Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-29@00:46:24 GMT

چطور از چین با کمترین هزینه خرید کنیم؟

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۷۸۲۵۷

چطور از چین با کمترین هزینه خرید کنیم؟

اگر به دنبال خرید عمده از چین و کسب سود هستید، پیشنهاد ما به شما چین و واردات لوازم صوتی و تصویری و یا لباس می باشدهمچنین واردات اقلام غذایی به خصوص گیاهان تزیینی یا سبزیجات نیز می تواند انتخاب بسیار خوبی باشد. ---------------- رپرتاژ آگهی -----------------


همان طور که ذکر کردیم واردات کالا از مقوله  های مهم در دنیای امروز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خرید از چین نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. به همین منظور ابتدا لازم است برای خرید کالا از چین، جنس دلخواه را انتخاب کرده و بعد از آن فروشنده جنس را پیدا کرد.  برای انتخاب جنس، باید شرایط کشور مورد نظر و کشور مقصد را در نظر بگیرید و بعد از آن به سراغ فروشنده بروید. قبل از انتخاب جنس، باید قیمت آن را در کشورهای دیگر جستجو کنید و ببینید چه کالاهایی محبوبیت بیشتری دارند.
 البته شرکت های زیادی هستند که در انتخاب فروشنده می توانند بازرگانان را راهنمایی کنند. انواع فروشنده در چین عبارتند ازمونتاژ کار، شرکت های بزرگ و کوچک و شرکت  های وارد کننده. جهت خرید از چین و وارد کردن کالا از چین، قیمت و مشخصات فنی آن کالا را در نظر گرفته و بر سر قیمت آن با فروشنده توافق کنید و در انتها جنس خود را تحویل بگیرید.
برای شناخت کیفیت کالا، لازم است یک سری نمونه از فروشنده دریافت کنید وبعد از بررسی آن و اطمینان از استاندارد بودن آن اقدام به خرید از فروشنده کنید. همچنین قبل از خرید جنس تعرفه گمرکیآن کالا و شرایط خرید کالا از چین را نیز در نظر داشته باشید.

واردات از چین چه هزینه هایی دارد؟
برای وارد کردن کالا از کشورهای دیگر مستلزم هستید هزینه هایی را پرداخت کنید. البته این هزینه ها وابسته به مواد مختلفی هستند. مثلا آیا کالای وارداتی به آزمایشگاه رفتن یا انبار شدن نیازی دارد؟ بعضی از بازرگانان نیز با مشورت با گروه کاربلد و مجرب در زمینه واردات و صادرات کالا هزینه های خود را تا حد زیادی کاهش می دهند. زیرا معمولا شرکت های تجاری دارای تجربه و مهارت زیادی در امر واردات کالا هستند.
 برای مشورت و راهنمایی گرفتن از مشاوران شرکت ما کافی است تماس بگیرید. قیمت تمام شده کالای خریداری شده همچنین به انتخاب نوع حمل و نقل آن نیز بستگی دارد و می تواند هزینه کالا راکاهش یا افزایش دهد.
 به طور کلی موارد زیر هزینه های واردات کالا هستند: هزینه ای که بابت خرید کالا در کشور چین پرداخت کرده اید:
   - هزینه بازرسی کالا
   - هزینه های گمرک
   - هزینه ثبت سفارش و تخصیص ارز
   - هزینه جابه جایی و حمل و نقل کالا
   - هزینه انبار داری
   - هزینه ترخیص کالا
   - بیمه بار 

البته توجه داشته باشید برخی از کالا ها و قطعات شامل تخفیف ها و معافیت هایی هستند که می تواند هزینه تمام شده واردات را کاهش دهد. برای اطلاع از حداقل سرمایه برای خرید کالا از چین می توانید جهت آگاهی بیشتر و تصمیم گیری با مشاوران ما تماس بگیرید.

به طور کلی خدمات شرکت بازرگانی آسان تجارت در دسته بندی زیر قرار می گیرند:
1- وارد کردن کالا، خرید، حمل و ترخیص کالا، خدمات کارگو در گوانجو، شنزن، ایوو، شانگهای
2- پیدا کردن منبع، تولیدکنندگان و فروشنده های چینی و انجام توافق واردات کالا به صورت خرده و عمده
3- تحویل گرفتن کالا و شمارش آن ازساپلایر های چینی
4- فرستادن مترجم مسلط به فرهنگ و زبان چینی در زمان بازدید از نمایشگاه ها، کارخانه جات و در زمان توافق و بستن قرارداد
5- بسته بندی و انبار داری و ارسال کالا به شکل خرده بار(LCL)  و بار کامل کانتینر( FCL)  بسمت بنادر ایران و دبی
6- پیک آپ محموله هاوانجام آماده سازی برای حمل
7- ارسال هوایی کارگو و اکسپرس همه کالاها
8- خدمات بازرسی کالا در مبدأ و صادر کردن گواهی بازرسی کالا  O.I
9 ارسال هوایی از گوانجو به تهران یا دبی
.10ترخیص کالا از گمرک چین و ترانزیت آن
 
عوامل موثر در قیمت حمل کالا و واردات از چین به ایران
نحوه ارسال بار به صورت دریایی یا هوایی: اولین و مهم ترین موضوع در قیمت خرید از چین به ایران در نحوه انتقال کالا به صورت دریایی یا هوایی است. سریع ترین روش برای دریافت کالای مورد نظر خود استفاده از شیوه حمل و نقل هوایی است. در این شیوه نیز ارسال کارگو که برای محموله های تجاری مورد استفاده قرار می گیرد تفاوت هزینه قابل توجهی نسبت به بار دریایی دارد. مقرون به صرفه ترین شیوه استفاده از حمل و نقل دریایی است که با این شیوه می توان حجم بیشتری از محصولات را حمل کرد و هزینه بسیار کمتری نسبت به حمل و نقل هوایی دارد اما زمان بیشتری نیز برای رسیدن محموله مورد نیاز است.
 
تاثیر وزن و حجم بر هزینه ارسال: حجم و وزن مرسوله تاثیر مستقیمی بر هزینه ارسال کالا دارد. با افزایش وزن جرمی، قیمت تمام شده برای هر کیلو بار کاهش خواهد داشت همچنین علاوه بر وزن جرمی، وزن حجمی نیز بر در برخی مواقع برقیمت حمل کالا تاثیر گذار خواهد بود.
تاثیر فاصله مسافت شهرهای مختلف چین تا انبار بر هزینه ارسال مرسوله: کشور چین یکی از کشورهای وسیع در قاره آسیا است و مساحت زیادی را در بر میگیرد. در صورتی که محموله شما در شهر شنزن چین قرار داشته باشد ما به صورت رایگان بار شما را پیکاپ خواهیم کرد.

محاسبه قیمت تمام شده برای فروش
بسته به حجم، وزن و نوع کالای وارداتی، هزینه نهایی برای خریدار می تواند بسیار متفاوت باشد. انتخاب روش حمل ونقل هم فاکتور دیگری است که تأثیر قابل توجهی در هزینه نهایی کالا دارد. فاکتور نهایی نیز تعرفه کالای خریداری شده بر اساس قوانین گمرک جمهوری اسلامی است.
همه این موارد بسته به حجم و نوع کالا و زمان موردنظر مشتری،مجموعه ای از عوامل تأمین کننده در قیمت نهایی خواهد بود.طبیعتاً هزینه های مازاد خرید کالاهای خاص، نسبت به کالاهای رایج بیشتر خواهد بود. قیمت تمام شده خرید عمده از چین را می توان به چند بخش اصلی تقسیم کرد؛
   - قیمت کالا در مبدأ به یوان
   - هزینه ارسال و کارمزد و تعرفه گمرکی
 

هزینه هایی که باید برای خرید از چین تحویل در ایران متقبل شوید:
زمانی که شما بخواهید خرید از چین پرداخت در ایران و یا خرید از چین تحویل در ایران را انجام دهید باید هزینه هایی را متقبل شوید. این هزینه ها شامل قیمت کالا، کارمزد صرافی و بانک برای تبدیل و حواله ارز هزینه حمل کالا با روش های زمینی دریایی و هوایی هزینه های گمرک در مبدا، گمرک در مقصد و هزینه های حمل و نقل داخلی می باشد.
 
شرکت ما با هدف ارائه خدمات تخصصی مشـاوره بازرگانی ، انبـارداری در مبـدا ، خرید از چین ، واردات ازچیـن ، حمـل هوایی،ترخیص کالا از چین ،واردات از چین بدون گمرک ، واردات از چین به ترکیه و حمـل دریایی کالا و همچنین  ترخیص کالا با سابقه و تجربه طولانی در خدمت شما عزیزان هستیم . در طی این سا لها ما توانسته ایم سهم عمده  ای در بازار خدمات واردات در صنایع گوناگون از جمله تجهیزات و دستگاه آلات، قالب و هر گونه کالایی را داشته باشیم. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با ما در تماس باشید.
 (0912 251 8152  ) - ( +86 1388 392 1774)
 
متأسفانه برخی افراد به دلیل کمبود اطلاعاتی که در این زمینه دارند با مراکز نامعتبری رو به رو می گردند که قصدسوءاستفاده از آن ها را خواهند داشت و خود را به عنوان یک واسطه خرید از چین معرفی کرده و از خریداران تازه وارد سواستفاده می کنند.
نهاد ها و مرکز های معتبر زیادی در این بخش وجود دارند که می توانند به طور کاملا حرفه ایی به شما مشاوره هایی را دررابطه با فرآیند خرید ارزان از چین و خرید عمده از چین  در اختیارتان قرار بدهند یا به طور مستقیم اجناس مورد نیاز شما را از چین تهیه و به کشور وارد کنند. برای اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین ما در این زمینه ارتباط برقرار کنید و بهترین تصمیم را بگیرید.
 
خرید ارزان از چین چه ویژگی هایی دارد؟
کالاهای چینی بخش اعظم کالاهای بازارهای ایرانی را تشکیل می دهد. هزینه پایین تولیدات چینی باعث استفاده بیش از پیش از آن ها در کشور شده است با توجه به تورم و مشکلات اقتصادی داخلی تولید کالاهای ایرانی با قیمت زیادی برای مصرف کننده  تمام می شود به همین دلیل استفاده از کالاهای خارجی به خصوص نوع چینی آن ها بیشتر رواج دارد خرید ارزان از چین برای رفع نیاز بازار و کسب سود انجام می گیرد.
 بهترین و ارزان ترین کالاها برای خرید از چین مربوط به تمامی اقلام مورد نیاز از جمله پوشاک و خوراک می شود واردات سبزیجات و به خصوص سبزیجات ریشه ای و همچنین برنج از چین بسیار رواج دارد با توجه به اینکه برنج یکی ازمحصولات تولیدی اصلی چینی می باشد قیمت ارزانی در این کشور دارد به همین دلیل واردات آن با توجه به قیمت خوبی که دارد، می  تواند گزینه بسیار عالی در جهت کسب سود باشد .
 
ارزان ترین کالا ها برای خرید از چین
اگر به دنبال خرید عمده از چین  و کسب سود هستید، پیشنهاد ما به شما  چین و واردات لوازم صوتی و تصویری و یا لباس می باشدهمچنین واردات اقلام غذایی به خصوص گیاهان تزیینی یا سبزیجات نیز می تواند انتخاب بسیار خوبی باشد با توجه به اینکه یکی از مرغوب ترین و ارزان ترین برنج های منطقه را چین تولید می کند، واردات برنج از این کشور به صرفه تر است. برای کم کردن هزینه حمل و نقل و به طور کلی هزینه های دیگر انتخاب بازرگانی معتبر باید در درجه اول مورد توجه قرار گیرد.
 
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: رپرتاژ خرید عمده از چین واردات از چین قیمت تمام شده واردات کالا هزینه ارسال خرید از چین کالا از چین هزینه هایی ترخیص کالا برای خرید خرید کالا حمل و نقل هزینه ها کسب سود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۸۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر برای خرید کشنده فاو در بورس تردید دارید، این مقاله را بخوانید

بسیاری از رانندگان و مالکان خودروهای تجاری قصد دارند کشنده‌ای با کیفیت‌ مثل فاو J6-460 را مالک شوند ولی نسبت خرید در بورس کالا مردد و نگران هستند. برخی از آنها تصور می‌کند خرید کشنده در بورس کالا، کاری پیچیده و سخت است اما واقعیت این است که مراحل خرید خودرو در بورس کالا بسیار راحت‌تر از ساعت‌ها چانه‌زنی با دلال‌های خودور است. 

حال اگر برای خرید کشنده فاو J6-460 در بورس کالا ابهام دارید، کافیست:

•    پنج دقیقه یک ویدئو آموزشی که در سایت رسمی بورس کالا در بخش «خودرو» بارگذاری شده را تماشا کنید و صفر تا صد خرید خودرو بورس کالا را یاد بگیرد:

سری به سایت بورس کالا به آدرس ime.co.ir بزنید. از منوی بالای صفحه به قسمت «خودرو »  بروید؛ پایین صفحه مراحل خرید خودرو توضیح داده شده و اگر نیاز به توضیحات بیشتری دارید، روی قسمت «بیشتر» بزنید تا ویدئو آموزشی پخش شود.

•    می‌توانید از عاملیت‌های تجاری گروه بهمن بخواهید در این کار شما را راهنمایی کنند. 

عاملیت‌های تجاری گروه بهمن در سراسر کشور، آمادگی دارند شما را در این خصوص راهنمایی کنند؛ بنابراین با مراجعه یا تماس با عاملیت‌ها اطلاعات مورد نیاز شما را در اختیار شما می‌گذارند.

•    برخی کارگزاری‌های بورسی این خدمت را به مشتریان خودشان می‌دهند! با کارگزاری بورسی خودتان تماس بگیرید.

برخی کارگزاری‌های بورسی این خدمت را به مشتریان خود ارائه می‌دهند و راهنمایی‌های لازم را انجام می‌دهند.

ضمن اینکه:

•    در روز معامله بورس کالا نیازی نیست، تمام مبلغ کشنده فاو در حساب شما باشد! در این نوبت حداقل ده درصد مبلغ پایه خودرو در حساب شما باشد، می‌توانید در قیمت‌گذاری شرکت کنید که در این طرح فروش حدود 478 میلیون تومان می‌شود.

•    معامله در بورس کالا در شرایط فعلی بازار، به صرفه است و نیازی نیست پولی که با زحمت بدست آوردید را به دلال‌ها بدهید. در بورس کالا شما خودتان تعیین کننده قیمت هستید اما وقتی محصول در اختیار دلال باشد، شما باید مطیع و تابع باشید.

دیگر خبرها

  • اگر برای خرید کشنده فاو در بورس تردید دارید، این مقاله را بخوانید
  • کدام دهک بیشترین تورم را تجربه کرد؟
  • تامین ارز واردات کالا‌های اساسی از ۴.۲ میلیارد دلار گذشت
  • توقف واردات گوشت مرغ؛ خرید هیچ محدودیتی ندارد
  • تحصیل در دانشگاه آزاد ممسنی با کمترین هزینه/ تعامل با شهرداری نورآباد براساس رویکرد فناوری
  • ◄ کرایه رانندگان کامیون در جیب انبارداران/ نقش انبارها در فقر کامیونداران
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۲۴ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • احتمال کاهش عرضه لپ تاپ؛ بازار راکد و متقاضی بلاتکلیف است
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۶۶ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • اگر برای خرید کشنده فاو در بورس تردید دارید، بخوانید