Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی شیاطین سرخ از مهاجم تیمش تمجید کرد.

رالف رانگنیک می گوید شاید بهتر باشد هر هفته چند روز کریستیانو رونالدو را به پرتغال بفرستند.

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی شیاطین سرخ هفته گذشته با غیبت در شهرآورد منچستر و سفر به پرتغال حواشی زیادی برای منچستریونایتد ایجاد کرده بود اما در بازگشت به ترکیب تیم در دیدار شب گذشته توانست هت تریک کند و نقشی مهم در پیروزی تیمش مقابل تاتنهام داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رالف رانگنیک، سرمربی موقت منچستریونایتد بعد از پیروزی تیمش مقابل تاتنهام در مورد عملکرد رونالدو گفت:

امروز رونالدو نشان داده که از نظر فیزیکی همچنان قدرت درخشش دارد. همچنین باید اعتراف کنیم که او در چند هفته و چند ماه اخیر به این شکل نبوده است و به همین خاطر دیدار دیشب اهمیت زیادی داشت چون کریستیانو نشان داد که هنوز در فرم خوبی است و می تواند در سطحی بالا بازی کند و این دقیقا همان چیزی است که در ادامه فصل به آن نیاز داریم. نه تنها در 9 بازی باقی مانده در لیگ بلکه در دیدار سه شنبه لیگ قهرمانان. داشتیم اندکی شوخی می کردیم اما شاید منطقی باشد که رونالدو را به مدت سه یا 4 روز به پرتغال بفرستیم. به او اجازه دهیم دو روز تمرین نکند و دوباره روز پنجشنبه به تمرین برگردد. او روز پنجشنبه در تمرین در سطح بسیار خوبی ظاهر شد و به همین خاطر تصمیم گرفتم با وجود این که یک هفته در تمرینات نبود، از ابتدا به او بازی دهم. شاید بهتر باشد این کار را در ادامه فصل انجام دهیم.

اخبار داغ 

رضا صادقی: از بچگی پرسپولیسی بودم، در خانواده ما استقلالی پیدا نمی شود حمله استقلال به رکورد پرسپولیس؛ آبی ها فقط 14 امتیاز دیگر می خواهند نابودی ورزشگاه فوتبالی در اوکراین در نتیجه حملات موشکی روسیه طعنه پاتریس اورا به منتقدان رونالدو: به مشکلِ منچستریونایتد بودن ادامه بده برادر! 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۷۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی رم: شاید دیبالا به بازی لورکوزن نرسد

به گزارش "ورزش سه"، رم شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و پنجم سری آ ایتالیا روبروی یوونتوس به میدان رفت و دو تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی رضایت دادند اما اتفاق بدی در این بازی برای شاگردان دانیله ده‌روسی رخ داد.

دیبالا که در این بازی در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفته بود، در اواخر نیمه اول احساس دردی در ناحیه عضله سه سر ران در پای راستش داشت و به همین دلیل در ابتدای نیمه دوم زمین بازی بیرون رفت و جایش را به نیکولو زالوسکی داد.

با وجود اینکه مصدومیت این ستاره آرژانتین چندان جدی به نظر نمی‌رسید اما شرایط او باید از سوی تیم پزشکی رم بررسی شود و رسانه‌های نزدیک به این باشگاه مدعی شده‌اند که این احتمال وجود دارد که او نتواند تیمش را در بازی برگشت برابر لورکوزن در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ اروپا همراهی کند.

شاگردان ده‌روسی باید پنجشنبه شب در این دیدار به میدان برود و با توجه به اینکه فرصت زیادی برای برگزاری این بازی وجود ندارد ممکن است که شرایط دیبالا برای بازگشت به ترکیب رم مناسب نباشد و این خبر خوبی برای آنها نخواهد بود.

دیگر خبرها

  • اولین واکنش النصر به شایعه مصدومیت رونالدو
  • هشدار پرتغال به رقبا: ما رونالدو را داریم! (عکس)‏
  • عالیشاه با توپ پُر به ترکیب برمی‌گردد
  • آمار عجیب پرسپولیس در هفته‌های اخیر
  • رانگنیک: اظهارات اولی هونس تاثیری روی من در ردکردن پیشنهاد بایرن مونیخ نداشت
  • کریستیانو رونالدو قهرمانی اسپورتینگ لیسبون در لیگ پرتغال را تبریک گفت + عکس
  • نگرانی رم: شاید دیبالا به بازی لورکوزن نرسد
  • رونالدو؛ یک گوشه در حال رکوردزنی!
  • این شاید ترکیب استقلال در بازی امروز باشد!
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی