Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزرای فارس از شهرستان ساری، سردار سیاوش مسلمی صبح امروز در جمع خبرنگاران در ارتباط با برنامه‌های ستاد راهیان نور و اردوهای جهادی نوروزی با اشاره به وقفه دو ساله به دلیل شیوع در برگزاری این ستاد راهیان نور، اظهار کرد: با فعالیت این حرکت بزرگ فرهنگی زمینه‌ساز  تقویت بنیه فرهنگی کشور را فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه فضا و جو حاکم بر یادمان‌های دفاع مقدس و تاثیرگذاری تربیتی آن بر نسل جوان بی‌نظیر است،گفت: تداوم این برنامه‌ها اثرات بسیار خوب شایان توجه‌ی دارد.

فرمانده سپاه کربلا افزود: همکاران ما با طراحی وب سایتی نسبت به ثبت‌نام افراد مختلف اقدام کردند و با استقبال بسیار خوبی در  استان مواجه شدیم که در کشور بی‌نظیر است.

وی با اعلام اینکه تاکنون ۸ هزار نفر برای حضور در اردوهای راهیان نور ثبت‌نام کردند، ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود تعداد افراد مشتقاق به ۱۰ هزار نفر برسد.

مسلمی با اشاره به اینکه اردوهای ما از ۱۷ اسفندماه شروع شده است، افزود: این برنامه‌ها تا ۶ فروردین‌ماه ادامه می‌یابد و هر در دوره زمانی باید به ۶۰۰ زائر خدمت‌رسانی شود.

فرمانده سپاه کربلا با بین اینکه بیش از ۳ هزار زائر مرد و بیش از ۴ هزار نفر زائر مرد به عنوان زائران راهیان نور استان اعلام آمادگی کردند، گفت: برنامه‌ریزی برای افزایش تعداد زائران هم در دستور کار قرار دارد.

وی از برنامه‌ریزی برای حضور فرمانده‌هان ادوار سپاه کربلا در منطقه یادمان هفته در زمان تحویل سال خبر داد و افزود: این برنامه به صورت مستقیم از شبکه تبرستان پخش می‌شود.

به گزارش فارس، در این مراسم همچنین از پوستر قرارگاه رسانه‌ای شهید مدافع حرم حاج رحیم کابلی رونمایی شده است.

برگزاری جشنواره استانی ستاد راهیان نور از دیگر برنامه‌های سپاه کربلا در ایام برپایی اردوهای راهیان نور استان  اعلام شده است.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج

 

منبع: فارس

کلیدواژه: راهیان نور اردوهای جهادی سپاه کربلای مازندران راهیان نور سپاه کربلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۷۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | گفتگوی بامزه محیط‌بان مازندرانی با خرس قهوه‌ای در ارتفاعات چالوس

261 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901004

دیگر خبرها

  • دستور استاندار کردستان برای کمک به اردوهای راهیان نور
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • اعزام بسیجیان لرستانی به اردوهای راهیان نور
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در استان بوشهر
  • ببینید | گفتگوی بامزه محیط‌بان مازندرانی با خرس قهوه‌ای در ارتفاعات چالوس
  • فیلم/ گفت‌وگوی محیط‌بان مازندرانی با خرس قهوه‌ای در ارتفاعات چالوس
  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز
  • ۴۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف در اردوهای راهیان نور شرکت کرده اند
  • دستگاه های استان تهران در حوزه راهیان نور به تکالیف خود عمل کنند