Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر بحران وپدافندغیرعامل شهرداری بندرعباس از برگزاری دوره آموزشی و بازآموزی اطفاء حریق ویژه مدیران بوستان های محل اسکان گردشگران‌ نوروزی با همکاری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس در محل مدیریت بحران وپدافند غیر عامل شهرداری بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان،مظفر آرمیده ضمن تشکر و خدا قوت به همکاران پرتلاش شهرداری گفت: با توجه به فرا رسیدن نوروز و حضور گردشگران نوروزی در شهر بندرعباس، دوره آموزشی اطفاء حریق بصورت عملی توسط کارشناس آموزشی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس ویژه مدیران بوستان های محل اسکان گردشگران به منظور آشنایی با حوادث و حریق های احتمالی ، نحوه استفاده از انواع خاموش کننده ها برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرمیده هدف از برگزاری این دوره ها را ارتقای سطح آگاهی و مهارت های عمومی، آگاهی در مواجه با حوادث ، مفاهیم ایمنی و آتش نشانی،  چگونگی استفاده از کپسول های اطفاء حریق و کمک در حین وقوع حوادث احتمالی می باشد.

وی با اشاره به مهم و ضروری دانستن این دوره ها بیان کرد: حوادث همیشه در کمین هستند. بنابراین دانستن چگونگی برخورد با حوادث در مواقع اضطراری از نیازهای اصلی جهت مدیریت بحران است .

در پایان نیز افراد بصورت عملی و آزمایشی به استفاده از کپسول های اطفاء حریق پرداختند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا شهرداری نوروز گردشگران نوروزی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مدیریت بحران آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرداری گردشگران نوروزی مدیریت بحران برنا شهرداری بندرعباس اطفاء حریق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۷۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تشکیل قرارگاه آموزش ایمنی شغل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، معاون امور کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سيصد و چهل کارگر ساختمانی در سال گذشته در حوادث ناشی از کار فوت کردند. رعیتی فرد افزود: اين آمار هر چند نسبت به سال 1401 ، ۲۲ نفر کاهش داشته است، اما نیاز است که تشکل‌های کارگری و کارفرمایی برای بیمه، ایمنی و آموزش کارگران اهتمام ویژه ای داشته باشند.
رعیتی فرد گفت: حوادث ناشی از کار در سال ۱۴۰۲، بیش از ۹/۵ درصد کاهش نشان می‌دهد که بطور میانگین در دو سال گذشته حدود ۷/۵ درصد کاهش یافته است.
معاون امور کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ۳۸ درصد حوادث کار، در کارگاه‌های ساختمانی است و حدود ۵۰ درصد فوتی ناشی از حوادث کار، در کارگاه‌های ساختمانی است.
وی ابراز امیدواری کرد با تشکیل قرارگاه آموزش ایمنی و بهداشت شغلی برای کارگاه‌هایی زیر ۱۰ نفر با کمک شرکای اجتماعی، حوادث کار کاهش پیدا کند.

دیگر خبرها

  • ضرورت تشکیل قرارگاه آموزش ایمنی شغل
  • وقوع ۱۰۴ حریق و حادثه در سمنان/ ۲۷۸۵ نفر با آتش نشانی تماس گرفتند
  • توسعه و گردشگری از اهداف اصلی شهرداری بندرعباس است
  • تصاویر آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه بزرگ در تهران |‌ ویدئو
  • تدبیر مدیران شهری در تحول زیرساخت‌های بوستان کوهستانی دراک
  • دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین
  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد
  • آمادگی آتش نشانی رشت برای آموزش ایمنی در بیمارستان‌ها
  • برگزاری دوره عفاف و حجاب برای فعالان مردمی در بندرعباس
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین