Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه‌ای  با عنوان « انتقاد کارگران نیروگاه نکا از تأخیر در پرداخت حق و حقوق» در سامانه فارس من خواستار پیگیری این سوژه شدند.

در ادامه پیگیری‌ها برای مطالبات کارگران نیروگاه شهید سلیمی نکا باتوجه به در پیش بودن عید نوروز، سیدجواد حسینیان مسؤول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات مازندران به همراه اعضای شورای خانواده این سازمان طی نشست با معاون این شرکت مسائل را پیگیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ابتدای این نشست با گرامیداشت یادو خاطره شهدا به‌ویژه ۳۳ شهید والامقام دفاع مقدس نیروگاه شهید سلیمی نکا، اظهار کرد: طی سه مرحله بمباران در مجموعه نیروگاه شهید سلیمی نکا در جنگ تحمیلی صورت گرفت ۳۳ نفر به درجه شهادت رسیدند و جانشان را تقدیم انقلاب کردند.

مسؤول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات مازندران با بیان اینکه نیروگاه شهید سلیمی نکا، نماد ایثار و شهادت در مجموعه‌های تولیدی شمال کشور است،گفت: این نیروگاه به‌عنوان یکی از مجموعه‌‌هایی است که در طول بعد از انقلاب اسلامی دائما در جنگ‌های مختلف بوده و حضور مستقیم داشته است.

مسؤول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات مازندران بیان کرد: این واحد نیروگاهی در دفاع مقدس به طور مستقیم مورد هجمه دشمنان قرار گرفت و امروز هم در جنگ اقتصادی کارکنان نیروگاه شهید سلیمی جهادی و انقلابی کار می‌کنند.

این مسؤول ادامه داد: کار کردن در این مجموعه واقعا طاقت‌فرسا بوده و شاید از گرمای شهرهای جنوبی هم بیشتر باشد به‌واسطه دستگاه‌هایی که در این مجموعه فعال است.

حسینیان بیان کرد: با وجود تلاش نیروهای این نیروگاه شاهد این هستیم که آن گونه‌ که باید و شاید از این مجموعه حمایت نمی‌شود، هر چند مسؤولان نیروگاه و همچنین بنده پیگیر مشکلات مجموعه بودیم.

وی یادآور شد: واقعا ناراحت‌کننده است، نیروگاهی به این مهمی  و کارکنانی که خالصانه زحمت می‌کشند، حقوق و دستمزد خود را به موقع دریافت نکنند و تامین مالی دچار مشکلاتی باشند. 

مسؤول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات مازندران با بیان اینکه یکی از مسائلی که در این اتفاقات و نابسامانی‌ها کمک کند تفکر بسیجی است، تصریح کرد: پیگیری  کارگران مجموعه در استانداری فقط برای رساندن صدای خود به مدیران بوده برخلاف آن چیزی که شبکه‌های معاند انعکاس دادند و کارگران توانستند صدای خود را به گوش مسؤولان برساند و بعد از اعلام مطالبات صفی محل تجمع را ترک کردند که این مسئله نشان می‌دهد در نیروگاه شهید سلیمی نگاه انقلابی و تفکر بسیجی عجین است. 

حسینیان یادآور شد: ما در کنار همکاران در نیروگاه هستیم و در رفع موانع و مشکلات موجود با جدیت در دستور کار قرار دهیم.

وی بیان کرد: انتظار داشتیم در سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به مازندران بازدیدی از نیروگاه نیز صورت می‌گرفت که احساس می‌کنم هماهنگی به نحو مطلوب صورت نگرفته است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: نیروگاه شهید سلیمی نکا کارگران رونق تولید نیروگاه شهید سلیمی نکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۷۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰۰ سامانه خورشیدی در فارس بهره‌برداری می‌شود

ایسنا/فارس معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق فارس گفت: در سال جاری، تعداد ۵ هزار سامانه خورشیدی در این استان با توان تولیدی ۲۵ هزار کیلو وات نصب و راه‌اندازی می‌شود.

حمیدرضا جلایر امروز، ۱۱ اردیبهشت با اعلام این خبر افزود: از ابتدای اجرای طرح بهره‌گیری از ظرفیت سامانه‌های خورشیدی درسال ۹۵ تاکنون، تعداد۹۴۳ سامانه خورشیدی مختص مشترکان با توان تولیدی ۶۳۰۰ کیلووات با سرمایه‌گذاری بالغ بر هزار و۵۷۵ ‌میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در سطح شهرستان‌های استان فارس نصب و راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه شهرستان فسا با احداث ۱۰۰سامانه، شهرستان بختگان با ۷۸ سامانه و شهرستان اقلید با ۷۱ سامانه خورشیدی بیشترین تعداد نصب سامانه‌ها را در میان سایر شهرستان‌های استان فارس دارند، گفت: متوسط میزان تابش این استان بین ۲هزار تا ۲۲۰۰ کیلو وات ساعت بر مترمربع در سال است که این میزان تابش برای نیروگاه‌های خورشیدی مناسب است.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق فارس منبع انرژی پاک، دسترسی آسان، عدم ایجاد آلودگی صوتی و حمایت ازسوی دولت را از جمله مزیت های سامانه‌های خورشیدی برشمرد و تصریح کرد: این سامانه‌ها طول عمر مفید۲۰ ساله داشته و با شست‌وشوی حداقل ماهی یکبار می توان بازدهی آنان را افزایش داد.

جلایر، درباره شرایط راه‌اندازی سامانه‌های خورشیدی در استان فارس نیز اظهار کرد: داشتن انشعاب برق به نام متقاضی در محل مورد تقاضا برای نصب نیروگاه خورشیدی، مراجعه به سایت شرکت توزیع نیروی برق استان فارس برای ثبت نام و ارسال درخواست، امکان صدور مجوز برای تمام تعرفه‌های خانگی، تجاری، صنعتی و کشاورزی و امکان اتصال نیروگاه متقاضی با کنتور مستقل به شبکه برق از جمله شرایط برای نصب سامانه خورشیدی در استان فارس است که متقاضیان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به نشانی www.satba.gov.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اتمام مطالعات ساخت نیروگاه برق‌آبی در رودخانه‌های مازندران
  • مطالبات کارگران مازندران پیگیری می شود
  • کارگران و کارفرمایان دو بال سخت‌کوش تولید هستند
  • شناسایی ۱۰۰ نقطه مازندران برای ساخت نیروگاه برق آبی
  • ۵۰۰۰ سامانه خورشیدی در فارس بهره‌برداری می‌شود
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • ساخت ۱۳ نیروگاه برقابی در مازندران
  • ۱۳ نیروگاه برق‌آبی در مازندران ساخته می‌شود
  • حدود ۱۰۰ درصد مطالبات کارگران در مهاباد بروز است
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود