در مسابقات پدل برد انتخابی تیم ملی
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی