Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-30@07:23:59 GMT

سوپر اپلیکیشن تاپ معین گردشگری کشور شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۷۸۸۶۵

سوپر اپلیکیشن تاپ معین گردشگری کشور شد

 تاپ معین گردشگری شد تا با ایجاد شرایطی ایده‌آل مانند برگزاری تورهای باکیفیت و ارزان قیمت و همچنین فراهم کردن شرایط پرداخت قسطی برای اعضای سازمان‌های طرف قرار داد، در خلق لحظاتی خوش برای کاربران گرامی سهم داشته باشد.

معین گردشگری، نماد تسهیل در سفر

معین گردشگری به معنای تسهیل سازی سفر است که در آن تاپ، سوپر اپلیکیشن قدرت گرفته از بانک پارسیان تحت نظارت وزارت میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با ارائه خدمات گردشگری با ۳ ویژگی کیفیت، قیمت مناسب و شرایط پرداختی منعطف در خدمت کاربران محترم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاربران گرامی Andriod و ios می‌توانند پس از دانلود و نصب این سوپر اپلیکیشن کاربردی از وب سایت تاپ https://top.ir از خدمات گردشگری این اپلیکیشن کاربردی با شرایط ویژه بهره‌مند شوند.

علاوه‌بر این تاپ قصد دارد با همکاری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شرایطی را فراهم کند تا یکی از بازیگران incoming یا همان جذب توریست خارجی در ایران باشد. گفتنی است که کشور پهناور ما به واسطه تاریخ غنی و آب و هوایی چهار فصل، پتانسیل بسیار بالایی در درآمد زایی از طریق جذب توریست دارد. به‌همین دلیل تاپ به‌واسطه احساس مسئولیت پذیری خود یکی از بازیگران جذب توریست و درآمد زایی برای کشور خواهد بود.

با تاپ فقط چمدانتان را ببندید

خدمات کامل گردشگری در تاپ به‌گونه‌ای است که شما برای تجربه یک سفر همه‌ چیز تمام فقط باید چمدان خود را ببندید و به هزینه و سایر عواملی که مانع سفر می‌شوند فکر نکنید. در واقع علاوه‌بر قیمت مناسب و شرایط پرداختی منعطف خدمات گردشگری تاپ به تمام سلایق و نیازها پاسخ می‌دهد؛ از تورهای زیارتی با ویژگی‌های متفاوت گرفته تا تورهای سیاحتی از شمال تا جنوب و شرق و غرب ایران عزیز.

علاوه‌بر برگزاری تور با شرایط ویژه، لاین خدمات گردشگری تاپ خدمات دیگری را نیز در میان ده‌ها خدمات خود قرار داده است که به شرح زیر هستند، همراه ما باشید تا به معرفی و ویژگی‌های منحصر به‌فرد هر یک بپردازیم.

تور بلیط اتوبوس بلیط قطار بلیط هواپیما هتل بلیط اماکن گردشگری انتخاب مقصد از شما، برگزاری خاطره‌ انگیزترین تور با تاپ

همانطور که گفتیم علاوه‌بر شرایط پرداختی منعطف برای سازمان‌های طرف قرار داد، به‌طور کلی تورهای گردشگری تاپ بسیاری از شهرهای سیاحتی و زیارتی ایران را تحت پوشش قرار می‌دهد. برای بهره‌مندی از خدمات تورهای سوپر اپلیکیشن تاپ کافیست تا از منو اپلیکیشن وارد بخش تور شوید و مراحل زیر را طی کنید:

ابتدا مبدا و مقصد (شهر یا کشور) مورد را انتخاب کنید، در حال حاضر مشهد، تهران، کیش، یزد، شیراز، اصفهان، قشم، تبریز برای سفر دردسترس هستند که به این لیست تورهای زیارتی عتبات عالیات و تورهای تفریحی ترکیه را هم می‌توانیم اضافه کنیم. به‌صورت اختیاری تاریخ رفت و برگشت را انتخاب کنید، در صورتی که در تاریخ و مقصد مورد نظر برنامه سفری موجود باشد تور مورد نظر به شما نمایش داده می‌شود. در صورتی که در تاریخ مورد نظر برنامه گردشگری وجود نداشته باشد می‌توانید از تورهای موجود که به‌صورت پیش فرض به شما نمایش داده می‌شوند، تور مورد نظر خود را انتخاب کنید.

پس از انتخاب تور مورد نظر جزئیات تور در ۳ بخش

 اطلاعات تور: شامل تعداد روز، تاریخ رفت و برگشت، شرح پذیرایی، نام آژانس برگزار کننده و مدارک مورد نیاز نمایش داده می‌شود.

وسیله سفر: شرکت خدمات حمل و نقل، نوع هواپیما، اتوبوس یا قطار و ترمینال مورد نظر به شما نمایش داده می‌شود.

اقامتگاه: در این بخش به جزئیات هتل و اقامتگاه اشاره می‌شود و می‌توانید تصاویر محل اقامت را هم در این بخش مشاهده کنید.

خرید بلیط هواپیما، اتوبوس و قطار

با توجه به نام معین گردشگری در کنار نام تاپ، این مجموعه همیشه سعی کرده است تا در بازار رقابتی بلیط هواپیما، اتوبوس و قطار، از نظر قیمتی و ارائه خدمات حرفی برای گفتن داشته باشد. برای خرید بلیط قطار، هواپیما و اتوبوس کافیست تا ابتدا مبدا و مقصد را انتخاب کنید، سپس پس از انتخاب تاریخ لازم است تعداد نفرات را انتخاب کنید تا با لمس دکمه جستجو، بلیط‌های موجود برای شما نمایش داده شود.

در نمایش اطلاعات مواردی مانند قیمت، محل حرکت، نوع وسیله نقلیه و کلاس آن و اطلاعات مفید دیگر به شما نمایش داده می‌شود که می‌توانید پس مقایسه و قبول شرایط استرداد، بلیط خود را خریداری کنید. گفتنی است که این خدمات بسیاری از شهرهای سیاحتی و زیارتی ایران را شامل می‌شود.

دانلود نسخه اندروید تاپ از Google play

رزرو هتل

یکی دیگر از خدمات پرطرفدار گردشگری رزرو محل اقامت است. تاپ با ارائه هتل‌های ۱ تا ۵ ستاره در تمامی شهرهای پرطرفدار توریستی که برای اقامت، هتل حرف اول را در آن‌ها می‌زند خدمات کاملی را محیا کرده است. برای بهره‌‍مندی از خدمات هتل در سوپر اپلیکیشن تاپ کافیست مقصد و تاریخ را انتخاب کنید تا نتایج با پایین‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت برای شما با جزئیات کامل نمایش داده شود.

بلیط اماکن گردشگری

گفتیم که تاپ ارائه دهنده طیف وسیعی از خدمات گردشگری است، این یعنی شما علاوه‌بر تمامی خدماتی که به آن‌ها اشاره کردیم می‌توانید بلیط امکان تفریحی، گردشگری و تاریخی را از تاپ تهیه کنید. این خدمات از تهران تا بسیاری از شهرهای سرزمین پهناورمان را شامل می‌شود، شما کاربر گرامی می‌توانید با خرید بلیط اماکن گردشگری در تاپ برای همیشه با صف‌های طولانی خرید بلیط این اماکن خداحافظی کنید.

تاپ دستیار گوش به‌فرمان شما

تاپ با ارائه ده‌ها خدمت کاربردی در حوزه پرداخت یک دستیار گوش به فرمان در تلفن همراه شماست؛ از خدمات بانکی گرفته تا پرداخت انواع قبوض و از همه مهم‌تر خدمات خودرویی مانند خلافی و پرداخت عوارضی، می‌تواند در هر لحظه‌ای به‌ویژه در زمان سفر برای شما کارآمد باشد. تمامی خدمات تاپ با پایبندی به ۳ اصل سرعت، سهولت و امنیت دردسترس شماست تا لذت بهره‌مندی از یک اپلیکیشن حرفه‌ای را بچشید.

دانلود نسخه اندروید تاپ از Bazar

کد خبر 663795 برچسب‌ها رپرتاژ آگهی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: رپرتاژ آگهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۸۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاج‌صفی وارد بازی قهرمانی شد

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته سی و چهارم سوپر لیگ یونان در مرحله پلی‌آف قهرمانی، تیم فوتبال آ ا ک آتن که احسان حاج‌صفی را در فهرست نفراتش دارد، از ساعت 20 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه اوپاپ آرنا به مصاف تیم رده چهارمی پائوک خواهد رفت.

احسان حاج‌صفی که جایگاه ثابتی در هفت مسابقه گذشته و رقابت‌های حساس پلی‌آف قهرمانی سوپر لیگ یونان داشته و عملکرد درخشانی در خط دفاعی تیمش ارائه کرده، امشب هم یکی از بازیکنان ثابت در جدال سرنوشت ساز برابر پائوک است.

مدافع چپ ایرانی آ ا ک آتن که در فصل جاری سوپر لیگ یونان 16 بازی انجام داده و یک پاس گل به ثبت رسانده، امیدوار است امشب هم در خط دفاعی تیمش نمایش مطمئنی مقابل پائوک داشته باشد تا یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک شوند.

تیم فوتبال آ ا ک آتن در حال حاضر با 75 امتیاز صدرنشین سوپر لیگ یونان است و فاصله چهار امتیازی با تیم رده دومی پاناتینایکوس دارد و در صورت برتری در مسابقه امشب برابر پائوک، شانس بالایی برای کسب قهرمانی در دو هفته باقی مانده خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • خوابم نمی‌بره ؛ معین زد
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • حاج‌صفی وارد بازی قهرمانی شد
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • بلیط سینما بی‌سروصدا گران شد
  • هشدار به کشاورزان برای مبارزه با آفت سن گندم
  • شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد
  • بلیط قطار و هواپیما برای این افراد نیم بهاست
  • بهترین فصل بازدید از دریاچه سراب نیلوفر کرمانشاه
  • معرفی بهترین مرکز کاشت ابروی طبیعی در تهران