Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@08:41:35 GMT

تبیین اهمیت جایگاه جوانان به بهانه هفته جوان

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۷۶۸۲۸

تبیین اهمیت جایگاه جوانان به بهانه هفته جوان

ایسنا/زنجان معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: عمده مشکل جوانان در حال حاضر مربوط به حوزه اشتغال بوده چرا که اشتغال از اهمیت جدی برای این قشر برخوردار است.

هادی شهبازی در گفت‌وگو با ایسنا، به مناسبت هفته جوان درباره اهمیت توجه به جوانان، اظهار کرد: با توجه به جایگاه ویژه جوانان در توسعه همه جانبه کشور، نیاز است تا روز جوان و هفته جوان را گرامی بداریم تا جایگاه جوانان و اهمیت آن‌ها در نظام اسلامی برای همه تبیین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باتوجه به اسناد بالادستی و تاکیدات مقام معظم رهبری درخصوص تشکیل دولت انقلابی جوان و جهاد تبیین، نیاز است تا به حوزه جوانان اهمیت بیشتری داده شود تا مشکلات کشور به دست جوانان حل شود؛ به همین دلیل ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) از روز ۲۱ تا ۲۷ اسفند هفته جوان نامیده شده تا اهمیت و جایگاه جوانان در این هفته تبیین شود تا همه مسئولان و مردم به این جایگاه اهمیت دهند.

این مسئول درباره نیاز جوانان، تصریح کرد: مشکلات جوانان در حال حاضر مربوط به حوزه اشتغال است و حل دغدغه جوانان موجب حل مشکلات دیگر همچون مسکن و ازدواج آن‌ها خواهد شد؛ از سویی دیگر رفع این مشکل جوانان، نیاز به نگاه جدی همه مسئولان امر برای برنامه‌ریزی درست و دقیق دارد.

شهبازی با بیان اینکه سیاست جدید وزارت ورزش و جوانان فرهنگ‌سازی کارآفرینی است و اقدامات خوبی نیز در این زمینه انجام خواهد داشت و در این راستا برنامه‌ریزی شده است، ادامه داد: با توجه به هجمه‌های فرهنگی که از طرف غرب و کسانی که با نظام اسلامی مشکل دارند، وجود دارد؛ لذا موضوعات فرهنگی نیز درباره جوانان باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به نام‌گذاری روزهای هفته جوان، ادامه داد: «جوان ایرانی، ایران آینده و راهبران گام دوم انقلاب». «جوان ایرانی، جهاد تبیین و دستاوردهای انقلاب»، «جوان ایرانی، امید به آینده و نسل ما می‌توانیم»، «جوان ایرانی. حکمرانی نوین و مشارکت اجتماعی»، «جوان ایرانی، خانواده پایدار و زندگی سالم»، «جوان ایرانی، مطالبه گری و مسئولیت اجتماعی» و «جوان ایرانی، هویت، مهدویت»، به ترتیب عناوین روزهای هفته جوان طی امسال هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی هفته جوان زنجان جوان ایرانی هفته جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۶۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری  اردوی هفت گردی گفت: اصفهان  به‌واسطه داشتن معماری زیبای اسلامی، پل‌های سرپوشیده، مساجد و مناره‌های منحصر به فرد شایسته بهترین‌ها است و مردم خونگرم دیار نصف جهان لایق بزرگترین خدمات فرهنگی هستند.

مهدی سلطان آقایی  افزود: سالروز تولد شیخ بهایی بزرگ معمار اصفهان ، بهانه‌ای برای اهمیت بیشتر به اصفهان به عنوان سرچشمه هنر و فرهنگ کشور و فرصتی برای نشان دادن توانمندی شهرداری اصفهان جهت ارتقای رقابت کیفی در برگزاری برنامه‌های فرهنگی در سطح جامعه است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: برنامه‌هایی همچون «جشنواره غذا‌های سنتی اصفهان» در فرهنگسرای شاهنامه و جشن بزرگ «به نام نصف جهان» با اجرای برنامه‌های شاد و جذاب در مجموعه گردشگری باغ فدک از جمله این برنامه‌ها است.

او با بیان اینکه برگزاری سلسله برنامه‌های «هنرواره نقاشی» با موضوع «اصفهان شهر زندگی» ویژه مدارس منطقه از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در هفته فرهنگی اصفهان است، اظهار کرد: برگزاری اردوی «هفت گردی» نیز بهانه‌ای برای آشنایی شهروندان با جاذبه‌های گردشگری منطقه ۷ اصفهان است.

سوم تا نهم اردیبهشت به نام «هفته فرهنگی اصفهان» نام‌گذاری شده است




باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • اولین گردهمایی ائمه جمعه استان خوزستان با محوریت تبیین جایگاه مسجد در الگوی اعتلای شهر
  • حجاب و عفاف؛ مهمترین محور سخنان خطیبان نماز جمعه شهر‌های گلستان
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • اهمیت جایگاه خانواده برای جوانان تبیین شود
  • روستای فردو از افتخارات استان قم است
  • به بهانه کاهش نرخ زاد و ولد در ایران/ چرا زنان ایرانی میلی به فرزندآوری ندارند؟
  • تبیین مفاهیم ایثار و شهادت برای نسل جوان ضروری است
  • بهداشت و سلامت جایگاه ویژه‌ای در اسلام دارد
  • امروز موزه‌ها زیربنا و زیرساخت توسعه هستند/اهمیت جایگاه موزه‌ها در دانشگاه‌های کشور
  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود